Gå til innhold

Elektrofil 2006


Anbefalte innlegg

Vi fikk et blad som het Elektrofil i posten denne uken. På annenhver side var det reklame, og det stod generelt lite nytt og interessant der inni. Kun populær"vitenskapelige" artikler om HTPC, hjemmekino osv.

5844255[/snapback]

I det bladet var det også gratisbillett til messen, hvertfall i mitt eksemplar.... :thumbup:

5844301[/snapback]

hvor i bladet var det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi fikk et blad som het Elektrofil i posten denne uken. På annenhver side var det reklame, og det stod generelt lite nytt og interessant der inni. Kun populær"vitenskapelige" artikler om HTPC, hjemmekino osv.

5844255[/snapback]

I det bladet var det også gratisbillett til messen, hvertfall i mitt eksemplar.... :thumbup:

5844301[/snapback]

hvor i bladet var det?

5846164[/snapback]

Den var festetet helt fremst i bladet tror jeg... :D Kanskje ikke alle som har fått det da... :hmm:

Lenke til kommentar
Morsomme er at Expert annonserer dette som norges største elektromesse....til høsten kommer en messe som er 3 ganger så stor :). Electroworld på Lillestrøm!

5846061[/snapback]

Jeg vil tro messelokalene i Lillestrøm er mer enn tre ganger så stort enn Spektrum. Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Morsomme er at Expert annonserer dette som norges største elektromesse....til høsten kommer en messe som er 3 ganger så stor :). Electroworld på Lillestrøm!

5846061[/snapback]

Jeg vil tro messelokalene i Lillestrøm er mer enn tre ganger så stort enn Spektrum.

5846877[/snapback]

Er ikke alltid de bruker hele messeområdet til messene ..

Lenke til kommentar
Morsomme er at Expert annonserer dette som norges største elektromesse....til høsten kommer en messe som er 3 ganger så stor :). Electroworld på Lillestrøm!

5846061[/snapback]

Jeg vil tro messelokalene i Lillestrøm er mer enn tre ganger så stort enn Spektrum.

5846877[/snapback]

Det blir ihvertfall 10 000 kvadratmeter :).

Lenke til kommentar

Var innom messen i dag for å titte litt på tv'ene de hadde.

 

1080p Pioneer tven var pen den med sylskarpt og detaljert bilde. Så ut som de kjørte noe egetprodusert 1080p materiale på den uten at jeg fikk spurt noen om det. MEN kontrasten er fortsatt alt for dårlig og det var lite detaljer i lyse og mørke områder som heller hadde en tendens til å bli gråsort på de mørke og hviterosa/gulaktig på de lyse.

 

82" LCD'en til Samsung (tror jeg det var) var fin men de kjørte bare spill i splitscreen på den mens jeg var innom.

 

Det kuleste på messen var en Photoprinter fra HP som jeg sendte et bilde til rett fra N70'en som jeg tok der og da.

 

ALT for mye folk der. ALT for mange barnevogner. ALT for mange unger som presset seg frem overalt og okkuperte spillkonsoller og teststasjoner for andre ting alt for lenge.

 

Gratis kald cola light og litt småmat her og der.

 

Verdt et besøk alt i alt om du bor i nærområdet. 50 kroner for å komme inn eller gratisbilletter om du har fått de et sted.

Endret av talisar
Lenke til kommentar

jeg tenkte jeg skulle handle inn den sony surround pakken til 999 kr.... det er halv pris og for budsjettfilmlyd er det perfekt for meg!

problemet er at de er utsolgt..

I fjor var det 12 000 personer innom messa

og i år er det beregnet ca 15000 tusen besøkende.

det værste er at I brosjyren står det de reklamerte varene som folk flest anser som gode tilbud.. under varen står det liten skrift Kun (100 stk)......... FAEN de idiotene er ikke som at de ikke veit at det kommer hauger av folk og alle skal ha de produktene som blir reklamert....

 

går jo heller ikke an å få kjøpt til samme pris i vanlig expert butikkene heller! selv om det hele er arrangert av dem

jeg liker expert mindre og mindre

Lenke til kommentar

Efornes: Har du kanskje tenkt på at expert taper penger som gress på hvert eneste produkt de selger av messetilbudene? Det er selvfølgelig derfor det bare er et visst antall. De vil ikke tape for mye.

 

Men de MÅ ha varer for å få lov til å annonsere - og annonsene skaper god pr, trekker folk til messa og folk blir positive til expert, altså god pr.

 

Men når varer selges med tap - så tar man ikke inn mer enn nødvendig for å få lov til å annonsere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...