Gå til innhold

exalted i av

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiller på Xavius EU, og har vært to ganger i AV, og jeg er allerede halveis til honored, men jeg vet ikke om det er forskjell på serverene på hvor lang tid det tar. Kommer jo selvfølgelig ann på om AV er oppe ofte, og på hvor store queues er :)

Skrevet

Å bli friendly og honored tar ikke særlig langt tid, bare gjør alle questene du får og vær aktivt med i kampen (ta over gravplasser, drep commanders og ødelegg bunkere, samt knert allyer). Vanligvis har jeg blitt friendly den første gangen jeg har spilt en hel runde med en char (4-6 timer).

Det viktigste du kan gjøre som rogue, er å stikke bak folk og drepe/sappe healere.

Men, det er umulig å si nøyaktig hvor lang tid det vil ta.

Skrevet

Det vil etter 1.10 være svært vanskelig for visse klasser å få rep i av..

du må være på threath listen til han som dør for å få rep. derfor vil det være vanskelig for rogues mainly å få mye reputation i av

Skrevet (endret)

Jeg brukte ca 5 dager (torsdag - mandag) på revered til exalted som rogue, og jeg synes det slettes ikke var noe problem. Viktigste er at det er mange i raidet du er i, så kommer reputationen flyvende. Selv var jeg alltid i "hovedraidet", og jeg dreiv å luska rundt etter folk som gikk utafor flokken/gikk på healerne våre eller så gikk jeg på healerne dems. Warriors/hunters/casters tok seg av å pushe. Ellers er det lurt, som psilo sier, å være med aktivt når det gjelder å ta ut spesielle NPCer og graveyards etc.

Jeg mistenker at reputationtingen ikke er helt i samsvar med sånn det ble beskrevet i patch notes, siden man bare trenger å være i raidet som dreper noen for å få reputation.

Endret av Hansidu
Skrevet
Jeg brukte ca 5 dager (torsdag - mandag) på revered til exalted som rogue, og jeg synes det slettes ikke var noe problem. Viktigste er at det er mange i raidet du er i, så kommer reputationen flyvende. Selv var jeg alltid i "hovedraidet", og jeg dreiv å luska rundt etter folk som gikk utafor flokken/gikk på healerne våre eller så gikk jeg på healerne dems. Warriors/hunters/casters tok seg av å pushe. Ellers er det lurt, som psilo sier, å være med aktivt når det gjelder å ta ut spesielle NPCer og graveyards etc.

Jeg mistenker at reputationtingen ikke er helt i samsvar med sånn det ble beskrevet i patch notes, siden man bare trenger å være i raidet som dreper noen for å få reputation.

5865276[/snapback]

så det er nok å være med i hovedraidet, og rep'en vil renne inn bigtime?

Skrevet (endret)

Selv brukte jeg 2 uker og 3 dager fra 0 til Exalted med Warrioren. Spilte AV dra fra 16.00 helt til AV kampen hver dag ca. Bortsett fra Fredag og Lørdag.

Vant ca 50 % av kampene.

Endret av 1337Antikatt
Skrevet (endret)

5865308[/snapback]

Ja, så lenge hovedraidet dreper folk :)

Endret av Hansidu
Skrevet

5865308[/snapback]

Ja, så lenge hovedraidet dreper folk :)

5865335[/snapback]

Feil. Dette ble forandret i 1.10. Som allerede nevt må du vært på threat listen til players, når de dør, for å få reputation.

Skrevet
Det vil etter 1.10 være svært vanskelig for visse klasser å få rep i av..

du må være på threath listen til han som dør for å få rep. derfor vil det være vanskelig for rogues mainly å få mye reputation i av

5865206[/snapback]

Jeg så noe om at dette ble forandret i 1.11 til at du fikk rep hvis du HADDE VÆRT på treath liste og gruppen din drepte moben ...

Skrevet (endret)
Feil. Dette ble forandret i 1.10. Som allerede nevt må du vært på threat listen til players, når de dør, for å få reputation.

5865378[/snapback]

Hvis du har rett da, så er det noe galt med Haomarush, siden jeg ble exalted med den charren jeg har der IGÅR (Mandag 03.04.06, ETTER patch 1.10) ved å være i raid (og ja, jeg fikk rep av folk jeg ikke engang ikke hadde rørt/sett/eller noe)

Edit: fjernet masse quotevindu

Endret av Hansidu
Skrevet

5865378[/snapback]

Hvis du har rett da, så er det noe galt med Haomarush, siden jeg ble exalted med den charren jeg har der IGÅR (Mandag 03.04.06, ETTER patch 1.10) ved å være i raid (og ja, jeg fikk rep av folk jeg ikke engang ikke hadde rørt/sett/eller noe)

Edit: fjernet masse quotevindu

5865534[/snapback]

noe galt med servern :) .

OT: race/faction etc?

ontopic: Du får fortsat repp for crystals og armour dritt da, så skulle gi litt rep det... Men du får rep selv om du dauer, og som lock er det løpe og putte Corr på alt som rører seg :)

Skrevet (endret)
Man trenger bare å være i raidet til noen som dreper noen.

OT: Spiller Alliance.

5866790[/snapback]

man må vel være i nærheten?

edit: er du healer?

Endret av chokke
Skrevet (endret)

Mulig jeg var noe uklar istad, men man må være såpass nær den drepte at man får en HK for å få 1 rep. Dette vil si at man må være "i fronten" skal man få reputationen. Dermed er det ingen som kan stå i basen/grinde harpies etc for å få rep noe mer.

Jeg hadde delte meninger om dette systemet da det kom, pga at jeg tenkte på hvor mange kills jeg måtte ha for å få nok reputation, men vi slapp iallefall dem som sto afk/grindet da.

Men, til tross for det som sto i patch notes, så fikk man faktisk kills av de andre i raidet, og siden alle var ved "fronten" for å sloss, så begynte reputationen å strømme inn.

Edit: Er rogue. Jeg skjønner noen tviler på det jeg sier, siden det er det motsatte av det som står i patch notes, men prøv å join et raid i AV (prøv til og med å vær i en egen gruppe innad i raidet), stå stille midt iblant folkene, og se om du får noe reputation (såfremt du faktisk kan få reputation noe mer)

Endret av Hansidu
Skrevet

Forsto det slik at man må være på threat list for å få rep, som gjør det veldig vanskelig for rogue å få rep. Ranged classes med ranged AoE spells burde klare å bli exalted ganske fort :p

Skrevet (endret)

Brukte 3 uker fra jeg startet med AV og til jeg ble Exalted [ Begynte så snart jeg ble 51 ] og spilte da alt fra 4-8 timer dagen [ AV er alltid åpent på Daggerspine ].

Har vært i 60 games, kansje noen fler [ noen hele, noen halve games ] og har_aldrig_vunnet et eneste AV - på den måten kan det ta_litt_tid.

Dette er_lenge_siden og rep gain har nå blitt forandret i nyeste patch.

Lykke til.

- Boo

:)

Edit: Jeg spiller da som ''Ruuje'' :blush:

Endret av Dewd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...