Gå til innhold

TES: Forhåndsbestilling av OB. Hvemharfått & hvemventer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er posten dere skal blame. ikke butikkene

 

Tja, butikker som baserer seg på å måtte bruke posten for å sende ut varene til kundene sine burde vite hvor lang tid posten i gjennomsnitt bruker, og på den måten sendt spillet tidligere....jeg har heller ikke fått mitt eksemplar ennå, selv om det hadde blitt sendt da jeg sjekket det rundt 0900 i går morges.

Bestilte fra Gamesmix, og sendte en mail til dem i forrige uke for å høre når jeg kom til å få det, og da fikk jeg som svar at "alle som har forhåndsbestilt vil få det senest fredag den 24. mars)...blir nok ingen flere bestillinger derfra med det første nei.

 

Får håpe det kommer i morgen, ellers tror jeg jammen jeg drar og kjøper det i steden...selv om det gjerne kan være et evig slit å få tak i såpass nye spill i butikkene her.

Lenke til kommentar

kommer også an på om det er sendt som a-post eller pakkepost. Pakkepost er forsikret og registrert (fleste tilfeller også sporet) men er en mye treigere måte å sende post på. Avstanden (utenom Finnmark) skal leveres dagen etter om det er levert innen fristen til det lokale postkontoret ditt! Men jeg mistenker mange av de store spillbutikkene til å sende fra andre steder i norden, og da er det ikke fra en dag til en annen. Da er det ikke posten sin feil!

 

En som har sortert sin porsjon med pakker...

Lenke til kommentar

Bestilte fra CDON.no/com for to-tre uker siden, og har selvsagt heller ikke fått noe i posten i dag.

 

Det virker nesten som de har fått spillene for sent selv, siden de ikke klarer å holde det de lover. Men det er nå dårlig å ikke få noe informasjon synes jeg. Hvor lang tid tar det å skrive en liten mail til de som har forhåndsbestilt liksom :S

Lenke til kommentar
Bestilte det den 19. fra "CDON" ble sendt den 23. lå ikke i postkassa i dag så håper og få det i morgen ellers klikker jeg....Bor i drammen forresten

5806984[/snapback]

 

Bor så å si i Drammen jeg også. Mjøndalen for å være nøyaktig. Bestilte spillet 4 mars, men det ble sendt i går, slik som alle andre forsendelsene fra CDON :(

Lenke til kommentar
Jeg bestillte forrige uke fra GameZone, PC CE, betalt med kredittkort så den ble sendt i går som brevpost. Og den lå i postkassen i dag.

Så nå har jeg spillt noen timer. Gøy dette!  :thumbup:

5807392[/snapback]

 

Samme her!

 

Men spillet fungerer ikke optimalt, men det er en annen sak...

Lenke til kommentar

Ok, blir litt frustrert nå. Det virker som om det er en del folk som tror at de vil få spillet fortere fordi de har bestilt tidlig. Dette er feil, sett at dere bestilte tidsnok til at det ikke var utsolgt og de dere bestilte fra måtte bestille inn nye eksemplarer (tung setning, beklager). De aller fleste butikker i Skandinavia fikk antakeligvis spillet enten den 22. eller den 23., og kunne aldri ha klart å sendt det FØR den 22. Så når den blir sendt den 23. bør man være fornøyd. Det tar minimum 1 dag i posten, altså er det særdeles få (om noen) som får det i posten før den 24. (om man kjøper på lokal butikk får man det ikke i posten, så det regnes ikke med her). Jeg vil tro at de fleste som har bestilt (i alle fall de som har forhåndsbestilt) vil få det i posten i morgen, lørdag (eller idag, for de som vil kverulere på dette - et evigvarende tema for diskusjon (altså når man kaller neste dag for "idag")). Om ikke, så er det posten sin feil, og da får man bare behage seg på å vente til mandag, noe som burde være overkommelig, selv om det er fryktelig kjipt!

Lenke til kommentar
Ok, blir litt frustrert nå. Det virker som om det er en del folk som tror at de vil få spillet fortere fordi de har bestilt tidlig. Dette er feil, sett at dere bestilte tidsnok til at det ikke var utsolgt og de dere bestilte fra måtte bestille inn nye eksemplarer (tung setning, beklager). De aller fleste butikker i Skandinavia fikk antakeligvis spillet enten den 22. eller den 23., og kunne aldri ha klart å sendt det FØR den 22. Så når den blir sendt den 23. bør man være fornøyd. Det tar minimum 1 dag i posten, altså er det særdeles få (om noen) som får det i posten før den 24. (om man kjøper på lokal butikk får man det ikke i posten, så det regnes ikke med her). Jeg vil tro at de fleste som har bestilt (i alle fall de som har forhåndsbestilt) vil få det i posten i morgen, lørdag (eller idag, for de som vil kverulere på dette - et evigvarende tema for diskusjon (altså når man kaller neste dag for "idag")). Om ikke, så er det posten sin feil, og da får man bare behage seg på å vente til mandag, noe som burde være overkommelig, selv om det er fryktelig kjipt!

5808023[/snapback]

 

Ja, er egentlig litt krise for en nettbutikk og motta en så stor tittel 1 dag før release. Skulle helst tatt de på tirsdag, så man kan sende ut til de som bor lengst nord først osv. Men utgivere er vel litt redde for lekasjer, noe som er forstålig nok.

Lenke til kommentar
Mitt ble sendt på torsdag klokken halv åtte men det står at det fortsatt ligger på post trminalen i kristiansand :cry:  Hvorfor får alle andre det og ikke jeg? :no:

5808070[/snapback]

 

Samme med meg, jeg bestilte også hos gamezone det ble innlevert til postterminalen i kristiansand, 23.03.06, klokka 19.11. I følge sporingen til posten har den ikke flyttet på seg en meter.

 

Jeg skylder på både gamezone og posten. Gamezone kan ikke forvente at pakken kommer 23. eller 24. når de sender den så sent på den 23.

 

Posten har også vært veldig treig viss de ikke har fått sendt den fra kristiansand enda! :(:(:(

Lenke til kommentar
Mitt ble sendt på torsdag klokken halv åtte men det står at det fortsatt ligger på post trminalen i kristiansand :cry:  Hvorfor får alle andre det og ikke jeg? :no:

5808070[/snapback]

 

Samme med meg, jeg bestilte også hos gamezone det ble innlevert til postterminalen i kristiansand, 23.03.06, klokka 19.11. I følge sporingen til posten har den ikke flyttet på seg en meter.

 

Jeg skylder på både gamezone og posten. Gamezone kan ikke forvente at pakken kommer 23. eller 24. når de sender den så sent på den 23.

 

Posten har også vært veldig treig viss de ikke har fått sendt den fra kristiansand enda! :(:(:(

5808302[/snapback]

 

Fryktelig vanskelig å få sendt ut spill før man har fått det på lager :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...