Gå til innhold

TES: AF Leveling Mod, hvem bruker den?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg lurer litt på å prøve den, men velger å vente foreløbig.

http://fuzionmedia.com/oblivion

Av skillene jeg satt opp i den nåværende custom-profilen, angrer jeg litt på at jeg satte "sneak" som major.. det levler altfor raskt i forhold til andre, men på den annen side skal jeg være forsiktig med å bruke det en stund fremove, og fokusere på marksman og blade med minst mulig sniking til de kommer til samme nivå.

Men den MODen høres interessant ut uansett, og den virker ikke på noen måte å gjøre spillet "enklere" (hvilket er et viktig poeng for meg), men generelt bedre.

Så, hvem bruker den?

Edit: Blade er minor, glemte det et øyeblikk. Fokuserer mest mulig på bue.

Endret av Sundiver
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ikke den, men bruker Oscuro's Oblivion Overhaul. Har ikke spillt så mye med den, men den virker lovende. Møtte zombier i tutorial kloakken.

Skrevet

Noen som vet hva som skjer hvis jeg legger den inn når jeg allerede har en del level på figuren min? Får jeg velge level-oppgraderinger på nytt, eller? :hmm:

Skrevet
Noen som vet hva som skjer hvis jeg legger den inn når jeg allerede har en del level på figuren min? Får jeg velge level-oppgraderinger på nytt, eller?  :hmm:

5885400[/snapback]

Som det står på siden der:

This mod does not require that you make a new character, although you most likely be unable to undo the changes once you have loaded your character into the mod and saved your game. It is compatible with all former versions of my mod , 1.73 and 1.74 MAY give you a unexpected results though.

Så.. no turning back når du har begynt å bruke den, virker det som. Pass på å ha en backup av profilen først (håper det hjelper).

Skrevet

Jeg bruker "Kobus Leveling Mod-TESSource" som virker på samme måte. Dvs man blir rett og slett god i de tingene man bruker mest uten å tenke på å makse bonuser for neste level.

Jeg klarete det samme som trådstarter og sette Sneak som Major og levla masse på den ene skillsen alene. Sneak og Security har alene resultert i fem levler og jeg er nå level 8, uten de store fighterskillsa for å si det sånn. De første timene spilte jeg kun i byene og jeg har rydda kun to -2- dungeons på 8lvl! Moden har jeg ikke spilt så mye med enda, men den gir meg i alle fall følelsen av at jeg får direkte respons på de tingene jeg faktisk utfører.

Eneste negative jeg så langt har opplevd er at man ikke lenger får muligheten til å kjøpe "training". Det er makset ut for gjeldende level og siden man ikek lenger levler er liksom muligheten stoppet helt opp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...