Gå til innhold

TES: Kjøre non armor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei... litt færsk på Oblivion.

Bare lurte på om det gjekk ann å kjøre non armor?

Alså ikke bruke Light eller heavy armor, men heller bruke cloth?

Jeg skal ikke være mage, men en slags "Bard" klasse som baserer seg på Speechcraft og i kamp på raske katana swrods. Ikke bruke armor, men heller bruke speed og god block på våpenet til forsvar...

Er dette mulig uten at jeg blir for svak?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir du nå truffet så tar du jo desto mer skade da ;) Nesten umulig hvis du har en 2-3 på deg samtidig...

Om du klarer det eller ikke er det jo bare å teste ut!

Skrevet

Jeg veit neimen ikke om det vil fungere med meleevåpen, men min archeraktige karakter (sneak og markmanship som beste skills) klarer seg fint uten armour. Men nå er jo poenget her at det meste skal drepes med sneakattacks fra lengst mulig hold, og kiting om det ikke går. Ergo, lite dasking på karakteren. Vil jo bli svært annerledes med melee.

Skrevet

Tar jeg ikke helt feil så går klær ikke under noen form for armor siden skillen "unarmored" ikke eksisterer lenger.

Så eneste måten er enchanting med shield.

Skrevet

Jeg har en healer som bruker mest sneak/marksmanship eller destruction magi og det fungerer helt fint.

Du kan jo bare sette ned vaskelighetsgraden hvis det ikke fungerer så bra. Kan nok være at nærkamp uten armour blir litt vanskelig.

Skrevet
Tar jeg ikke helt feil så går klær ikke under noen form for armor siden skillen "unarmored" ikke eksisterer lenger.

5869778[/snapback]

På min caster som kun bruker robe/hood/sko (ingen heavy/light armor) går light armoren min opp i ny og ne hvis jeg blir slått på, så tror "unarmored" går under light armor...

Skrevet

5869778[/snapback]

På min caster som kun bruker robe/hood/sko (ingen heavy/light armor) går light armoren min opp i ny og ne hvis jeg blir slått på, så tror "unarmored" går under light armor...

5870239[/snapback]

Sier du det ? ja det høres jo logisk ut :)

har også merket at når jeg tasser rundt i min heavy armor, at noen ganger popper det opp en "light armor skill increased" er ganske så sikker på at jeg ikke har noe light armor på, siden jeg bruker arena armoren.

kan hende at all armor henger sammen på et vis :s

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei...

Refresher denne topicen siden nå har vell folk fått testa det meste i Oblivion.

WoW tok all min spilletid før og klarte ikke da å spille noe anna. :(

Men nå har jeg for lengst slutta med wow og har tenkt å dra opp detta igjen.

Nok bullshit...

Er fremdeles gira på å kjøre slik som jeg sa.

Noen som har noe god erfaring med det?

Takk

Skrevet

Jeg sliter ihvertfall veldig med å spille Hand to Hand med Light Armor hittil på min nye lvl 6. Blokking med nevene er riktignok next-to ubrukelig foreløpig og dette fungerer sikkert mye bedre med et katana.

Det er ivhertfall ekstremt mye vanskeligere enn å spille mage med sverd slik jeg gjorde før. Det å utsette mission er noe helt nytt for meg ihvertfall. ^^

Skrevet
Jeg skal ikke være mage, men en slags "Bard" klasse som baserer seg på Speechcraft og i kamp på raske katana swrods. Ikke bruke armor, men heller bruke speed og god block på våpenet til forsvar...

Det finnes ikke katanaer i oblivion, men du kan laste ned moder (som for min del fungerte svært dårlig og endte med ansiktsløse npcer og det som værre er)

Skrevet (endret)
Det finnes ikke katanaer i oblivion

6300413[/snapback]

Har du i det hele tatt spilt Oblivion??

Er katanaer skal du se ;) Bl. a Akaviri Katana og Dao Katana

Endret av Northern
Skrevet

fullt mulig å kjøre cloth armor i oblivion, jah. sett at de er enchanted gjør sakene mye enklere. Jeg har for eksempel brukt (på min stealth karakter) Robe og Hood man får veldig sent i Dark brotherhood questene. utelar navn pga. mulige spoilere, men de har fungert veldig flott.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...