Gå til innhold

TES: Gått meg vill i hulen på Oblivion


Anbefalte innlegg

:blush:

 

syns dette er litt flaut, men kommer meg ikke videre i hulen i begynelsen av oblivion :blush:

 

Er på denne plassen og jeg kan gå ett stykke tilbake der jeg kommer fra.. men ikke noe serlig langt..

 

forweb1qj.jpg

 

hvor skal jeg? hva skal jeg gjøre? har åpnet alt jeg har funnet som kan åpnes..

 

blir seriøst frustrert... huff :hrm:

Endret av complexity
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vist det er den store hulen helt i begynnelsen skal det være to huledører der, en tilbake der du kom fra, og en videre, vist du trykker f4 og velger den tabben helt til venstre får du opp et kart for hulen, kanskje det blir lettere da. Lykke til! :)

5808805[/snapback]

 

ahh.. fant bare 1 huledør og den går tilbake :) skal sjekke kartet ja :)

 

takk for hjelpa.

 

btw: er det lenge til jeg slipper ut? :( spilt i over 1 time inni hulen så er liksom smålei den :hrm:

Lenke til kommentar
Vist det er den store hulen helt i begynnelsen skal det være to huledører der, en tilbake der du kom fra, og en videre, vist du trykker f4 og velger den tabben helt til venstre får du opp et kart for hulen, kanskje det blir lettere da. Lykke til! :)

5808805[/snapback]

 

ahh.. fant bare 1 huledør og den går tilbake :) skal sjekke kartet ja :)

 

takk for hjelpa.

 

btw: er det lenge til jeg slipper ut? :( spilt i over 1 time inni hulen så er liksom smålei den :hrm:

5808866[/snapback]

 

 

1 time? Jeg brukte maks 10 min der inne :O

Lenke til kommentar
Vist det er den store hulen helt i begynnelsen skal det være to huledører der, en tilbake der du kom fra, og en videre, vist du trykker f4 og velger den tabben helt til venstre får du opp et kart for hulen, kanskje det blir lettere da. Lykke til! :)

5808805[/snapback]

 

ahh.. fant bare 1 huledør og den går tilbake :) skal sjekke kartet ja :)

 

takk for hjelpa.

 

btw: er det lenge til jeg slipper ut? :( spilt i over 1 time inni hulen så er liksom smålei den :hrm:

5808866[/snapback]

 

 

1 time? Jeg brukte maks 10 min der inne :O

5808879[/snapback]

 

hehe.. nå er dette så å si det eneste rollespillet jeg har spilt.. og jeg suger i å finne ting :)

Lenke til kommentar
Like greit å ta seg god tid for å bli kjent med spillet. Kos deg med alt du ser og hører, og slapp av. De som stresser igjennom ting går alltid glipp av mye.

Tror jeg brukte rundt 40 min på den hula, og jeg har spilt det meste av RPGene på markedet.

5809330[/snapback]

 

Men så er det ikke så mye å se eller snakke med der inne, tror jeg drepte alt som var der på de 10-20 minuttene, følte hvertfall ikke at jeg stresset

Lenke til kommentar
Kom meg vidre nå :) takker. så utgangen med en gang jeg så på kartet, bare jeg som er sykt dom ^^,

 

men skal vannet ute være helt svart? :p sikkert bare skjermkortet mitt som fucker det opp :)

5809279[/snapback]

 

 

 

Mitt vann er også helt svart, stygt å livløst!

 

Jeg må enten gå for det eller veldig lite gress...

 

Mit Raedon 9600 --> kan sammenlingnes med en moped som har skjørt seg vill i ett gjørmehull. 66Mh og 256Mb ram, men halo det funker ;) (Vannet funker bedre på Morrovind, aka penere :!: )

Lenke til kommentar
Kom meg vidre nå :) takker. så utgangen med en gang jeg så på kartet, bare jeg som er sykt dom ^^,

 

men skal vannet ute være helt svart? :p sikkert bare skjermkortet mitt som fucker det opp :)

5809279[/snapback]

 

 

 

Mitt vann er også helt svart, stygt å livløst!

 

Jeg må enten gå for det eller veldig lite gress...

 

Mit Raedon 9600 --> kan sammenlingnes med en moped som har skjørt seg vill i ett gjørmehull. 66Mh og 256Mb ram, men halo det funker ;) (Vannet funker bedre på Morrovind, aka penere :!: )

5809434[/snapback]

 

hehe.. det morsomme er at jeg også har radeon 9600 ;)

 

tåler vel ikke det kortet da ^^, og det er natt ja, men vannet er så svart at det serut som ett stort hull inn i verdensrommet :)

Lenke til kommentar
Når det gjelder bildet, hvis du ikke har kommet videre til nå.. Så ser du den haugen av noe slag som er litt øverst og til høyre!? Uansett; hula du skal igjennom er bak der et sted.. inni den kroken..

5810361[/snapback]

 

vet det nå :)

 

fant det ut med en gang jeg så på kartet ;)

 

viste ikke at det var kart på det engang :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...