Roug Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Da får jeg begynne: Har kommet til questet arrow of extrication i thiefes guild, jag har vært inne på rommet til magen, og nede i grotten. Har vært over alt, men "labyrinten" ender opp i en dør som jeg må igjennom. Problemet er bare det at jeg trenger en nøkkel, og den finner jeg ikke noen plass. Måtte drepe to personer, og noen dyr, men ingen av dem hadde en nøkkel. 5847193[/snapback] Eg håper du har water breathing eller eit lager med potions of the sea. Berre eit lite hint 5847837[/snapback] Er samme sted jeg, kan puste under vann også, der nede er det et stygt monster som dreper meg :S har den nøkkel eller?
Tommy T Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 (endret) Tror ikke Gigant slaugtherfishen har nøkkelen, finner den ikke selv heller. Endret 14. april 2006 av tommy t
MrBjoern Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 mhm... sliter litt med et oppdrag fra the fighters guild i morrowind. jeg skal hente penger fra en fyr i Suran. Saken er det at jeg ikke finner fyren! kan noen hjelpe meg?
ZlummGlumm Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 mhm... sliter litt med et oppdrag fra the fighters guild i morrowind. jeg skal hente penger fra en fyr i Suran. Saken er det at jeg ikke finner fyren! kan noen hjelpe meg? 5920994[/snapback] Det er kjærringa som eier earthly delights bula, du må få henne til å like deg litt før hun betaler.
d'espresso Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Er på Mages Guild questet der du skal inn i den hula og fikse den "låsen" jeg ahr tatt Fire og Frost på den, og den har gått litt ned, men jeg ahr ingen spell som skader/fikser magicka!! Elelr, jeg har, men er ikke istand til å bruke den
GANTEN Skrevet 15. april 2006 Forfatter Skrevet 15. april 2006 Nå klikker jeg snart!! Jeg løper rundt i imperial city for og finne en high elf siden jeg skal drepe han men jeg finner han ikke!!!Dette er Queste fra the dark brother hood! Noen som vet hvor jeg finner ham?
Islanbadsj Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Om du går til ett inn i talos plaza district kan du få info fra bar-eieren der.
tOmma- Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Jeg har et problem med et quest for Dark Brotherhood. Jeg skal drepe en khajiit i Bruma ved navn J'Ghasta, og har funnet huset hans. Jeg har ventet utenfor i flere dager, stått inne i huset og ventet.. men han kommer ikke. Har jeg oversett noe? Befinner han seg et annet sted?
GANTEN Skrevet 15. april 2006 Forfatter Skrevet 15. april 2006 Om du går til ett inn i talos plaza district kan du få info fra bar-eieren der. 5927426[/snapback] Takk=) jeg ble ferdig med Queste=D
Tordenflesk Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 TrOk, jeg har lest på den gravsteinen hvor "The Dark Brotherhood"(tror jeg) befinner seg, og jeg har slått i hjel hele gjengen i den hulen, men nå kommer jeg meg ike ut derfra. Jeg har løpt i gjennom hele opplegget og finner faen ikke veien ut. JEg har klart det før på forrige char, men nå er alt av dører låst, og jeg har gått tom for lockpicks. Har også sett etter på alt som er av rødkledde folk etter nøkler, og ingen av de har noen nøkkel.Trodde dette var et simpelt spm. jeg. Ja ja, da får den pene Night Elf-dama mi forbli fanget i den jævla hula da.
Koopa Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Hallois! Sliter litt med "Mystery of Harlan Watch" questet til Fighters guild hvor jeg må undersøke noen som har forsvunnet fra villagen. Utenfor er det noen will-o-the-wisps som jeg dreper og inni caven de guarder dreper jeg alle swamp trolls men journalen min sier jeg må finne noe slags evidence. Hva er dette?
tOmma- Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Jeg har et problem med et quest for Dark Brotherhood. Jeg skal drepe en khajiit i Bruma ved navn J'Ghasta, og har funnet huset hans. Jeg har ventet utenfor i flere dager, stått inne i huset og ventet.. men han kommer ikke. Har jeg oversett noe? Befinner han seg et annet sted? 5927541[/snapback] Fant ham til slutt...
fettgnomen Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Er på Mages Guild questet der du skal inn i den hula og fikse den "låsen" jeg ahr tatt Fire og Frost på den, og den har gått litt ned, men jeg ahr ingen spell som skader/fikser magicka!! Elelr, jeg har, men er ikke istand til å bruke den 5923392[/snapback] Alle spellsene du trenger ligger i en kasse ved siden av det bordet i gangen der hvor han karen står. Dette er sånne spells på sånne ark, så du trenger ikke noen spesiell skill for å bruke dem!
stekri88 Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 (endret) Jeg trenger hjelp... til questen som får deg inn i mages guild igjen.. Altså, jeg må samle: 20 daedra hearts og 20 vampire dust, det er vel ikke noe problem egentlig, men jeg er ferdig med MQ og da kommer jeg ikke inn i Oblivion så da er det plutselig ett problem. Er det mulig å kjøpe heartsa noen steder? Og hvor er det jeg finner mest vampire dust? Takk EDIT: Leifer som vanlig... Endret 16. april 2006 av stekri88
Andrull Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Jeg trenger hjelp... til questen som får deg inn i mages guild igjen.. Altså, jeg må samle: 20 daedra hearts og 20 vampire dust, det er vel ikke noe problem egentlig, men jeg er ferdig med MQ og da kommer jeg ikke inn i Oblivion så da er det plutselig ett problem. Er det mulig å kjøpe heartsa noen steder? Og hvor er det jeg finner mest vampire dust? Takk EDIT: Leifer som vanlig... 5929817[/snapback] Du finner ivhertfall mange vampyrer nord-vest for Anvil (inne i et sånnt Fort) Men jeg har ikke peiling på hva an skal på et av de oppdragene til mages Guild. Jeg har kommet inn på universitetet, men det ene oppdraget klarer jeg ikke. Jeg skal lese sånne inskripsjoner på en vegg til en sånn fyr. (4 inskripsjoner) Dette har jeg gjort, og så prøver jeg å bruke magi på den "steinen". Det fungerte med ILD og Frost, men når jeg skal prøve med de to andre, bare lukker steinen seg igjen og jeg blir "strømmet". Hvordan magi, og hvor skal jeg bruke etter at jeg har brukt ILD og frost på den? (tror jeg har prøvd all slags magi, og all slags steder på steinen)
WasteMoreLand Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Har som mange andre problemer med Tears of Savior questet: - har smekket vakten - har funnet 4 av 5 Tears - tar plenty cold skade når jeg vaser rundt og leter etter den siste - har lett oppå den steinhaugen i midten der ridderen står frosset, men klarer ikke å se noe der Er det mulig for noen som har klart dette å gi en god beskrivelse av akkurat hvor den siste ligger? Evt et bilde? *frustrert nå...*
Tommy T Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 3 av tårene ligger godt synlig på bakken. 1 ligger oppå steinen nærmt ridderen og 1 ligger mellom steinene som ligger rundt den store med ridderen på.
WasteMoreLand Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 fant fire stk ved å gå rundt nede på bakken, så jeg antar at jeg må ha funnet den du mener skal ligge mellom steinene? Vel, opp på trestammen og søke - har vært over alt oppe på der uten hell. Hvilken side av Mr frozen knight ligger den på? Tar bare skade på den siden som er motsatt av tømmerstokken, er det der? 3 av tårene ligger godt synlig på bakken. 1 ligger oppå steinen nærmt ridderen og 1 ligger mellom steinene som ligger rundt den store med ridderen på. 5931233[/snapback]
The Stig Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Trenger hjelp med et quest i "Main Quest"- serien. Innholder spoiler for de som ikke er kommet til delen du skal hente gjenstander for Martin Septim. Jeg har brukt et lite kvarter nå i Sancre Tor, hvor jeg skal hente rustningen til Tiber Septim. Men etter å ha befart både prisons og hall of judgement har jeg fortsatt ikke funnet en måte å komme seg forbi blokaden som beskytter rustningen til Tiber Septim. Setter stor pris på hjelp Jeg skal altså forbi her:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå