Hotel Papa Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Heisann folkens Topic sier alt... Finns det en Marksman/Archer guild??
Andrull Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Heisann folkens Topic sier alt... Finns det en Marksman/Archer guild?? 5864573[/snapback] Samme lurer jeg også på!? (eventuelt andre steder man kan trene Archer skills.)
OnetroM Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Marksmann-skillen kan trenes opp som de fleste andre skills ved rett og slett finne en trener. De tar gjerne litt betalt og man kan trene 5poeng hver level. Det finnes ikke noe egen guild for bueskyttere i Oblivion. Men marksmen er gjerne av typen som sniker seg rundt og lusker i skyggene. Theifsguilden eller Dark Brotherhood er vel kanskje det mest nærliggende. Eller har man fightersguild for de som liker å sloss.
Dr.Peedee Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Heisann folkens Topic sier alt... Finns det en Marksman/Archer guild?? 5864573[/snapback] Samme lurer jeg også på!? (eventuelt andre steder man kan trene Archer skills.) 5864650[/snapback] Det finnes i hvert fall Marksman trainere i hvert fall. Dr Peedee
Andrull Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Heisann folkens Topic sier alt... Finns det en Marksman/Archer guild?? 5864573[/snapback] Samme lurer jeg også på!? (eventuelt andre steder man kan trene Archer skills.) 5864650[/snapback] Det finnes i hvert fall Marksman trainere i hvert fall. Dr Peedee 5864922[/snapback] I hvilken byer finner du slike trenere. (karnskje jeg skal melde meg inn i dark brotherhood) (liker jo ikke å være slem)
OnetroM Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (karnskje jeg skal melde meg inn i dark brotherhood) (liker jo ikke å være slem) 5865010[/snapback] Dark Brotherhood er ikka akkurat noe man bare melder seg inn i. De er mer på nivå: Ikke ring oss, vi ringer deg. Bare vær slem nok, så kommer de når du minst aner det..
h00v3r Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Er bare å drepe en uskyldig person, så kommer de om natta eller noe når du sover. Og da kan du jo drepe han også
Andrull Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (karnskje jeg skal melde meg inn i dark brotherhood) (liker jo ikke å være slem) 5865010[/snapback] Dark Brotherhood er ikka akkurat noe man bare melder seg inn i. De er mer på nivå: Ikke ring oss, vi ringer deg. Bare vær slem nok, så kommer de når du minst aner det.. 5865055[/snapback] Jeg har allerede fått spørsmål om det.
SWAT dude... Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 da kverker du bare han fyren du får beskjed om og legger deg til å sove.
Hr. Jenssen Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 "Fighter's guild" betyr ikke nødvendigvis "Melee's guild". Kan like så godt bruke buer der.
Andrull Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 "Fighter's guild" betyr ikke nødvendigvis "Melee's guild". Kan like så godt bruke buer der. 5868263[/snapback] I see.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå