Gå til innhold

Forlengelse av Adobe Photoshop

.sere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lastet akkurat ned Adobe Photoshop CS2 gratis for 30 dager. Jeg har hørt om en "kode" eller noe lignende som gjør at man får beholde photoshop for alltid. Noen som vet hvordan?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det nå vi skal begynne nedtelling til når denne tråden stenges?

5808021[/snapback]

Nei?

Dette har ingenting med piratkopiering å gjere, han spurte korleis han fekk tak i koden, og har fått svar. Må vi stenge ein tråd fordi trådstarter har fått svar?

Skrevet
Er det nå vi skal begynne nedtelling til når denne tråden stenges?

5808021[/snapback]

Nei?

Dette har ingenting med piratkopiering å gjere, han spurte korleis han fekk tak i koden, og har fått svar. Må vi stenge ein tråd fordi trådstarter har fått svar?

5808120[/snapback]

Eu, det er så å forstå ja! beklager :blush:

Skrevet

Jeg er fult og helt klar over at man må kjøpe photoshop for å få tak i instaleringskoden. Det jeg mente var (ser i ettertid at jeg muligens forumlerte meg dårlig...) var den koden man kan bruke dersom man laster programmet ned for 30 dager, men får photoshop til å forbli på dataen lenger. Det er forsåvidt ingen kode man skriver inn når man instalerer det.. det jeg spør etter er hvordan man gjør dette?

Skrevet
Jeg er fult og helt klar over at man må kjøpe photoshop for å få tak i instaleringskoden. Det jeg mente var (ser i ettertid at jeg muligens forumlerte meg dårlig...) var den koden man kan bruke dersom man laster programmet ned for 30 dager, men får photoshop til å forbli på dataen lenger. Det er forsåvidt ingen kode man skriver inn når man instalerer det.. det jeg spør etter er hvordan man gjør dette?

5809374[/snapback]

Forstår jeg deg rett når du spør om en crack, slik at du slipper å kjøpe lisensen på produktet?

Skrevet (endret)

Den koden du skal skrive inn er koden til ein lisens. Lisens får du ved å kjøpte fullversjonen av programmet. Det finnes ingen kodar du kan skrive inn for å forlenge programmets brukartid, lovlig.

Sånn er det med Photoshop, Windows XP og dei fleste programmer som ikkje er freeware.

Endret av zeph
Skrevet (endret)

Kanskje han mener at han vil kjøpe koden slik at programmet fungerer lengre enn 30 dager? Har sett flere steder at man kan laste ned tidsbegrenset program og senere kjøpe koden - som blir sendt på mail - og så ha fullversjon.

Edit: Adobe har sikkert ingen slik løsning, men for mange mindre aktører er det godt nok...

Endret av JonH
Skrevet (endret)
Edit: Adobe har sikkert ingen slik løsning, men for mange mindre aktører er det godt nok...

5811431[/snapback]

En ting som forbauser meg er at de fleste debatanter på forumet har Google-vegring, eller generell vegring mot å undersøke litt før de uttaler seg om en sak. Det tok meg noen få sekunder å finne Adobe's hjemmeside, og noen sekunder til for å finne ut at man kan kjøpe "koden" over nett... :hmm:

HER kan man få kjøpt lisens til Photoshop.

Endret av Polarbastard
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...