thaldo Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 (endret) Heisann. Jeg har akkurat skudd sammen en PC (for første gang). I den har jeg en SATA2 disk. I den gamsle PC'en har jeg 2 gamle IDE disker. Er det mulig å legge de inn i den nye PC'en (som IDE) sammen med den nye. Hvis så: Er noen settinger jeg må sjekke opp. IDE diskene står jo som master og slave. Men jeg vil jo ha SATA2 disken som "master". Håper noen kan svare forklarende på dette :-) Jeg har et ASUS A8N32 SLI Delux hovedkort. Tom Endret 25. mars 2006 av thaldo
efikkan Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Hei! Slike innstillinger tror jeg du må gjøre i BIOS. Hilsen, efikkan.
tofter Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 (endret) Er det mulig å legge de inn i den nye PC'en (som IDE) sammen med den nye. 5811651[/snapback] Ja, det skal være fullt mulig. Edit: jeg tror heller ikke at du trenger å bekymre deg for master/slave settings på sata disken, ettersom den ikke har slike instillinger.. Endret 26. mars 2006 av tofter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå