Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: Audi 80 2.0E 1990 mod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ganske pen bil du har der ja gitt, selv i original-utførelse :yes:

 

PS: Klarglass i frontllykter hadde gjort seg :)

5878438[/snapback]

 

Takk for det :) Ja, kunne godt tenkt meg klarglass i frontlyktene. Også i blinklysa :) Men jeg har ikke sett det tilsalgs noen plass. Noen som vet hvor man kan få kjøpt klarglass til denne biltypen hen? Og hvis noen vet om noen andre plasser enn VAG som selger skiltplate så si gjerne i fra :)

 

En slik skiltplate

Audi901.jpg

Var innom en VAG forhandler i dag og spurte hvor mye dem skulle ha, og dem skulle ha nesten 4000 kr. Så, det var litt i det dyreste laget.

Lenke til kommentar

Legget ut et par bilder av biler som har slik farge jeg kunne ha tenkt meg på min bil. Får ikke helt bestemt hvem som vil passe best. Har også vurdert å lakke den opp igjen i samme farge som den har nå, og lakke det som er svart matt svart. Hva synes folk om detta forslaget?

 

7_1143719004418.jpg

Orginal Audi farge. Morroblå heter den.

 

Audi80rd3.jpg

Synes denne også er meget pen. Heller mest mot denne fargen. Vet desverre ikke hva lakkoden på den er.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg fikk oppdatere showcasen min litt.

La om til sommars dekk idag. Fikk dem igjen fra retting idag, så da måtte jeg bare sette dem på å teste om ristinga, som skyldtes at dem var urunde, hadde blitt borte. Men neida. Rister like mye å rattet og bilen enda :hrm: Rister ikke med vinterdekka på, så da må det være noe med sommars dekka/felga. Så, jeg skal ta å avbalansere dem på nytt. Synes det sitter litt vel mye lodd på den ene felgen. 75 gram eller noe :S Synes det virker litt mye. Så jeg skal ta kontakt med de som fiksa felga for meg å høre hva dem sier. Ordner seg nok :)

 

Ellers så kjørte jeg rundt i en ganske grei bil i helga. 2.7TQ går ganske greit ja :D Men noe økonomisk bil er det ikke :p Litt tørst av seg, men morsom :)

Legger ved et lite bilde av den :)

 

A6.jpg

 

Håper på å få tatt noen flere bilder av bilen min etter påske, så da skal legger jeg dem ut her så fort jeg har fått tatt dem :)

Lenke til kommentar

Idag fikk bilen et nytt bremselys i bakruta og en vask :) Har hatt bremselyst liggende en stund, men har ikke giddi å skifta det før nå :p Litt jobb å skifte det egentlig. Må ut med hele baksetet for å få ut hattehylla. Men det ordna seg :)

 

Før

Bremslys2.jpg

 

Etter

Bremslys.jpg

 

Noen nye bilder

Nr1.jpg

 

Nr.jpg

 

Front.jpg

 

Så, om ikke så altfor lenge skal bilen bli polert å få en motor vask :)

Lenke til kommentar
Nice dette :yes:

Vurdert kurve/tåkelys?

Tror Hella micro DE hadde blitt fint her, helt nede i fangeren ut på hver side.

5923222[/snapback]

 

Jepp, det har jeg vurdert. Tror det hadde blitt pent ja :) Mest lyst til å bytte til Audi 90 front. Men før jeg "styler" den noe mer, så skal jeg få flekklakkert den. Fått noen sår i lakken som har begynt å ruste. Men jeg har snakka med en lakkerer jeg kjenner og han sa det ikke ville bli noe problem å fikse det uten at det ble altfor stygt. Så det blir første prioritet i sommer :) Men kurve/tåkelys har jeg veldig lyst på, så skal ikke se bort ifra at det kommer på etter hvert :)

Lenke til kommentar
er jo pent med RS fangere også.. Ikke så altfor dyrt heller, i forhold til masse annet styling..

5929618[/snapback]

 

Joda, RS fangeren er pen den. Men jeg synes den er såå oppbrukt. Så jeg kommer heller til å gå for Audi 90 front eller beholde den fronten jeg har og eventuelt sette inn kurve/tåkelys i den :) Vil beholde bilen mest mulig orginal og clean. Synes den er penest da :)

Lenke til kommentar
helt enig anngående en 90fanger. fått den i bilens farge hadde blitt nice... legger ut ett bilde av 90min... kule biler ass (bilde av bilde da men)

 

edit: gamlebilen min.. ble stjelt og ribba..

5926482[/snapback]

 

Var en pen bil du hadde :)

Men ja, det er kule biler. Skal ikke se bort i fra at min blir bygd om til Audi 90 sånn utsens messig etter hvert :) Liker utsenet på dem :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...