Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 altså er Oblivion et spill over nett eller single player? litt forvirra her
LordjOX Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 En av de beste singleplayer opplevelsen jeg har hatt. Og ja... bare singleplayer
Gunfreak Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 (endret) Egentlig ikke, det er noe a la morrowind, arena og daggerfall Endret 25. mars 2006 av gunfreak19
Sponis Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Egentlig ikke, det er noe a la morrowind, arena og daggerfall 5808250[/snapback] Slik jeg har fortstått det ligner det mer på Gothic II enn Morrowind, men så har ikke jeg spilt noen av de noe særlig. Men uansett, det er helt fantastisk single-player spill, beste single-player spillet jeg noen gang har spilt, og jeg har spillt mye.
Shruggie Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 (endret) Både Fable og Oblivion er singleplayer rollespill laget (delvis) for konsoll, så sjangeren er den samme. Men man kan vel si at Fable er laaaangt mindre avansert og generelt "mindre" enn Oblivion. Edit: Uten at det nødvendigvis er positiv hvis man er ny i sjangeren... :/ Endret 25. mars 2006 av tofagerl
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 vel jeg begynte seriøst å undre når en kamerat babla om at det var et mmporg spill ala wow men da får jeg bare trekke konklusjonen at han ikke hadde peiling har bestilt oblivion og henta det idag installerer nå "kose meg" tenker jeg skal starte som warrior. bestilte fra gamezone og ble psitivt overrasket da det lå en liten kjærlighet på pinne i pakken smart trekk av dem da jeg er lett påvirkelig av slikt
DP Rusher Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Egentlig ikke, det er noe a la morrowind, arena og daggerfall 5808250[/snapback] Slik jeg har fortstått det ligner det mer på Gothic II enn Morrowind, men så har ikke jeg spilt noen av de noe særlig. Men uansett, det er helt fantastisk single-player spill, beste single-player spillet jeg noen gang har spilt, og jeg har spillt mye. 5808259[/snapback] Har ikke spilt Gothic 2, men kan aldri i livet tro at Oblivion ligner mer på det enn på forgjengeren sin.
Sponis Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Egentlig ikke, det er noe a la morrowind, arena og daggerfall 5808250[/snapback] Slik jeg har fortstått det ligner det mer på Gothic II enn Morrowind, men så har ikke jeg spilt noen av de noe særlig. Men uansett, det er helt fantastisk single-player spill, beste single-player spillet jeg noen gang har spilt, og jeg har spillt mye. 5808259[/snapback] Har ikke spilt Gothic 2, men kan aldri i livet tro at Oblivion ligner mer på det enn på forgjengeren sin. 5808389[/snapback] Vel, det er jo egentlig ikke en oppfølger, de er halt uavhengie av hverandre, og Bethesda sier at når de lagd Oblivion begynte de helt på nytt, og baserte seg ikke på tidligere spill.
~~Undertaker~~ Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Ja men det ligner helt utrolig mye på Morrowind spillmessigt. Nokså lik karakteroppbygging og den samme friheten osv. Uansett om de begynte på nytt så bygde det på konseptet fra tidliger Elder Scrolls spill selvfølgelig.
SnowDOG_ Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Etter trådstarters ønske stenges tråden da svaret er gitt. *stenges*
Anbefalte innlegg