FenrisC0de Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 vel, jeg var utenfor Bruma, og fant en oblivion gate som jeg lukket, da jeg kom tilbake til byen så blir jeg konfrontert av en vakt som sier jeg har stjålet, og at jeg ikke har penger slik at jeg må dra til fengsel.. poenget er at jeg ikke har stjålet noe som helst! Det eneste jeg har tatt fra noen på min "side" var en bue fra en Legion vakt som var død.. Har prøvd å legge fra meg så godt som alt jeg har i inventory, men blir tatt alikevell.. er dette skriptet eller noe? Har prøvd å sone straffen, men ingenting unormalt skjer annet enn at jeg mister skills ogsånn! Er litt desp her!
Nitrius Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Sjekket om du har bounty? selv om det virker usansynelig så kan det godt være den bue som har foråsaket hele greia av en eller annen rar grunn. Jeg f.eks ble plutselig fortalt at jeg hadde stjelt fra noen i Thives(feil stavet sikkert) guilden(er medlem) så jeg ble kastet ut og måtte betale for å komme inn igjen og jeg hadde/har ikke en ansele om hvorfor dette skjedde, kan ikke huske jeg har stjålet fra noen i guilden.
FenrisC0de Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Skrevet 26. mars 2006 vel, nei.. tror ikke jeg har noen bounty fra før av? Hvor ser jeg dette isåfall? Har nettopp prøvd å legge fra meg alle items utenfor byen og gå inn.. blir fortsatt tatt!
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Sikker på at du ikke har begått trespassing eller noe lignende?
FenrisC0de Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Skrevet 26. mars 2006 NEEI! Jeg fant det nettopp ut.. jeg hadde 1000 i bounty fra før av, av en eller annen grunn! Er det noen måte jeg kan fikse dette på? Det må ha vært en eller annen feil! Noen måte å "slette" bountien på?
Berengal Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Nitrius: Du kan ha brutt deg inn i eit hus eigd av nokon som tilfeldigvis var medlem i thief guilden og stjelt der. Har gjort det samme uten å veta det, før fyren oppdaga meg og eg fekk melding om at eg var kasta ut. Reloada berre og robba han ein gong til, berre at han ikkje oppdaga meg no
Øssa Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 NEEI! Jeg fant det nettopp ut.. jeg hadde 1000 i bounty fra før av, av en eller annen grunn! Er det noen måte jeg kan fikse dette på? Det må ha vært en eller annen feil! Noen måte å "slette" bountien på? 5816979[/snapback] 1000 i bounty?! Har du drept noen på åpen gate?
Sponis Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 NEEI! Jeg fant det nettopp ut.. jeg hadde 1000 i bounty fra før av, av en eller annen grunn! Er det noen måte jeg kan fikse dette på? Det må ha vært en eller annen feil! Noen måte å "slette" bountien på? 5816979[/snapback] Bli medlem i thieves guild, og snakk med lederen, han kan få vekk bountien din for halv pris av hva den er.
Nitrius Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Nitrius: Du kan ha brutt deg inn i eit hus eigd av nokon som tilfeldigvis var medlem i thief guilden og stjelt der. Har gjort det samme uten å veta det, før fyren oppdaga meg og eg fekk melding om at eg var kasta ut. Reloada berre og robba han ein gong til, berre at han ikkje oppdaga meg no 5816992[/snapback] Mulig du har rett uansett hvor bare 200g eller noe som jeg måtte betale igjen for å komme inn så var ikke så farlig =)
key Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 NEEI! Jeg fant det nettopp ut.. jeg hadde 1000 i bounty fra før av, av en eller annen grunn! Er det noen måte jeg kan fikse dette på? Det må ha vært en eller annen feil! Noen måte å "slette" bountien på? 5816979[/snapback] Bli medlem i thieves guild, og snakk med lederen, han kan få vekk bountien din for halv pris av hva den er. 5817191[/snapback] Hvor finner jeg lederen av Thieves Guild? De som gir oppdrag og kan slette bounty. Finner de ikke
Berengal Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Viss du er medlem av thieves guilden veit du at eine av dei er på den eine plassen til den eine tida. Du veit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå