Gå til innhold

Rangering av beste DPS klasser?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvorfor får ikke shadowpriester gruppe i FKS ubrs osv som dmg dealere? Har aldri sett noen som har fått lov til det. 1 shadow priest 1 hunter > 2 hunters vell?

5809472[/snapback]

Vi bruker et par shadowprester som 100% Dps klasse m/ vampiric embrace på alt unntatt et par Bosser i BWL.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker PvP. Hvis fienden en Rogue hadde sloss mot hadde stått med snudd rygg og latt han backstabbe og evicerate og alle de rogue tingene, slik som i PvE, hadde de vært en depeess klasse, men slik er det ikke. De må hoppe runt deg og gourge og stunne og alt det der for å få gjort noe som helst i PvP.

Skrevet
Trevakt?

L2P.

Rogues er en rein dps klasse, cope.

5815969[/snapback]

Ja, men det betyr ikke at de.. ah, jeg gidder ikke diskutere. Du forstod poenget! :hrm:

Skrevet (endret)

Hva mener du da,

L

o

e

v

e

?

Endret av Gjest
Skrevet

I mc,aq,zg er jeg som Mage så og si alltid på topp etterfulgt av hunters og rogues. Her kan jeg gå all out. har 29/0/22 så går ikke tom for mana

I bwl er det for oss Hunter's så rogues så mages og lock. Gankse enkelt forde jeg må holde tilbake. Jeg har 3 pisec netherwind -10%, BoS -30% og Arcan sub. -40% threat. Men jeg er enda veldig forsiktig med AM spamming på bosser som Brood loard.

Og for noen som så Ice block til og ta bort agro. Den tar bort akkurat like mye agro som en 10 sec pause ville gjort. Men seff du overlever så IB ftw :)

Skrevet (endret)
At rogue er en av de beste, om ikke DEN beste DPS-klassen i spillet, og at du tar totalt feil.

5816242[/snapback]

Jeg sier ikke at Rogues er dårlige jeg! JEg sier at de ikke kan ha så høy DPS i PvP som i PvE, siden de får mye enklere combopoints og backstabb hele tiden når de står BAAAK fienden.

Endret av Gjest
Skrevet
At rogue er en av de beste, om ikke DEN beste DPS-klassen i spillet, og at du tar totalt feil.

5816242[/snapback]

Jeg sier ikke at Rogues er dårlige jeg! JEg sier at de ikke kan ha så høy DPS i PvP som i PvE, siden de får mye enklere combopoints og backstabb hele tiden når de står BAAAK fienden.

5816344[/snapback]

Rogues har sinnsyk DPS i group-pvp ;)

Jeg vet egentlig hvilken klasse som gjør mest DPS, det er alltid forskjellig hele tiden.

En dag er en hunter på topp, andre ganger er mage's høyt oppe. Det handler vel om hvem som gidder å fokusere på damage og ikke sove i instances :)

Skrevet
Det handler vel om hvem som gidder å fokusere på damage og ikke sove i instances :)

QFT. Alle som vil kan komme på toppen av dmg listen.

Skrevet
Det handler vel om hvem som gidder å fokusere på damage og ikke sove i instances :)

QFT. Alle som vil kan komme på toppen av dmg listen.

5816640[/snapback]

Selvfølgelig, om 2 personer prøve å komme på topp så kommer jo begge to som nummer 1!

"Beste" dps class kommer helt ann på kampen, alle kamper i spiller er forskjellig, og det er forskjellige classes som topper dmg list :)

Skrevet

vil tro at en combat specca rogue med adrenaline rush og hele pakka vil hoppe godt opp på de fleste damage lister hvis man sammenligner med andre klasser med likestilt gear.. det er iallefall min erfaring. (snakker da selvsagt om pve) then again, rogues kan jo ikke annet enn og gjøre skade så det skulle da bare mangle :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...