Goliath Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 (endret) Har kjøpt Oblivion og er storfornøyd! Spillet hakker desverre til tider og dette skjer kun når jeg freeroamer med hest. Har hørt forkjellige efaringer, alt fra null hakking whatsoever til unreadable disc.. Hvordan har du opplevd dette? Snakker om Xbox360, konsollversjon av Oblivion! Doh! Endret 1. april 2006 av überGoliath
Fedorov Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Har ikke spillet, men ja det hakker en del på 360 (og PC) fra videoer jeg har sett. Særlig utendørs i større områder. Ikke så uvanlig det, særlig ikke i spill som dette.
rulleguru Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Ja det hakker, spesielt til hest. Men ofte i byer der detaljnivået tilsier at det ikke skal hakke.
WangenPs3 Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Hos meg hakker det bittelitt når jeg rir i store skogsområder..ikke ellers....
lars91 Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 det hakker litt her men de er pga at det loader hele tiden og det tar litt tid så derfor hakker det..
TCi Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 (endret) Hmm.. har dere slettet cachen til spillet? Skal visst fikse hakkingen hos de fleste. Vet ikke hvordan man gjør det, men har lest at det skal gå an. Endret 1. april 2006 av TCi
SkyWarp Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Hmm.. har dere slettet cachen til spillet? Skal visst fikse hakkingen hos de fleste. Vet ikke hvordan man gjør det, men har lest at det skal gå an. 5851866[/snapback] Sånn som jeg forstod det så må du slå på maskinen og holde inne "A" helt til den viser introfilmen til spillet der det kommer opp logoen til Bethesda. Hakker en god del hos meg også nårr jeg er på hesten ja. Merker også andre bugs som gjør at jeg ikke kommer lengre på mainquest, og må starte en ny character for å klare det. Også har thieves guild oppdragene også blitt ødelagt på en eller annen måte (hvis ikke jeg har misforstått noe). Men ellers er det et supert spill. Har klart hele arena, dark brotherhood og er snart ferdig med både fighters og mage guild. Har en eller to ranker igjen.
Goliath Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 (endret) Det er bare når jeg rir, muligens det virker som at det hakker fordi du beveger deg såpass "fort" til at maskinen må mappe on-the-fly.. Endret 2. april 2006 av überGoliath
ttt Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Eg har sletta nokre innlegg som omhanlder PC-versjonen av spelet. Alle tråder relatert til Oblivion skal i kategorien "Spillforum - for de mest omdiskuterte > The Elder Scrolls", dette gjeld både for PC- og Xbox-versjonen. Tråden flyttes derfor dit.
Fnix Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Spillet må laste inn fra en CD hele tiden så ikke rart at det hakker når det loader. Man ser godt at dette spillet er blitt utviklet til PC for å så porte det til konsollen. On the fly loading hjelper lite på konsoll, men jeg må innrømme at det var bedre enn forventet. Skal være en bug med cache systemet som gjør at ting vil forverre seg etter tid med spilling. Selv har jeg spillt i mange timer i strekk og så begynner loadingen å gå vanvittig treigt og musikken stopper under loading skjermen. Da er det på tide med en restart av x360'n.
orjanos3.16 Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 (endret) SkyWarpMerker også andre bugs som gjør at jeg ikke kommer lengre på mainquest, og må starte en ny character for å klare det. Hvilken "bug" snakker du om her? Endret 2. april 2006 av orjanos3.16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå