snkupo Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 (endret) Lionhead smelter sammen med Microsoft Game Studios. Hva synes dere? Jeg for min del synes det er trist at Microsoft oppfører seg som det EA gjør. Vel, Microsoft er jo kjente for å monopolisere softwaremarkedet for PC, men nå også konsoller? Æsj. Endret 6. april 2006 av snkupo
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 (endret) Har vært kjent en stund dette, er bare de siste detaljene som har gått i boks. Synes det er bra, da Lionhead har hatt en vanskelig tid i det siste. Forhåpentligvis betyr dette at de kan ta fatt igjen på arbeidet med BC, og at vi får se Fable 2 (uten at Molyneux overhyper det ). I tillegg betyr jo også dette at Lionhead slipper å si opp en del årsverk, som opprinnelig var planen. Edit: Migrerer?! Hvis det er "merger" du tenker på, så betyr det å sammenslå (fusjonere). Endret 6. april 2006 av Mr.FOXHOUND
thomanil Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 (endret) Tja, Lionhead burde vel passe fint i PR-kulturen til Microsoft. "Fable / Windows Vista will be the best thing EVAR!" I kid, I kid! :!: Endret 6. april 2006 av thomanil
Malroth Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Vet sannelig ikke hva jeg skal si til dette. Ja og nei. For min del, er jeg hardcore Fable fan, så om Lionhead slår seg sammen med Microsoft spiller vel igrunn ikke noe rolle for meg, kan faktisk være med på å fremheve sjangsene for Fable 2.
MindTooth Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Synes det virker som et spennende prosjekt OT: Hva het det spillet Lionhead skulle komme ut med, men de kanselerte det? Eller sette det på vent.
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Synes det virker som et spennende prosjekt OT: Hva het det spillet Lionhead skulle komme ut med, men de kanselerte det? Eller sette det på vent. 5880373[/snapback] Det var BC. Steinalderbliss!
Knarke Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Lionhead studios + Finansiering fra Microsoft = kvalitetsspill.
slash Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 La oss håpe at ikke molyneux' kreativitet blir gimpet, eller at lionheart blir nok et bullfrog...
Pastor Lorentzen Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Vel, Microsoft er jo kjente for å monopolisere softwaremarkedet for PC, men nå også konsoller? Lionhead har jo kun utviklet spill til Xbox og PC, så det blir jo ingen forskjell fra før.
Knarke Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 La oss håpe at de blir bullfrog igjen. Da får vi kanskje en etterfølger til Dungeon Keeper.
thomanil Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 La oss håpe at de blir bullfrog igjen. Da får vi kanskje en etterfølger til Dungeon Keeper. 5881895[/snapback] Dungeon Keeper, Shmungeon Keeper. Jeg vil ha en oppfølger til Syndicate-serien jeg.
Ulkesh Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Lionhead studios + Finansiering fra Microsoft = kvalitetsspill. 5881234[/snapback] Lionhead står for kvalitetsspill i utgangspunktet. Jeg sier bare "Microsoft : Goosebumps". Dette var dårlige nyheter.
Pastor Lorentzen Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Lionhead står for kvalitetsspill i utgangspunktet. Jeg sier bare "Microsoft : Goosebumps". Dette var dårlige nyheter. 5882014[/snapback] For en slående retorikk, det er bare å legge seg flat her. Hva med Age of Empires, Project Gotham Racing, Halo og andre kvalitetsspill som Microsoft har finansiert og utgitt?
Ulkesh Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Fullt mulig, fullt mulig... Mitt poeng som ikke kom frem i sist post (hva, leser du ikke tanker) er at B&W stort sett er et genialt spill på lik linje som GTA 1; spill som bryter med oppleste lover i sin tid. Tviler sterkt på at MS noensinne vil klare å oppnå dette.
Pastor Lorentzen Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Det er jo fortsatt Lionhead som skal klare dette. Microsoft er jo bare utgiver, og en trygg sådan, for de har nok penger å finansiere prosjekter med. Om du tar en titt på utgivelseshistorien til Microsoft vil du se at de ikke er blant utgiverne som rusher produkter ut før release, og også støtter svært mange forskjellige og innovative spilltyper. Derfor jeg ikke skjønner din angst.
KongRudi Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 For meg var dette veldig dårlige nyheter. Dette betyr jo at jeg ikke kommer til å kjøpe flere Lionshead-spill. Jeg kjøper ikke lenger noe som er merket med MS. Mye på grunn av at det er umulig å få kundesupport via epost fra MS, i 2006. Jeg klarte engang å oppdrive e-post adressen til MS-kundesupport (noe som alltid har vært utrolig vanskelig, og nå tror jeg ikke lenger den eksisterer). Jeg skrev at jeg klarte ikke å ringe til kundesupporten med bredbåndstelefonen min, for hver gang jeg ble valgte ett alternativ ble jeg ringt tilbake av den automatiske telefonsvareren som jeg nettopp hadde trykket meg bort fra, uten å få svar fra mitt valgte alternativ. Så jeg lurte på om de kunne sende meg noen få opplysninger på e-post. Fikk til svar at jeg måtte bare ringe kundesupport for å få det ordnet, og at de håpet at dette hjalp meg. Hadde det ikke vært for at det to ca. 2 dager å svare meg hadde jeg trodd det var et script som skrev svarene på posten. Ett mobiltelefon-kjøp senere klarte jeg å komme igjennom på kundesupporten, fikk hjelp da; og de sa at ikke min prosessor kunne installere SP2 uten å laste ned MS-fixen, jeg installerte den reperasjonen jeg fikk beskjed om, det hjalp det ikke. Har gitt opp MS nå, og bruker tredjepersons-programvare for å bygge en versjon av XP med SP2, men ca. hver 2. måned må jeg 'reparere' XP installasjonen etter automatiske oppdateringer. 'siste fungerende versjon', virker heller ikke. Noe som tar ca. en time. Har begynt å bruke mere Linux nå, det virker i det minste, og ingen av buildene jeg har prøvd har problemer med min prosessor. Og i tillegg kostet det meg ikke 800kr som windows-dritten gjorde. I fremtiden tror jeg at jeg vil slutte å spille på PC, da operativsystemet spillene kommer ut på, ikke holder mål, og kundesupporten klarer ikke å hjelpe meg, noe bedre enn det jeg klarer selv. Så dersom ikke Lionhead kommer til å lever spill til Sony eller Nintendo-konsoller, så blir ikke jeg kunde hos dem noe særlig lenger, selv om jeg liker mange av spillene deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå