ladida Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Noen som har spilt The Dig, og som kan hjelpe meg?
Petimeter Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 (endret) Hva lurte du på, ladida? Jeg gjennomførte spillet (som forrresten er glimrende) for en god stund siden, men i farten kommer jeg ikke på hvilken funksjon disse krystallene har. Det er verdt å nevne at det finnes en god del gjennomganger (walthrough) av spill ute på nettet, disse kan gjerne være behjelpelige. Disse kan dog røpe litt for mye om gangen, derfor finnes det et konsept kalt UHS, universalt hjelpesystem. Her kan du klikke deg frem til akkurat det du sitter fast med, uten å få vite mer enn du ønsker. Last ned programmet på følgende adresse: http://www.uhs-hints.com/readers/windows/uhswin-dl.php. Merk: dette er en 30-dagers prøveutgave. Endret 7. april 2006 av Petimeter
ladida Skrevet 7. april 2006 Forfatter Skrevet 7. april 2006 Oki, skal teste det Jeg klarte å gjøre sånn at ingen av de blå krystallene lyser blått mer, og da funker ikke de "tram"ballene...
SkyMarshall Arts Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 (endret) Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah The Dig var så digg. Gode gamle dager på min 150mhz møkkamaskin. Gud det var tider. The Dig Walkthrough btw. Men husk at du har tapt om du må jukse for å klare gåtene. Da er hele poenget med det spillet borte ... samme med alle anne point' n clicks! Endret 8. april 2006 av SkyMarshall
ladida Skrevet 8. april 2006 Forfatter Skrevet 8. april 2006 Men husk at du har tapt om du må jukse for å klare gåtene. Da er hele poenget med det spillet borte ... samme med alle anne point' n clicks! 5887088[/snapback] I know...
Venerable Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 (endret) Pøh. Det er bedre å bruke walkthrough for å finne ut av en fryktelig irriterende uttfordring, enn å sitte i kanskje 1 time og til slutt gi opp. Eller å bruke walkthrough hver gang du møter en utfordring som tar lenger en 10 min å finne ut av. Jeg har ikke tålmodighet til slikt. Men elsker denne typen spill. Endret 8. april 2006 av Scarface^
SkyMarshall Arts Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Hehe ja er mange som mener det ... men det gjør ikke jeg! Har aldri brukt en walkthrough noensinne!
Gromle Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Hehe ja er mange som mener det ... men det gjør ikke jeg!Har aldri brukt en walkthrough noensinne! 5889825[/snapback] Hvor mange timer har du brukt på dunke hodet i veggen når du står fast? Men er forsåvidt enig med deg! Hmmm... Må jeg lete The Dig frem igjen kanskje. Det funker vel fint med ScummWM?
SkyMarshall Arts Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 (endret) The Dig er muligens det mest kompliserte (men korteste) point'n click jeg har vært borti - så må innrømme jeg hadde noen dødperioder der. Men når jeg sitter klin fast, så skrur jeg bare av å gjør noe annet. Så kverner hue på det der automatisk, så når jeg kommer tilbake igjen er det som regel en løsning. Jeg NEKTER å bruke walkthroughs på sånne spill. Men sånne spill lages ikke lenger, så en stund til neste gang regner jeg med! jævla 3d Endret 10. april 2006 av SkyMarshall
Gromle Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Nei. Eneste av adventurespillene som var vellykket i 3d var Grim Fandango etter min mening. Me want 2d back!
SkyMarshall Arts Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Kunne vel egentlig ikke på noen måte vært mer enig med deg der nei! MEN det er ikke helt over og ut enda, for i høst runna jeg et spill som heter så mye som "Runaway - A Road Adventure" av Pendulo Studios. I klassisk 2d i nuddelig 1280x1024 tegneserie-grafikk med alle de elementene vi alle savner fra LucasArts-spillene. Det var jævelig bra faktisk, og jeg gleder meg til oppfølgeren som kommer i september. Om du har gått glipp av det kan du lese om det her: Pendulo Studios
Bertelsen Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Kunne vel egentlig ikke på noen måte vært mer enig med deg der nei! MEN det er ikke helt over og ut enda, for i høst runna jeg et spill som heter så mye som "Runaway - A Road Adventure" av Pendulo Studios. I klassisk 2d i nuddelig 1280x1024 tegneserie-grafikk med alle de elementene vi alle savner fra LucasArts-spillene. Det var jævelig bra faktisk, og jeg gleder meg til oppfølgeren som kommer i september. Om du har gått glipp av det kan du lese om det her: Pendulo Studios 5903208[/snapback] Har bestilt det spillet, gleder meg til det kommer.
ladida Skrevet 11. april 2006 Forfatter Skrevet 11. april 2006 Jeg synes "Runaway - A Road Adventure" ikke var så fantastisk jeg... Ble frustrert av utrolig lange scener som man ikke kunne skippe. Jeg trengte ikke noe walkthrough til det spillet, men selv om mange av oppgavene var forholdsvis lette, så ble de ikke mindre frustrerende. Mange ganger jeg skjønte hva jeg skulle gjøre, men jeg fikk ikke lov fordi jeg ikke hadde undersøkt en gjenstand først eller prata med en person før jeg forsøkte å gjøre det. Dermed trodde jeg at det jeg forsøkte var galt, og brukte i stedet flere timer på å prøve andre ting i stedet. Rett og slett unødvendig irriterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå