SpeZii Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 hva er den beste "allround" pvp klassen? hvem har flest styrker og minst svakheter mot hverandre osv?
Seian Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 I praksis så er det egentlig ingen forskjell. Alle klasser er gode PvP-klasser.
chokke Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 warlock er best all round. Høy skade, damage reduce (soul link) kan få 2x 2k shield, death coil, fear,dots, soulstone, healthstone, 5k crits. seduce, litt mer fear, instant shadow bolt, 250 hp/4 sec. sånn "alle" ser på locks iaffal, samme måte med shaman.
Jørgen Sørheim Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Alle klassene er imba med skikkelig utstyr, kanskje bortsett fra paladiner. Ser du på PvP-filmer, så er det gjerne melee-klasser som er buffet herfra til helvete, med pots i alle regnbuens farger, og en healer i bakgrunnen. Casters har ze dual trinkets of Doom (ToEP og ZHC) og det beste av +dmg-gear. Det er ikke alltid like representativt for hvordan PvP i virkeligheten er.
Gjest Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Hunter. De kan bare stikke av hvis de sliter og ingen kan stikke av fra dem. De skader masse i battelgrounds og 1 vs 1 eier de.
Daehli Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 warlock er best all round.Høy skade, damage reduce (soul link) kan få 2x 2k shield, death coil, fear,dots, soulstone, healthstone, 5k crits. seduce, litt mer fear, instant shadow bolt, 250 hp/4 sec. sånn "alle" ser på locks iaffal, samme måte med shaman. 5831735[/snapback] Ja, hvis du har full tier 3, bruker masse gull på potions, legger til trinket, full buff, osv. Alle klassene kan gå berserk bare du bruker nok energi på det. Jeg har to level 60 warlocks, og har ikke mer enn noen få epics, 1-2 grønne og resten blåe fra UBRS/strat/DM. Sånn jeg har det, så er det veldig mye inneffektiv grinding med soulshards i PvP (øedellegger for hele laget), mot vanlige mobs (veldig sakte, med tanke på reise osv.) og i instaces (Hvor hele gruppen taper på det). I battleground bruker jeg aldri sacrifice vw, fordi å gjøre det i hver situasjon er veldig kostbart i både mana og shards. Fear fungerer, DoTs fungerer, SS går som oftest bare på i Premade (priest), Healthstone brukes hele tiden, crit går omtrent aldri over 2k selv med ruin, og med soul-link (som jeg har) ligger crit på rundt 800-1000 selv med en del dmg, gear. 250 HP med Demonic sacrifice skjer ikke, maks 200. Med andre ord overdrevet. Men ja, warlock er veldig gode, bare du tar deg tid til å sette deg inn i klassen. Akkuratt nå ønsker jeg meg bare en priest for PvP.
Waffles Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Hunter. De kan bare stikke av hvis de sliter og ingen kan stikke av fra dem. De skader masse i battelgrounds og 1 vs 1 eier de. 5831755[/snapback] I 1.9. Har du lest på hunter-forumene i det siste? Det virker som huntere har blitt nerfet som bare det, men jeg har ikke prøvd hunteren min i 1.10 enda så jeg kan ikke gi deg et sikkert svar.
The_Pathologist Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 warlock er best all round.Høy skade, damage reduce (soul link) kan få 2x 2k shield, death coil, fear,dots, soulstone, healthstone, 5k crits. seduce, litt mer fear, instant shadow bolt, 250 hp/4 sec. sånn "alle" ser på locks iaffal, samme måte med shaman. 5831735[/snapback] Ja, hvis du har full tier 3, bruker masse gull på potions, legger til trinket, full buff, osv. Alle klassene kan gå berserk bare du bruker nok energi på det. Jeg har to level 60 warlocks, og har ikke mer enn noen få epics, 1-2 grønne og resten blåe fra UBRS/strat/DM. Sånn jeg har det, så er det veldig mye inneffektiv grinding med soulshards i PvP (øedellegger for hele laget), mot vanlige mobs (veldig sakte, med tanke på reise osv.) og i instaces (Hvor hele gruppen taper på det). I battleground bruker jeg aldri sacrifice vw, fordi å gjøre det i hver situasjon er veldig kostbart i både mana og shards. Fear fungerer, DoTs fungerer, SS går som oftest bare på i Premade (priest), Healthstone brukes hele tiden, crit går omtrent aldri over 2k selv med ruin, og med soul-link (som jeg har) ligger crit på rundt 800-1000 selv med en del dmg, gear. 250 HP med Demonic sacrifice skjer ikke, maks 200. Med andre ord overdrevet. Men ja, warlock er veldig gode, bare du tar deg tid til å sette deg inn i klassen. Akkuratt nå ønsker jeg meg bare en priest for PvP. 5831795[/snapback] Jeg har en lvl 60 warlock det er et helvete og lvle men du har 2 stykker!?!?
chokke Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 warlock er best all round.Høy skade, damage reduce (soul link) kan få 2x 2k shield, death coil, fear,dots, soulstone, healthstone, 5k crits. seduce, litt mer fear, instant shadow bolt, 250 hp/4 sec. sånn "alle" ser på locks iaffal, samme måte med shaman. 5831735[/snapback] Ja, hvis du har full tier 3, bruker masse gull på potions, legger til trinket, full buff, osv. Alle klassene kan gå berserk bare du bruker nok energi på det. Jeg har to level 60 warlocks, og har ikke mer enn noen få epics, 1-2 grønne og resten blåe fra UBRS/strat/DM. Sånn jeg har det, så er det veldig mye inneffektiv grinding med soulshards i PvP (øedellegger for hele laget), mot vanlige mobs (veldig sakte, med tanke på reise osv.) og i instaces (Hvor hele gruppen taper på det). I battleground bruker jeg aldri sacrifice vw, fordi å gjøre det i hver situasjon er veldig kostbart i både mana og shards. Fear fungerer, DoTs fungerer, SS går som oftest bare på i Premade (priest), Healthstone brukes hele tiden, crit går omtrent aldri over 2k selv med ruin, og med soul-link (som jeg har) ligger crit på rundt 800-1000 selv med en del dmg, gear. 250 HP med Demonic sacrifice skjer ikke, maks 200. Med andre ord overdrevet. Men ja, warlock er veldig gode, bare du tar deg tid til å sette deg inn i klassen. Akkuratt nå ønsker jeg meg bare en priest for PvP. 5831795[/snapback] har warlock lvl 60 da Men er bare det inntrykket de fleste sitter igjen med locks... Har du ikke lest all shaman whininga og?
Jørgen Sørheim Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Jeg tror det chokke prøver å få frem, er at folk som er på andre enden av shamanen/warlocken møter forskjellige builds og antar at alle har dette tilgjengelig. En shaman kan være helt vill med 2h, agi/str-gear og Windfury, men dette går på bekostning av helse og mana. De kan også gå helt agurk med ToEP og ZHC og +dmg-gear, og møter Joe Schmoe på en av disse, sitter han gjerne igjen med inntrykket at alle shamaner kan gjøre dette (og bruke instant 3k heal samtidig).
Zepticon Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Jeg tror det chokke prøver å få frem, er at folk som er på andre enden av shamanen/warlocken møter forskjellige builds og antar at alle har dette tilgjengelig. En shaman kan være helt vill med 2h, agi/str-gear og Windfury, men dette går på bekostning av helse og mana. De kan også gå helt agurk med ToEP og ZHC og +dmg-gear, og møter Joe Schmoe på en av disse, sitter han gjerne igjen med inntrykket at alle shamaner kan gjøre dette (og bruke instant 3k heal samtidig). 5832188[/snapback] Stemmer det... Man må velge bort mye bra på Talent-treet for å få en annen bra ting. Og som du sier så sitter stakkars Legolas12343 igjen med intrykk av at locks har kritts på 4000, soullink,instant ShadowBolt, og mofo dots, etter å ha PvP'et mot 3 warlocks med 3 forskjellige builder. Men for å si det slik så blir jeg gruset om jeg ikke timer perfect når en rouge stunlocker meg.
.Marcus Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Hunter. De kan bare stikke av hvis de sliter og ingen kan stikke av fra dem. De skader masse i battelgrounds og 1 vs 1 eier de. 5831755[/snapback] I 1.9. Har du lest på hunter-forumene i det siste? Det virker som huntere har blitt nerfet som bare det, men jeg har ikke prøvd hunteren min i 1.10 enda så jeg kan ikke gi deg et sikkert svar. 5831887[/snapback] Nå er ikke hunters de som syter mye for ingenting, da. Nei, ingen lager storm i et vannglass der i leiren
SpeZii Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 hva med shadow priest? har hørt at de er ganske brae..
Seian Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 (endret) hva med shadow priest? har hørt at de er ganske brae.. 5832445[/snapback] Hva spiller det noen rolle? Altså, her gir ikke den beste hammern den beste snekkeren. Det er faktisk du som skal spille char-en, sørge for at du timer spellsene dine riktig og hva det enn måtte være. WoW er jo så og si basert på stein, saks og papir-prinsippet, der stein eier saks, saks eier papir, papir eier stein osv, men du skal ikke se bort ifra at papir kan eie saks hvis papir caster Shield of Paper, som absorberer all skade, og til slutt fyrer av med Paper Fury og dreper saksa. Hva vet jeg ... Endret 29. mars 2006 av Seian
KeyanZa Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 nå har jeg spilt opp mange class opp i høy lvl og vil si min nå lvl 53 druid er den beste pvp class som jeg har spilt, seff må man kunne bruke sin class, men alt i alt så er d vel litt med hvem som spiller og ikke hvilken class, alle kan slå alle,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå