Gå til innhold

TES: Forhåndsbestilling av OB. Hvemharfått & hvemventer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut til at de fleste har bestilt fra Gamezone og CDON her.

Ser ikke ut til at noen har fått det på lovet release dag!

Men platekompaniet har klart å levere korrekt.. men selvfølgelig det har noe med avstand å gjøre også

Skrevet (endret)

Jeg fikk det i dag, Spiderman. Men kan f*** ikke spille pågrunn av sexboxen som alldri kommer :thumbdown: Kanksje spenningen vill gi meg hjerte problemer. Men da slipper jeg i hvertfall å bli pint på denne måten :cry:

Endret av jonathankrane
Skrevet
Sitter og venter jeg og.... Gamezone sendte spillet i går, i dag har det kommet til Stavanger, så skal det over fjorden... Har det vel i morgen..... Men da skal jeg ut...  :hrm:

5804866[/snapback]

Hvor bor du hen? Mistenker jeg bor på samme plass som deg ;)

Ontopic: Fikk spillet mitt ifra zailor.no idag, de holdt hva de lovet! Meget fornøyd så langt :D

Skrevet (endret)

Min blei sendt frå gamezone igår. Blei dypt skuffa når eg ikkje fant han i posten idag :cry: , men håper på at han kjem neste dag. Ting pleier å komme to dager etter at det blir sendt (der eg bur).

Endret av Daagah
Skrevet
Ergerlig å ikke ha fått det ennå.

Har bestilt fra cdon...noen som vet om jeg da kanskje får det imorgen?

5805595[/snapback]

Jeg fikk det heller ikke i dag, tror kansje jeg får det i mårra :hrm:

Skrevet
Er posten dere skal blame. ikke butikkene

hvis dere ser inne på profilen så står det nok at det er sendt hos de fleste

5805614[/snapback]

Kan ikke skylde på posten. Hvis pakken er levert etter 16:00 er den ikke lenger garantipost. Sånn er det bare...

Skrevet (endret)
Skjønner ikke hvorfor dere forhåndsbestiller slike viktige titler. Bor man langt fra folk kan jeg skjønne det, men ikke ellers.

5804785[/snapback]

Er vel de som gjerne vil ha CE edition.

Derfor jeg bestilte, henholdsvis fra cdon , kommer vel imorgen i mitt tilfellet.

Endret av Archangel
Skrevet

Bestilte fra gamezone for en "evighet" siden, mitt eksemplar ble sendt fra gamezone sent på dagen i går og ligger nå på en eller annen ikke navngitt omlastingsterminal i følge pakkesporingen på nettet (der har det ligget siden 10-tiden i morges).

Så med mindre det er snakk om omlastingsterminalen her i byen (noe jeg tviler på at det er), får jeg nok ikke dette spillet før på mandag pga måten pakkesorteringen foregår hos posten.

Tror nok ikke jeg kommer til å forhåndsbestille et spill på denne måten igjen i fremtiden. :nei:

Skrevet
Er posten dere skal blame. ikke butikkene

hvis dere ser inne på profilen så står det nok at det er sendt hos de fleste

5805614[/snapback]

Kan ikke skylde på posten. Hvis pakken er levert etter 16:00 er den ikke lenger garantipost. Sånn er det bare...

5805668[/snapback]

Posten har ikke lenger noen 1dags leveringsfrist. Før eller etter 16:00. Lastebilene kjører fra terminalen kl 18:00-19:00 uansett. Dessverre!

Har man bestilt spillet på postoppkrav går det tregere også pga forsendelsesmåte.

Skrevet

Bestilte på platekompaniet i god tid før release. PC CE. Kom hit (trøndelag) i dag, på utgivelsesdatoen. Fikk mail om at det ble sendt først i går, så jeg var litt bekymra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...