Gå til innhold

Demo av Tomb Raider Legends ute

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvordan få widescreen på dette. Huker ut for widescreen i menyen, men det vises ikke i widescreen. Noen som kjenner til innstillingen?

**Fikk det til**

Endret av Dinsdale
Skrevet

Nettopp fullført demoen. Uten tvil for min del at det endelig er god gammel Tomb Raider. Dette skal jeg ha på 360! Denne har virkelig et potensiale i forhold til sine forgjengere, bortsett fra 1 og 2 da.

Skrevet

7 april for PS2, PC og vanlig X-Box. Det står ikke noe dato for X-Box 360. Var liksom ikke det at jeg er lat til å sjekke ut Gamer sine utgivelsedatoer, men som sagt finner jeg ikke noe dato for 360 versjonen derfor jeg spør her på forumet. Ser forøvrig at den står oppført som 11 april på Gamespot, men det gjelder vel ikke for oss i Europa gjør det vel?

Skrevet

Var ganske bra, litt klomsete å spille med tastatur og mus, men en gamepad ordner det.

Fint at de har blitt kvitt blokksystemet. Lara er blitt skikkelig sporty også, minner litt om prince of persia. Skal nok anskaffes ;)

Skrevet
7 april for PS2, PC og vanlig X-Box. Det står ikke noe dato for X-Box 360. Var liksom ikke det at jeg er lat til å sjekke ut Gamer sine utgivelsedatoer, men som sagt finner jeg ikke noe dato for 360 versjonen derfor jeg spør her på forumet. Ser forøvrig at den står oppført som 11 april på Gamespot, men det gjelder vel ikke for oss i Europa gjør det vel?

5851452[/snapback]

Ah, beklager. Men ja, hørte at den skal komme 11 april på 360.

Var ganske bra, litt klomsete å spille med tastatur og mus, men en gamepad ordner det.

Fint at de har blitt kvitt blokksystemet. Lara er blitt skikkelig sporty også, minner litt om prince of persia. Skal nok anskaffes ;)

5851769[/snapback]

Absolutt. Ble litt ekkelt å spille på tastatur, men regner med at det blir mye bedre på 360. Digger den nye stilen til Lara. Tror dette kan blir et av de beste Tomb Raider spillene. Iallefall siden 1 og 2. :)

Skrevet

Hadde ingen forventninger, så det ble litt kult. Minnet litt om sands of time på en måte. Litt akrobatikk, historiefortelling og dama var lett å styre. Blir nok bedre på 360.

Skrevet

Håper Spillet er bedre enn Tomb Raider the angel of darkness. Kjøpte spillet (for lenge siden) og synes ikke det var noe spessielt bra. Har likt alle Tom Raider spillene før.

*LasteNedDemo*

Skrevet

Syntes demoen er i klasse med tomb raider 1 og 2. Med gåter du må løse med fysikk og mye mer fri bevegelse og gått bort fra blokksystemet er dette et eventyr spill i høy klasse. Lara Croft slår tilbake i et velykket comeback. Får håpe fullversjon byr på mye utforsking og et variert gameplay.

Skrevet
Syntes demoen er i klasse med tomb raider 1 og 2. Med gåter du må løse med fysikk og mye mer fri bevegelse og gått bort fra blokksystemet er dette et eventyr spill i høy klasse. Lara Croft slår tilbake i et velykket comeback. Får håpe fullversjon byr på mye utforsking og et variert gameplay.

5855147[/snapback]

Kunne ikke vært mer enig. Godt at noen har den samme oppfatningen av demoen :)

Skrevet

Så langt er eg godt fornøyd med demoen. Den har eit par småfeil, men dette blir forhåpentlegvis fiksa til fullversjonen.

Men eg trur ikkje eg tørr å kjøpe fullversjonen bare basert på denne demoen. Eg kjem nok til å lese eit par anmeldelsar før eg evt. går til innkjøp av spelet.

Skrevet

Jeg synes demoen gir meg samme spillopplevelse som den gangen jeg spilte Tomb Raider 1 for første gang(Leeeenge siden). De har virkelig klart det denne gangen(noe de ikke gjorde på Angel of darkness) ;)

Kommer til å kjøpe det når jeg får råd :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...