Bautastein Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 (endret) Var i ZG. "6 hours to reset" sa det. Plutselig: "9 minutes to reset" Nå er alle instanser resetta inkludert aq40, BWL og MC som skulle vært resetta på onsdag. Skjedde dette på alle servere? Endret 31. mars 2006 av Pinglebolle
Rata101 Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Var i ZG. "6 hours to reset" sa det. Plutselig: "9 minutes to reset" Nå er alle instanser resetta inkludert aq40, BWL og MC som skulle vært resetta på onsdag. Skjedde dette på alle servere? 5847033[/snapback] Alle instances på Silvermoon ble resetta for ca. 10 min siden.
Gamlemor Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 (endret) ja, og vi la merke til at /raidinfoen var rar, så vi tok en sjangse og tok hele de tre bossene vi har på farm status i bwl igår, og så langt inn i MC vi rakk før folk la seg, sånn ved 2-3 tiden. Så vi fikk en del gratis epix i natt Foresten, en venn var i ZG når instances resatte seg(,de trudde det var en spøk foresten) og 5-6 av dem ble teleportert til if:) De spiller horde. Endret 31. mars 2006 av Lord-Myrrah
Kjobben Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Mitt guild på Ravencrest, var i MC akkurat nå... Vi hadde Ragnaros på 19%, da bestemmer Blizzard seg for å resette instancen, og vi får ingen phat lewt!
Bautastein Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 hehe vi kjører aq40 på nytt nå. free loot. kjobben trøst deg med at dere kan få alt det andre lootet på nytt
Kjobben Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 (endret) hehe vi kjører aq40 på nytt nå. free loot. kjobben trøst deg med at dere kan få alt det andre lootet på nytt 5847142[/snapback] hehe, takk for støtten da! Ser lyst på runnet da, fikk meg både Flamewalker Legplates og Drillborer Disk, så jeg skal ikke klage! Men saken er den, at det var nokså teit å resette instancen, mitt i "rush-tiden" og uten noen skikkelig forvarsel. De sa det 9 min før, men allikevel, når man er på Ragnaros tar man ikke å hearthstoner ut! Endret 31. mars 2006 av Kjobben
Walts Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 alt resetet seg på ragnaros servern også, ganske kjipt for mange.. men vi var bare på hakkar, hadde nok vært greit å fått itemene fra han men men =P ble iallefall løping rundt til mange outdoor bosses av mange guild
Grabby Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Dette var jo skikkelig gøy, når alle horde guildene og alliance guildene i bwl og mc gikk ut og kjempet i brm for så å gå inn igjen fikk jo 50 hks på noen få min
chokke Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 onyxia resattes ikke . Uansett et annet guild hadde raggy på 6 % når den kom såwipa de pga stress
elec Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 hehe ja i går var kaos, hadde egentlig MC 19:00 og så twin emps i AQ40, men etter det så resatte instancene seg, så da cleara vi halve AQ40 på nytt og tok hele BWL
Omar Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Samme her... latterlig spør du meg. 5847148[/snapback] Mulig det, men vi får mange "gratis" bwl clears. Instancene reseter igjen i morgen tror jeg, så vi skal cleare BWL enda en gang denne uken. Blir vel 3 clears tilsammen xD
Luchy Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 det var plagsomt vi var i MC og skulle ta oss til Majordomo, men spklart reseter Instance seg
nazrm Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 At approximately 23:35 March 31st, instance IDs were reset on all realms. This was a necessary move to bring the instance resets back to the regular schedule. We however apologise for the very short notice and the bad timing this was for some players, and thank you for your understanding on this matter.
Zethyr Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Var artig å møte en 4-5 hordes på the deeprun tram i går Noen som hadde fått med seg onyxias elite guards inn i SW keep også, men jeg vet ikke om det var pga. resettinga. Min 23 lock ble hvertfall ganka av dem
ahpadt Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Vi hadde akkurat cleara alt av trash til C'thun, og det var 6min igjen.. Klarte akkurat å ta naked suiciderun. ^_^ Når vi døde så ble vi automatisk ressa en gang til.. Så disca vi og kom som whisps i IF.. great! Corpserun til Silithus.. np
Grabby Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Vi hadde akkurat cleara alt av trash til C'thun, og det var 6min igjen.. Klarte akkurat å ta naked suiciderun. ^_^ Når vi døde så ble vi automatisk ressa en gang til.. Så disca vi og kom som whisps i IF.. great! Corpserun til Silithus.. np 5850837[/snapback] En ide til neste gang, spring ut istedetfor å springe til en boss der ikke rekker på den tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå