comcom Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Og ingen prøvde GAIM?(som er et MSN program uten malware?) 5921647[/snapback] Hei. Hvor finner æ dette progr.
Jubelsau Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Og ingen prøvde GAIM?(som er et MSN program uten malware?) 5921647[/snapback] Hei. Hvor finner æ dette progr. 5921742[/snapback] http://gaim.sourceforge.net/downloads.php
comcom Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Og ingen prøvde GAIM?(som er et MSN program uten malware?) 5921647[/snapback] Hei. Hvor finner æ dette progr. 5921742[/snapback] http://gaim.sourceforge.net/downloads.php 5921750[/snapback] Det blei for mye på en Laaangfredag
shizz kebab Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Jeg har próvd siden jeg linket til, og det virker. Har testet det, men det bytter nicket ditt til en reklame for siden.
Ernie Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Jeg har próvd siden jeg linket til, og det virker.Har testet det, men det bytter nicket ditt til en reklame for siden. 5929977[/snapback] Altså, jeg lurer på hvor mange gang jeg må si det her, men faktum er at resultatet ikke kan garanteres å være riktig.
luser32 Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Det var en side jeg var inne på, den skulle ikke ha din mailaddresse eller passord. Derimot så kunne man skrive inn mailaddresse til den du ville sjekke og så fikk man opp statusen til den personen. Da er det bare å sjekke om det stemmer fra msn. Eneste tvilsomme blir vel om de lagrer mailaddressen du skriver inn og spammer den 2k.
Jubelsau Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Det var en side jeg var inne på, den skulle ikke ha din mailaddresse eller passord. Derimot så kunne man skrive inn mailaddresse til den du ville sjekke og så fikk man opp statusen til den personen. Da er det bare å sjekke om det stemmer fra msn. Eneste tvilsomme blir vel om de lagrer mailaddressen du skriver inn og spammer den 2k. 5930971[/snapback] Ja, men det gjør jo ingenting http://www.blockstatus.com/msn/stchecker
iNeo Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Ved å bruke biip.no sin blokksjekker spammer du alle på kontaktlisten din, da det de egentlig gjør er å knabbe alle epostadressene du har og sende reklame til dem Fått tonnevis, og det blir ikke bedre av at enkelte som får den reklamen registrerer seg, slik at jeg får enda en epost. 5910961[/snapback] Hvis du Faktisk leser hva de sier så STÅR DET SVART PÅ HVIT at de sender KUNN EN mail per passport addresse..
roac Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Hvis du Faktisk leser hva de sier så STÅR DET SVART PÅ HVIT at de sender KUNN EN mail per passport addresse.. 5931629[/snapback] For det første så får ikke vi normale dødelige se en dritt på den siden før vi registrerer oss, og det sier meg nok om hvor lite seriøs den sjappa er. For det andre synes jeg det er sterkt med ikke mindre enn 5 feil i en setning, men sånn bortsett fra at det ikek akkurat styrker troverdigheten din så er det off topic
Matsemann Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Ved å bruke biip.no sin blokksjekker spammer du alle på kontaktlisten din, da det de egentlig gjør er å knabbe alle epostadressene du har og sende reklame til dem Fått tonnevis, og det blir ikke bedre av at enkelte som får den reklamen registrerer seg, slik at jeg får enda en epost. 5910961[/snapback] Hvis du Faktisk leser hva de sier så STÅR DET SVART PÅ HVIT at de sender KUNN EN mail per passport addresse.. 5931629[/snapback] Nei, de sender en gang for den adressen som sjekker deg. Sjekker en deg 3 ganger og en annen deg 4 ganger, får du 2 eposter. Ellers har de i hvertfall brutt løftene sine, da jeg har fått mer enn 1!
JonH Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Hva er Biip.no's MSN Blockchecker Vet ikke helt om jeg skal stole på dette. Fikk lignende mail, og ingen av kontaktene mine har brukt tjenesten. Har funnet en lignende diskusjon og der er det flere som er skeptiske.
Matsemann Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 # Du vil kun motta et slikt tips vedr. MSN Blockcheckeren, uavhengig av om flere på din kontaktliste også senere sjekker deres status på din liste. Det er derfor ikke nødvendig å reservere seg mot senere eposter. Liksom, fått veldig mange. Kanskje fordi "de sletter all informasjon om oss", og da ligger jo ikke eposten min igjen. Men på andre siden, hvis de lagrer epostadressene for å ikke sende ut flere, sletter de vist ikke all informasjon, men samler opp masse epost, som de så skal selge svindyrt til spammer og bli millionærer!!
akira7 Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 En bedre side som jeg foretrekker er http://blockchecker.msnfanatic.com/
roac Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 En bedre side som jeg foretrekker er http://blockchecker.msnfanatic.com/ 5947335[/snapback] Og det er ikke gitt at slike fungerer heller, for den tjenesten er avhengig av at vedkommende du sjekker tillater visning av status til "ukjente". Du vil for eksempel alltid få vite at jeg er offline
tmth Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Leste denne artikkelen fra mess.be, og den var veldig informativ. Utdrag: (-) The bottom-line, however, is that Microsoft fixed a privacy bug (in an effort to outsmart Instant Messaging spam or SPIM) and now there's NO FOOL PROOF METHOD anymore to find out who blocked you on MSN Messenger. Every single block checker out there can not make a distinction between a contact that is offline or a contact that has blocked you. Moreover, we STRONGLY ADVISE AGAINST using online block checkers for MSN Messenger because we've seen some efforts collecting e-mail addresses for commercial mailinglist reasons (read: SPAM). (-) #1. Triople, the MSN Block Checker #2. The Alien Passport Technique #3 The IP-Scan Method Les mer om de tre siste punktene på den siden jeg linket tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå