GANTEN Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 (endret) Jeg hadde tenkt og lage en tråd der alle som ville kunne fortelle ossen charakter di hadde=) Hadde vert morro med noen bilder oxo=) Endret 2. april 2006 av GANTEN
GANTEN Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 Jeg hadde tenkt og lage en tråd der alle som ville kunne fortelle ossen charakter di hadde=) Hadde vert morro med noen bilder oxo=) 5853816[/snapback] Ja legg inn noe her da:P Er nyskerig:P
lavizh Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 (endret) Runda spillet så jeg lager en spoiler-tag. Er egentlig Mage men har fått opp gode attributter på Warrior delen. Armour : Imperial Dragon Armour Weapon : Ebony Longsword + Mage's Staff Factions : Blades - Knight Brother Arena - Grand Champion Mages Guild - Arch Mage Order of the Dragon - Champion of Cyrodiil Thieves Guild og Fighters Guild har jeg gitt f i sålangt. Bilde av min karakter : http://www.vascotia.com/new/Oblivion%20200...15-09-25-65.jpg Endret 2. april 2006 av lavizh
GANTEN Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 Runda spillet så jeg lager en spoiler-tag. Er egentlig Mage men har fått opp gode attributter på Warrior delen. Armour : Imperial Dragon Armour Weapon : Ebony Longsword + Mage's Staff Factions : Blades - Knight Brother Arena - Grand Champion Mages Guild - Arch Mage Order of the Dragon - Champion of Cyrodiil Thieves Guild og Fighters Guild har jeg gitt f i sålangt. Bilde av min karakter : http://www.vascotia.com/new/Oblivion%20200...15-09-25-65.jpg 5854326[/snapback] Hvor lang tid brukte du?
lavizh Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 (endret) Aner ikke helt men satt der noen dager. Har fortsatt noen quests igjen som jeg skal gjøre ferdig. Må også bli fullmedlem i Fighters Guild. Har ikke startet en gang på den. Endret 2. april 2006 av lavizh
Weedeed Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Aner ikke helt men satt der noen dager. Har fortsatt noen quests igjen som jeg skal gjøre ferdig. Må også bli fullmedlem i Fighters Guild. Har ikke startet en gang på den. 5854366[/snapback] OMG. har du spilt 24 timer i strekk eller.
lavizh Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Aner ikke helt men satt der noen dager. Har fortsatt noen quests igjen som jeg skal gjøre ferdig. Må også bli fullmedlem i Fighters Guild. Har ikke startet en gang på den. 5854366[/snapback] OMG. har du spilt 24 timer i strekk eller. 5854503[/snapback] Nei, det tar ikke så lang tid å spille igjennom spillet. Mainquesten er egentlig veldig kort. Men man har jo en bråta med sidequests.
RegRot Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 yee!! nå kan karn min gå på vannet! I am moses :- var vel egentlig veldig off topic men ble bare så glad at jeg måtte skrive det
Artistic.Hipster Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 (endret) yee!! nå kan karn min gå på vannet! I am moses :- var vel egentlig veldig off topic men ble bare så glad at jeg måtte skrive det 5854804[/snapback] Moses? Du mener vel Jesus Me also wants to walk on water *edit, skal se om jeg kan få postet bilde av min karakter senere i dag Endret 2. april 2006 av Gandalf the Grey
RegRot Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 yee!! nå kan karn min gå på vannet! I am moses :- var vel egentlig veldig off topic men ble bare så glad at jeg måtte skrive det 5854804[/snapback] Moses? Du mener vel Jesus Me also wants to walk on water *edit, skal se om jeg kan få postet bilde av min karakter senere i dag 5854913[/snapback] hmmm... det var jo moses som førte folket eller var det ikke?
Digidice Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 (endret) Jeg hadde tenkt og lage en tråd der alle som ville kunne fortelle ossen charakter di hadde=) Hadde vert morro med noen bilder oxo=) 5853816[/snapback] Legger et bilde av min Lv4 Woodelf. Hun er en tyv/assassin og en custom class som jeg har kallet Imp Assassin Trives godt med og spille den og driver med Dark Brotherhood questa atm. Trykk på bilde for og få det større Endret 2. april 2006 av Digidice
Mith Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 hmmm... det var jo moses som førte folket hmm.gif eller var det ikke? ermm.gif Moses delte havet. Jesus gikk på vannet. Moses førte jødene ut av egypt, jesus stillnet stormen. Bare så det er sagt
Koopa Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Åssen får jeg tatt screenshot? Bortsett fra print screen--->paint--->paste
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 kan man få noen bedre armor en ebony armoren? fant en kis som hade denne i en grotte og tok da seff denne, men er den best?
Koopa Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 kan man få noen bedre armor en ebony armoren?fant en kis som hade denne i en grotte og tok da seff denne, men er den best? 5855209[/snapback] Jeg driver ikke selv med heavy armor så jeg vet ikke helt. Men jeg vil tro at Daedric Armor er bedre
Digidice Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 kan man få noen bedre armor en ebony armoren?fant en kis som hade denne i en grotte og tok da seff denne, men er den best? 5855209[/snapback] Jeg driver ikke selv med heavy armor så jeg vet ikke helt. Men jeg vil tro at Daedric Armor er bedre 5855216[/snapback] Ble lite av screenshots her. Hehe posten skle over til armor,jesus og quest Få se mer screenshots da og en liten beskrivelse av characteren Jeg bruker fraps til og ta bilder med,men det ksal gå an og editere ini fila til og ta bilder med.
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 (endret) her kommer et lite bilde av ebony armoren min fikk ikke vist bilde på andre måter enn dette så her er bilde Endret 2. april 2006 av Slettet+130498
RegRot Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 her kommer et lite bilde av ebony armoren min fikk ikke vist bilde på andre måter enn dette så her er bilde 5855531[/snapback] hmm.. ser ikke no bilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå