lolmenot123 Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Jeg har en prosjektoppgave på skolen som går ut på å skrive om hva folk mangler. Hvordan tenker menneskene. Jeg ber deg tenke ekstra nøye om, og gi meg en ny ting å sette under pennen Hva mangler du?
vstr Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 (endret) eg mangler svar på hvorfor folk lager IDIOTISKE emnetittler som er totalt umulig å forstå. og for det andre, så er dette totalt feilpostet, dette skal gå inninfor "skole" kategorien i OffTopic Ting eg mangler: Bil. Vi ønsker å holde et faglig høyt nivå på HWB.nos forum generelt. Vi vil derfor gjøre oppmerksom på at vi forbeholder oss retten til å fjerne eller flytte tråder/innlegg som ikke passer inn i HWB.nos profil. Dette vil kunne gjøres uten å varsle trådforfatter/innleggsforfatter. Et unntak kan gjøres i særskilte tilfeller - i de aktuelle tilfellene vil vi sende en PM til den/de forfatter(e) dette gjelder. Forøvrig gjelder Hardware-nettverkets generelle retningslinjer for forumbruk. leste du dette før du postet? Vil ikkje si dette er noe fagelig høyt nivå Endret 2. april 2006 av vegis
Anbefalte innlegg