Abel29A Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Noen som kan gi meg en kort innføring i hvordan persuasion-systemet fungerer? Herken manual eller tutorial gjorde meg så mye klokere. jeg forstår at man ved å holde musa over et område(feks joke el coerse) kan se hvordan npc'en reagerer på om du bruker det, men må jeg virkelig velge alle fire områdene for å avslutte bruken?? Da ender jeg alltid opp med at de bir mindre glade, selv om jeg sørger for at det området de reagerer mest negativt på har minst farge i seg.
Whalecore Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Der du ser de blir sinte, vil du ha lite gult, der du ser de blir glad, vil du ha mye gult.
CoolBeer Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Eller du mekker deg et Charm spell med 100 effekt, 1 sec varighet(under forutsetning at du faktisk kan kaste litt magi) Utrolig praktisk egentlig
Fenixen Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 med litt trening så får du alltid oppfatningen til å øke i positiv retning.. MEN det hjelper jævli med litt på speechcraft, du får blant annet en roteringsfunksjon som hjelper noe vanvittig
KayAU Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Noen som kan gi meg en kort innføring i hvordan persuasion-systemet fungerer? Herken manual eller tutorial gjorde meg så mye klokere. jeg forstår at man ved å holde musa over et område(feks joke el coerse) kan se hvordan npc'en reagerer på om du bruker det, men må jeg virkelig velge alle fire områdene for å avslutte bruken?? Da ender jeg alltid opp med at de bir mindre glade, selv om jeg sørger for at det området de reagerer mest negativt på har minst farge i seg. 5829885[/snapback] Sjå her. Kay
Abel29A Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 Takker for svar - ble mye klokere. Og min nye char har speechcraft og det hjalp veldig ja Jeg er jo snart bestevenn med alle nu...
OnetroM Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Finn frem papir og blyant og skrive ned de fire valgalternativene. Deretter tar du første runde hvor du velger kun det minste kakestykket hele veien rund. Følg med på poengsummen om den øker eller minker og kryss av på arket. Dermed har du 'fasiten' og kan sette igang spillet. Du lærer deg teknikken etter noen runder og bare fortsett til du har makset ut personen. Noen må man også bribe litt for å få høy nok score på.
PeserN Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Finn frem papir og blyant og skrive ned de fire valgalternativene.Deretter tar du første runde hvor du velger kun det minste kakestykket hele veien rund. Følg med på poengsummen om den øker eller minker og kryss av på arket. Dermed har du 'fasiten' og kan sette igang spillet. Du lærer deg teknikken etter noen runder og bare fortsett til du har makset ut personen. Noen må man også bribe litt for å få høy nok score på. 5838108[/snapback] Eller bare se på ansiktet til han du skal persuade?
h00v3r Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Hehe, i starten bare valgte jeg 1 og 1 etter tur på hjulet, men forsto fort at det ikke var så veldig nyttig. Skjønner mere nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå