Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arbeidet som kreves for utveksling er såpass stort at det er ikke er lønnsomt for noen org. å gjøre dette for bare en måned...

 

Så hvis man bare er et sted to uker i sommerferien f.eks og ikke går på skolen så er det sett på som språkreise? :hmm:

Endret av Zaftig
Lenke til kommentar

Explorius er ett forbanna amatørselskap som lyver til kunder og kunders foreldre.

 

Fill me in? Reiser med de.

 

Det er ikke sant. Riktignok var de på TV2 Hjelper deg for et snaut år siden. En fyr hadde havnet i en skikkelig dårlig familie, men istedenfor å informere Explorius' sammarbeidsorganisasjon, ringte han hjem til mora hele tiden. Med en gang den amerikanske organisasjonen fikk vite noe, ble han flyttet.

Lenke til kommentar

Feil forekommer overalt. Han ble flyttet umiddelbart da det ble oppdaget. Ellers har jeg ikke hørt noe negativt om Explorius. Derimot har jeg hørt, og selv opplevd, at EF ikke er verdens beste organisasjon.

 

 

Da har du ikke vært i denne tråden lenge.

 

Og hva jeg nevner ovenfor er faktisk noe som har forekommet meg og mine foreldre og flere jeg kjenner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hanske. Stopp å argumentere før du dummer deg mere ut. Explorius er og blir en elendig bedrift med dårlige ansatte, dårlig oppfølging, dårlig kommunikasjon og kontraktbrudd.

 

Gjerne gjør litt research før du påstår noe. Hvis du hadde det, ville du kunne ha lest mange historier om/av ungdom som har dårlige erfaringer med Explorius.

 

Fra min skole reiste 7 studenter med Explorius til USA og og 2 til Australia. Samtlige er misfornøyde med dem både i forkant av og under oppholdet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...