csViRuS Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) Hadde problem med en harddisk som jeg leverte inn men som butikken klarte å rote bort...... så jeg fikk en ny en men da jeg kom hjem å skulle koble den til vil den ikke komme inn i windows...... disken er en s-ata 300 disk og hk har bare 150 men det fulgte med bruksanvisning og jumper til å sette den i 150 modus så jeg gjorde det...... men det virka fortsatt ikke....... den finner den ikke i bios heller....... Endret 4. april 2006 av csViRuS
csViRuS Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Nei jeg har det på en anna harddisk...... og det virka jo helt fint med den gamle hdden
Patz Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Er det snakk om OS-disken? Når du har gjernet OS-disken så må du installere windows på nytt.
csViRuS Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 det disken som ikke virker er stæsj disken. men jeg tror jeg prøver å legge inn xp på den......jeg tror den er litt raskere enn den andre.........
csViRuS Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 ja, men så lenge den andre står i henger den seg rett før xp logon kommer
Patz Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Det hjelper sansyneligvis å ta en reperasjonsinstallasjon av XP, er av og til nødvendig når man bytter hardware. Prøv dog først å boote i safe-mode.
Ongabonga Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Siden disken ikke finnes i BIOS har det lite å si om det er win på den eller ikke, det hjelper da heller ikke å boote i sikkerhetsmodus. Sikker på alt er koblet til? Ikke glemt noen strømkabler? Jumper på S-ATA disker skal man egentlig ikke røre, kan jo se om du satt den feil.
csViRuS Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 sjekka alt også jumperen men uten jumperen henger den seg på p.o.s.t. bildet......
csViRuS Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 Fikk det til å virke...... vet ikke helt hva jeg gjorde men jeg tror kanskje lediningen var noe dårlig fordi det virka etter at jeg hadde rota litt inni pcen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå