Gå til innhold

TES: Forhåndsbestilling av OB. Hvemharfått & hvemventer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte Fight Night 3 og oblivion CE, FN fikk jeg på lanseringsdatoen, men oblivion har ikke dukka opp enda, har spora den opp og i dag tildlig ble den levert på omplaseringsentralen et lite stykke fra der jeg bor, var på posten i sta å lurte på når den fikk inn nye pakker i dag, dem skulle få inn pakker klokka 4, så skal snart reise å sjekke om det har kommet, HVIS IKKE raider jeg postsentralen i kveld :whistle: har ikke tatt lang tid før når jeg har bestilt fra gamezone, men så på sporinga at dem hadde sendt den 23.03, fire dager fra kristiansand til ålesund er f*** meg ikke akkseptabelt...............

Lenke til kommentar
Kjøpte CE nå nettopp, men min DVD-rom har visst tatt kvelden. Så ikke no spilling idag. :(

5820945[/snapback]

 

det er en del som har hatt problemer med å lese dvd'en, men hos en del har dette løst seg når de har latt den stå å prøve å lese en stund. noen har da kopiert innholdet til harddisk, og instalert derfra.

Lenke til kommentar
Jeg kommer ikke inn på disken engang. Men jeg har prøvd andre spill/filmer, og får ikke lest av de heller, så jeg regner med at det er DVD-romen som har tatt kvelden. :)

5821927[/snapback]

 

da er det nok det, koster jo ikke så mye for en DVD-rom lenger :)

Lenke til kommentar
Bestilte Fight Night 3 og oblivion CE, FN fikk jeg på lanseringsdatoen, men oblivion har ikke dukka opp enda, har spora den opp og i dag tildlig ble den levert på omplaseringsentralen et lite stykke fra der jeg bor, var på posten i sta å lurte på når den fikk inn nye pakker i dag, dem skulle få inn pakker klokka 4, så skal snart reise å sjekke om det har kommet, HVIS IKKE raider jeg postsentralen i kveld  :whistle: har ikke tatt lang tid før når jeg har bestilt fra gamezone, men så på sporinga at dem hadde sendt den 23.03, fire dager fra kristiansand til ålesund er f*** meg ikke akkseptabelt...............

5820419[/snapback]

 

 

det er ingenting... slå den her du

 

 

4 dager fra Sandefjord til oslo

 

 

:no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...