Martindani Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Hei. For ikke lenge siden startet jeg en warlock og spilte den til lvl 20 før jeg startet en rogue. Nå har jeg begge på lvl 20 og vet ikke hvem jeg vil spille til lvl 60. Jeg kommer til å drive med både pvp og pve og er ute etter det som er morsomst og best å spille. Hva anbefaler dere?
Plomma2 Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg syns warlock er morsomst. Jeg syns også grønn er finest, så mal rommet ditt grønt. Jeg liker pannekaker, spis det til middag. Jeg liker ikke capser, så ikke gå med det. Jeg liker ikke trance, så ikke hør på det. Jeg liker logitech, så bruk det og ikke noe annet. Jeg bruker linser, ikke briller, gjør det du også. Donnie Darko er en film jeg liker veldig godt, se den i dag. NÅR SKAL FOLK SKJØNNE AT DE IKKA KAN SPØRE ANDRE OM HVA SOM ER MORSOMTS?!Vi kan ikke avgjøre alt for deg. Jesus. Jeg er så utrolig lei disse trådene.
Seian Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det finns da ingen fasitsvar på hva som er morsomt å spille?! Kast en terning, lander den på 1, 2 eller 3, ta rogue. Lander den på 4, 5 eller 6, ta lock.
Seian Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Altså, du spør hvilken klasse som er morsomt å spille. Noe som er ganske håpløst. Spør du 100 stk. her på forumet vil du da få samme svar? Nei. A: "Hvilken class skal jeg ta?" B: "Ta warlock!" C: "NEI! Ta rogue, det er best!" B: "Nei, lock er morsomst siden jeg syns det!" ... Ser du hvor diskusjonen tar vei hen?
Martindani Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 Ja, men det jeg lurer på er hvordan de er end-game. Hvordan de er; hva slags oppgaver de har i Mc/BwL/AQ etc. Og hvordan de er 1vs1 i pvp..
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Ja, men det jeg lurer på er hvordan de er end-game. Hvordan de er; hva slags oppgaver de har i Mc/BwL/AQ etc. Og hvordan de er 1vs1 i pvp.. 5844847[/snapback] Warlock: soulstone, healthstone, taxi for late tryner, banish-duty på Garr, cursing og shadowbolting. Rogue: backstab / sinister strike .. om du kommer inn i et endgame-guild. PvP-messig er begge svært gode, men vidt forskjellige. Rogue har stealth som sin store styrke, warlock har dots, fear og pets som sin. Pluss heftige nukes.
chokke Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Ja, men det jeg lurer på er hvordan de er end-game. Hvordan de er; hva slags oppgaver de har i Mc/BwL/AQ etc. Og hvordan de er 1vs1 i pvp.. 5844847[/snapback] dps på begge. Kom ikke å si at curses er en oppgave for lock, den kaster man begynnelsen i en kamp og ferdig med det, og ss hver halvtime er ikke stress heller akkurat.
Wice Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Hei. For ikke lenge siden startet jeg en warlock og spilte den til lvl 20 før jeg startet en rogue. Nå har jeg begge på lvl 20 og vet ikke hvem jeg vil spille til lvl 60. Jeg kommer til å drive med både pvp og pve og er ute etter det som er morsomst og best å spille. Hva anbefaler dere? 5844717[/snapback] Rogue ofc
yuo are smart Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Sitter fast på samme tingen warlock eller rogue? ganske vanskelig å bestemme seg ^^
Groet Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 ta warlock.. du føler kanskje nå at du blir eid av rogues pvp, siden de har så høy attack speed at du aldri får casta fear eller noe som helst, men dette vil endre seg ettersom du stiger i lvlene. dessuten (synes jeg) at locks er mer allsidige, de har mange pets, forskjellige spells til forskjellige formål, osv. rogues i pve er mer... sap, start dps... i pvp skipper du bare den første biten. på en annen side har du stealth da, som er kult... og JÆVLA FØKKINGS FEIGT AAARRRRRRGGGHHHH sry... flashback fra gamle lo-lvl-tider
Namek Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Hei. For ikke lenge siden startet jeg en warlock og spilte den til lvl 20 før jeg startet en rogue. Nå har jeg begge på lvl 20 og vet ikke hvem jeg vil spille til lvl 60. Jeg kommer til å drive med både pvp og pve og er ute etter det som er morsomst og best å spille. Hva anbefaler dere? 5844717[/snapback] Rogue er såklart morsomst, men hvis du vil komme inn i noen end game guilder burde du ta warlock(større sjanse..)..
Arinomi Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Warlock eier! mye kulere en rouge, synes jeg! 5845585[/snapback] Ja, en WoW char er jo selvsagt bedre enn sminke, sier nå jeg
chokke Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Warlock eier! mye kulere en rouge, synes jeg! 5845585[/snapback] Ja, en WoW char er jo selvsagt bedre enn sminke, sier nå jeg 5846879[/snapback] tar du å søker på rouge på wow forumet og komenterer alle feilene? blir så drittlei av at alle kommenterer rouge osv... Anyway, ta warlock. death coil og alle hater deg...
brannmannsam Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 tenkte å starte en lock. Valge står mellom gnome og undead. Sist nevnte er det jo nok av, men gnomes kjenner jeg ikke til siden jeg er horde spiller. Vansklig valg..
qu3st Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Hei. For ikke lenge siden startet jeg en warlock og spilte den til lvl 20 før jeg startet en rogue. Nå har jeg begge på lvl 20 og vet ikke hvem jeg vil spille til lvl 60. Jeg kommer til å drive med både pvp og pve og er ute etter det som er morsomst og best å spille. Hva anbefaler dere? 5844717[/snapback] Rogue er såklart morsomst, men hvis du vil komme inn i noen end game guilder burde du ta warlock(større sjanse..).. 5846831[/snapback] Ja det er vel morsomst hvis man er en lame ganker *hint hint*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå