Gå til innhold

TES: Oblivion eller WoWverdnen, hvilken er størst?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg virker det som WoW har en større verden. I Oblivion føler jeg at man kan bevege seg rimelig fort rundt på kartet. Husker da jeg skulle ri fra Chorrol til Kvatch så trodde jeg at det kom til å ta en evighet, men tok ikke mer en 5 minutter kanskje (føltes i hvertfall sånn). I WoW så tar det vel kanskje 5 minutter å ri gjennom Felwood. Egentlig litt skuffa over størrelsen på Oblivion, tok ikke lang tid før jeg fikk melding om at "Go back, you can't go there".

Lenke til kommentar

hehe, neida, men jeg har aldri likt WoW. Har egentlig ikke noe grunn til det, liker det bare ikke. Og uansett elsker TES serien over alle spill!

5842396[/snapback]

 

I rest my case.

5842417[/snapback]

 

 

Hehe, jaja, greit nok, har ikke noen argumenter mot WoW, men synes fortsatt det er et dårlig spill. :innocent:

Lenke til kommentar

Subjektive oppfatninger, deg om det. Men bastante påstander som

Samma om WoW er større en Oblivion, Oblivion er mye bedre og er mye mer underholdning. Så er egentlig ikke noe å diskuetere!

synes jeg er litt feil å legge ut med, nettopp fordi det er din oppfatning, som du, hvis man leser uttalelsen din riktig, vil påtvinge alle andre her. Noe som ikke er hva forumet er ment for. Men som din subjektive holdning er det greit, bare skriv det slik. :)

Lenke til kommentar
wow er nok endel større, men med tanke på størrelse og antall spillere er nok oblivion større.

5842196[/snapback]

håper ikke du mente at oblivion har flere spillere enn wow?, da er du på bærtur gitt. eller er det jeg som er på bærtur?, når jeg tenker meg om er det nok langt fler som spiller singleplayer spill enn de som spiller mmorpg. uansett, i wow skal du ha plass til alle på serveren, i oblivion er det bare deg. sier seg selv at wow må ha MYE større areal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...