gamer73 Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Ja...en moderator må gjerne flytte denne til egent sted. MEN.... Noen som har en macro for å trykke på en knapp også bruker jeg bandage på meg selv? Jeg bruker konstant å bandagere andre pga jeg kommer til å dobbelklikke på knappen liksom og det er temmelig kjedelig og har ført til mange wipe for meg i pvp:(
Bytex Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 (endret) http://www.wowwiki.com/Most_Used_Macros#Use_a_Bandage Endret 3. april 2006 av Bitex
gamer73 Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 joda..men hva betyr dette? potion/bandasje macro og spis og drikk macro********************************************************************* potion/bandasje macro /target LeifJørgen /script -- sett inn navnet ditt over.. /use Navnet_På_Bandasjen_eller_potionen /script -- sett inn navnet på bandasjen eller potionen over... /script TargetLastEnemy(); /script -- setter target på den du angrep sist. Hva skal jeg skrive der det står script? skal jeg erstatte script?
kjetilkl Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Hvorfor ikke bare bruke en "selfuse" addon? - så bare ctrl-klikker du (f.eks) for å bruke ting på deg selv ...
Knofle Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 /target gamer73 /use Heavy Runecloth Bandage /script TargetLastEnemy(); Drep meg om jeg tar feil.
MiteS Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 (endret) Vet det ikke er det du leter etter, men har du prøvd et addon som heter 'Autobar'? Det virker på den måten at all mat/drikke/potions/explosives e.t.c som du har i baggene dine havner automatisk på denne baren og når du trykker på, i dette tilfellet Heavy Runecloth Bandage, så bruker du denne på nettopp deg selv. Jeg bruker det selv og er meget fornøyd. Edit: Skrivefeil. Endret 3. april 2006 av MiteS
MrLee Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 joda..men hva betyr dette? potion/bandasje macro og spis og drikk macro********************************************************************* potion/bandasje macro /target LeifJørgen /script -- sett inn navnet ditt over.. /use Navnet_På_Bandasjen_eller_potionen /script -- sett inn navnet på bandasjen eller potionen over... /script TargetLastEnemy(); /script -- setter target på den du angrep sist. Hva skal jeg skrive der det står script? skal jeg erstatte script? 5861845[/snapback] linjer som starter med "/Script -- " betegner en kommentar, dvs. ikke en del av koden som kjøres, men en beskrivelse av hva som skjer...og er helt valgfrie å ha med...
gamer73 Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 hmm klarer det ikke....har prøvd alt nå og det er så trist. Må man ha cosmos eller noe slikt tull? Jeg har altså Titanbar og itemrack som eneste add-ons. /target gamer73 /use heavy runecloth bandage Funker ikke
gamer73 Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 må kanskje bruke den der autobar jeg da. Men ville egentlig slippe flere add-ons
MrLee Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Skriv navnet på itemen nøyaktig slik det står. Det er vel case sensitive...
gamer73 Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Det jeg klarer er å targete meg selv. Men så kommer den opp feilmeld. Noe med at skriv /help for commands osv... Jeg skjønner ikke at det skal være så vanskelig liksom. Jeg prøvde å følge guiden linken over men nyttesløst:( *sukk*
gamer73 Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Altså....kunne noen hjulpet meg å skrive det inn nøyaktig slik jeg skal legge det inn? Ikke bruk " ( ; uten at det faktisk skal stå i macroteksten da jeg på ingen måte skjønner noe som helst av codespråk. Husker jeg strøk så det holdt når vi hadde programmering i 7 klasse. IT valgfag. Og det må være noen som selv har patch 1.10 og ikke cosmos eller noe. Selv har jeg titanbar og itemrack som eneste add-ons.
Gyr0 Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Ja...en moderator må gjerne flytte denne til egent sted. MEN.... Noen som har en macro for å trykke på en knapp også bruker jeg bandage på meg selv? Jeg bruker konstant å bandagere andre pga jeg kommer til å dobbelklikke på knappen liksom og det er temmelig kjedelig og har ført til mange wipe for meg i pvp:( 5861775[/snapback] Klikke f1 og så bruke bandage?
gamer73 Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Klikke f1 og så bruke bandage? jaja men da kan jeg liksågodt klikke på meg selv og så trykke bandage. Problemet er at jeg aldri bruker andre taster enn piltastene og museknappene. Vet at mange bruker alle F knappene osv..men problemet er at jeg ikke bruker noen taster hvor hånden ikke ligger i hvilestilling...og det kan vanskelig gjøres med bruk av F-tastene.
aspyr Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg bruker smartcast som er inkludert i ctmod, trykker på bandasje ikonet, så bruker jeg den på meg selv.
gamer73 Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 ja...pga guild så er jeg på vei til å laste ned ct-raid. så mulig dette vil løse problemet mitt. Men jeg vil kunne taste på en enkelt button for at jeg skal bandagere meg selv..uahengig av hvem jeg har targetet osv...er ufattelig lei av å heale mine fellow pvp'ere som allerede har 100% HP osv...
Maltas Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 hmm klarer det ikke....har prøvd alt nå og det er så trist. Må man ha cosmos eller noe slikt tull? Jeg har altså Titanbar og itemrack som eneste add-ons. /target gamer73 /use heavy runecloth bandage Funker ikke 5863769[/snapback] Jeg er ingen ekspert på macroer, men jeg trodde de var case sensitive, så prøv med /target gamer73 /use Heavy Runecloth Bandage /script TargetLastEnemy(); Hvis det ikke fungerer, prøv med /use Heavy_Runecloth_Bandage i stedet for den over.
Gyr0 Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Klikke f1 og så bruke bandage? jaja men da kan jeg liksågodt klikke på meg selv og så trykke bandage. Problemet er at jeg aldri bruker andre taster enn piltastene og museknappene. Vet at mange bruker alle F knappene osv..men problemet er at jeg ikke bruker noen taster hvor hånden ikke ligger i hvilestilling...og det kan vanskelig gjøres med bruk av F-tastene. 5864670[/snapback] Kjenner det verker i venstrehånda mi bare jeg tenker på å bruke piltastene men bare å sjekke på curse-gaming.com det, der har de alt
gamer73 Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Jeg er ingen ekspert på macroer, men jeg trodde de var case sensitive, så prøv med /target gamer73 /use Heavy Runecloth Bandage /script TargetLastEnemy(); Hvis det ikke fungerer, prøv med /use Heavy_Runecloth_Bandage i stedet for den over ok skal prøve det etter jobb:)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå