Gå til innhold

TES: Forhåndsbestilling av OB. Hvemharfått & hvemventer


Anbefalte innlegg

Noen som bestilte fra cdon som har fått det idag? Jeg tør ikke sjekke postkassa :(

5808440[/snapback]

Jeg fikk det idag, men hadde bestilt collectors edition, men fikk likevel vanlig og regning med prisen til collectors. Siste gangen jeg bestiler på nett!

Drar heller til byen å ser etter collectors edtion :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som bestilte fra cdon som har fått det idag? Jeg tør ikke sjekke postkassa :(

5808440[/snapback]

Jeg fikk det idag, men hadde bestilt collectors edition, men fikk likevel vanlig og regning med prisen til collectors. Siste gangen jeg bestiler på nett!

Drar heller til byen å ser etter collectors edtion :)

5808481[/snapback]

 

Hehe, det var jo virkelig prikken over i-en :!:

Håper de har sendt meg collector's edition hvertfall. Skulle gjerne hatt noen spillbutikker her i nærheten :no:

Lenke til kommentar

Fikk også Oblivion i dag. Sjekket postkassen 10:30, 11:30 og nå 12:20. Heldigvis lå det i kassen, selv om jeg selvsagt må jobbe fra 13:00 til 21:00 eller senere.

 

Rekker vel akkurat å installere spillet før jeg må dra, men nå har jeg i alle fall spillet. Og jeg som handlet inn The Godfather tidligere i dag pga at jeg ikke regnet med at jeg kom til å få Oblivion før mandag :p

Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig fått spillet også + VGA-kabel til xboxen så jeg kan spille på min nye Philips 20" wide =D Synd jeg ikke kommer hjem før i morgen da... men da blir det spilling! Skolen starter ikke før 12 på mandag, så jeg ser for meg et rimelig langt marathon fra 4 i morgen til 11 på mandag. Blir KOS!

Lenke til kommentar
Mitt ble sendt på torsdag klokken halv åtte men det står at det fortsatt ligger på post trminalen i kristiansand :cry:  Hvorfor får alle andre det og ikke jeg? :no:

5808070[/snapback]

 

Samme med meg, jeg bestilte også hos gamezone det ble innlevert til postterminalen i kristiansand, 23.03.06, klokka 19.11. I følge sporingen til posten har den ikke flyttet på seg en meter.

 

Jeg skylder på både gamezone og posten. Gamezone kan ikke forvente at pakken kommer 23. eller 24. når de sender den så sent på den 23.

 

Posten har også vært veldig treig viss de ikke har fått sendt den fra kristiansand enda! :(:(:(

5808302[/snapback]

 

Fryktelig vanskelig å få sendt ut spill før man har fått det på lager :(

5808375[/snapback]

 

Da kan de la være å lov'e at spillet skal være i hendene våre så tidlig da!!

Lenke til kommentar

Jeg har ennå ikke fått min x360 CE fra Gamezone. Bestilte den 22. feb, og den ble i følge dem sendt 22. mars. Det har altså tatt uvanlig lang tid med posten. Er redd for at den ikke dukker opp i det hele tatt.

 

Det finnes vel ikke noen sporing på vanlig brevpost? Noen som vet hva som skjer hvis den ikke skulle dukke opp?

 

Heldigvis har jeg pc-versjonen liggende, så jeg får spilt.. men skulle gjerne hatt denne også.

Lenke til kommentar
Lurer på om de som ikke har fått oblivion enda (inkludert meg) har bestilt med postoppkrav? Sikkert derfor de får det en dag tidligere...

 

Ser hvartfall at de som har betalt med kort, har fått det i dag, fra gamezone :(

5809022[/snapback]

jeg bestilte med postoppkrav ennå ikke fått det :(

Lenke til kommentar
Lurer på om de som ikke har fått oblivion enda (inkludert meg) har bestilt med postoppkrav? Sikkert derfor de får det en dag tidligere...

 

Ser hvartfall at de som har betalt med kort, har fått det i dag, fra gamezone :(

5809022[/snapback]

jeg bestilte med postoppkrav ennå ikke fått det :(

5809414[/snapback]

Jeg også :( Det står at det ikke har flytta seg en meter i frå posten i Kristiansand! :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...