Gå til innhold

The DIG hjelp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva lurte du på, ladida?

Jeg gjennomførte spillet (som forrresten er glimrende) for en god stund siden, men i farten kommer jeg ikke på hvilken funksjon disse krystallene har.

Det er verdt å nevne at det finnes en god del gjennomganger (walthrough) av spill ute på nettet, disse kan gjerne være behjelpelige. Disse kan dog røpe litt for mye om gangen, derfor finnes det et konsept kalt UHS, universalt hjelpesystem. Her kan du klikke deg frem til akkurat det du sitter fast med, uten å få vite mer enn du ønsker.

Last ned programmet på følgende adresse: http://www.uhs-hints.com/readers/windows/uhswin-dl.php. Merk: dette er en 30-dagers prøveutgave.

Endret av Petimeter
Skrevet

Oki, skal teste det :)

Jeg klarte å gjøre sånn at ingen av de blå krystallene lyser blått mer, og da funker ikke de "tram"ballene...

Skrevet (endret)

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah The Dig var så digg.

Gode gamle dager på min 150mhz møkkamaskin. Gud det var tider.

The Dig Walkthrough btw.

Men husk at du har tapt om du må jukse for å klare gåtene. Da er hele poenget med det spillet borte ... samme med alle anne point' n clicks!

dig.jpg

:love:

Endret av SkyMarshall
Skrevet
Men husk at du har tapt om du må jukse for å klare gåtene. Da er hele poenget med det spillet borte ... samme med alle anne point' n clicks!

5887088[/snapback]

I know... :blush:

Skrevet (endret)

Pøh. Det er bedre å bruke walkthrough for å finne ut av en fryktelig irriterende uttfordring, enn å sitte i kanskje 1 time og til slutt gi opp. Eller å bruke walkthrough hver gang du møter en utfordring som tar lenger en 10 min å finne ut av. Jeg har ikke tålmodighet til slikt. Men elsker denne typen spill.

Endret av Scarface^
Skrevet
Hehe ja er mange som mener det ... men det gjør ikke jeg!

Har aldri brukt en walkthrough noensinne!

5889825[/snapback]

Hvor mange timer har du brukt på dunke hodet i veggen når du står fast? :p

Men er forsåvidt enig med deg!

Hmmm... Må jeg lete The Dig frem igjen kanskje. Det funker vel fint med ScummWM?

Skrevet (endret)

The Dig er muligens det mest kompliserte (men korteste) point'n click jeg har vært borti - så må innrømme jeg hadde noen dødperioder der. Men når jeg sitter klin fast, så skrur jeg bare av å gjør noe annet. Så kverner hue på det der automatisk, så når jeg kommer tilbake igjen er det som regel en løsning.

Jeg NEKTER å bruke walkthroughs på sånne spill.

Men sånne spill lages ikke lenger, så en stund til neste gang regner jeg med!

jævla 3d

Endret av SkyMarshall
Skrevet

Kunne vel egentlig ikke på noen måte vært mer enig med deg der nei!

MEN det er ikke helt over og ut enda, for i høst runna jeg et spill som heter så mye som "Runaway - A Road Adventure" av Pendulo Studios. I klassisk 2d i nuddelig 1280x1024 tegneserie-grafikk med alle de elementene vi alle savner fra LucasArts-spillene. Det var jævelig bra faktisk, og jeg gleder meg til oppfølgeren som kommer i september. Om du har gått glipp av det kan du lese om det her:

Pendulo Studios

Skrevet
Kunne vel egentlig ikke på noen måte vært mer enig med deg der nei!

MEN det er ikke helt over og ut enda, for i høst runna jeg et spill som heter så mye som "Runaway - A Road Adventure" av Pendulo Studios. I klassisk 2d i nuddelig 1280x1024 tegneserie-grafikk med alle de elementene vi alle savner fra LucasArts-spillene. Det var jævelig bra faktisk, og jeg gleder meg til oppfølgeren som kommer i september. Om du har gått glipp av det kan du lese om det her:

Pendulo Studios

5903208[/snapback]

Har bestilt det spillet, gleder meg til det kommer. :D

Skrevet

Jeg synes "Runaway - A Road Adventure" ikke var så fantastisk jeg...

Ble frustrert av utrolig lange scener som man ikke kunne skippe.

Jeg trengte ikke noe walkthrough til det spillet, men selv om mange av oppgavene var forholdsvis lette, så ble de ikke mindre frustrerende. Mange ganger jeg skjønte hva jeg skulle gjøre, men jeg fikk ikke lov fordi jeg ikke hadde undersøkt en gjenstand først eller prata med en person før jeg forsøkte å gjøre det. Dermed trodde jeg at det jeg forsøkte var galt, og brukte i stedet flere timer på å prøve andre ting i stedet. Rett og slett unødvendig irriterende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...