Sponis Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Hei Jeg holder på med main-questet, skal finne han martin fyren. Vel et stykke utenfor den byen der han er drepte jeg en elf-dame, plutselig kommer det en annen elf som heter Flax og roper "You are a disgrace for your race", vel uansett, det kommer opp "You are over-encumbered" oppe på skjermen, og jeg kan ikke bevege meg i det hele tatt, kan kun attacke. Så jeg kommer meg ingen vei. Går ikke an å fast-travle fordi jeg har fiender rundt meg, og siste loaden er langt bak. Noen som vet hva jeg skal gjøre?
elf_man Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Hei Jeg holder på med main-questet, skal finne han martin fyren. Vel et stykke utenfor den byen der han er drepte jeg en elf-dame, plutselig kommer det en annen elf som heter Flax og roper "You are a disgrace for your race", vel uansett, det kommer opp "You are over-encumbered" oppe på skjermen, og jeg kan ikke bevege meg i det hele tatt, kan kun attacke. Så jeg kommer meg ingen vei. Går ikke an å fast-travle fordi jeg har fiender rundt meg, og siste loaden er langt bak. Noen som vet hva jeg skal gjøre? 5806203[/snapback] Shift+Click på noen ubrukelige items for å droppe de, så kan du bevege deg som normalt!
Sponis Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Skrevet 24. mars 2006 *Slå seg selv i hodet og lure på hvorfor i allverden jeg fikk et innfall av plutselig dårlig engelsk forståelse* Jeg skylder på at jeg har spilt i 6-7 timer i strekk nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå