krist2 Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 hvor i spill for får du dette quest? 5804744[/snapback] du får ikke en quest, du må bli smittet av en vampyr
mushi Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 (endret) Kan noen poste hva som er negativt og positivt med å være vampyr? Greit du ikke tåler sol-lys, men burde vel tåle mer/være sterkere? Vurderer å starte en ny character som skal være en ninja/thief/vampire vil gjerne vite sånn ca. hvor jeg kan bli det også Endret 24. mars 2006 av mushi
RRhoads Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 noen som vet hvordan man kan bite folk i nakken når man er vampyr?
stekri88 Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 noen som vet hvordan man kan bite folk i nakken når man er vampyr? 5807564[/snapback] Tar ingen sjanser nå! mens de sover tror jeg
Roug Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 noen som kan si meg hva man må gjøre for å bli vampyr? vil gjærne bli det!
Gromle Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Vil tro at du må slåss med vampyrer, og når de treffer deg med slag så har en prosentvis sjanse for å bli smittet.
LordjOX Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 En burde helst gå til et chapel asap etter en vampyrkonfrontasjon, sjansen er veldig høy for at du ble bitt. Å være vampyr er ganske greit... bortsett må suge blod hvert døgn. Kjekt med detect lifesign/nightvision (30s) uten timer med bare 5 magika cost + alle andre +stats man får ved å være vampyr. Men hvis man liker å reise mye så er det lite hendig at man ikke kan gå ut i sollys hvis man har reist for lenge ;P (og nekter å bruke fast travel hele tiden xD) Å finne kur virker ganske hardt forresten.... renska 2 ruiner man kunne finne de grand soul gems men ikke noe hell. Med mindre de er gjemt veldig bra. Men utfordring er en bra ting! Mulige grand soul gems steder (ikke dungeon): opp venstre trapp i chorrol-slott (ulåst monter) mage academy 2-3 stk innelåst i montre (??) Kan hende jeg tar feil... ganske trøtt ;p
Bytex Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 I MW måtte man slåss uten våpen for å bli om til vampyr hvertfall. Ellers dreper du bare vampyen og ingenting skjer.
mushi Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Prøver igjen, hvor finner man vampyrer? Vil prøve å være det
Snorre Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 (endret) Stenger tråd for opprydning. Åpnes igjen når all drittslegning er fjernet. Takk for forståelsen. Edit: Da var alle poster som går på skitkasting/drittslenging og diskusjon rundt spoilers fjernet. Dersom dere ønsker å ta opp diksusjonen rundt spoilers igjen er dere velkomne til å gjøre dette i en egen tråd. Forstår at dere ønsker at man skal bruke spoiilertags når man snakker om slike ting. Men det lå litt i kortene at det kunne komme spoilers når dere leste at han var blitt vampyr? Uansett, tror trådstarter har forstått budskapet etter å ha blitt skjellt ut. Er dette måten å spre et budskap på? Det synes ikke jeg. Derfor kan alle være snille, og heller konsentrere seg om å hjelpe folk Åpner tråden igjen nå. Snorre Endret 25. mars 2006 av Orresnei
M@R7!N Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Poenget mitt var nå at det ikke var alle som visste at du i det hele tatt kunne bli vampyr Etter endel quests i "The dark brotherhood" kan du ved å snakke med en fyr, bli vampyr.
Legionaire Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 (endret) Gadd ikke lese alle postsa men har en guide til cure om den ikke har blitt posta allerede da guide skikkelig stress hehe... om man ikke har kommet så veldig langt i spillet og blir vampyr uten at du vil det selv, så tar det nesten mindre tid å starte en ny game enn og gjøre alt det der Endret 25. mars 2006 av Legionaire
Whalecore Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Jeg er vampyr. Lvl 22 Breton Monk. (Conjuration, Restoration, Hand to Hand, Athletics, Marksman, Alteration, Alchemy) Jeg glemte å velge Sneak som main skill, men har trent den opp. (Ikke via trainer) Det å spille Monk er utfordrende, jeg er avhengig av å snike meg innpå folk for å gjøre mye damage. Jeg har kommet meg langt i Dark Brotherhood og mangler bare en Recomendation til Arcane Universe. Eneste stedet jeg sliter av og til er i Oblivion, inni tårnene der. I verste fall ender det med at jeg skrur ned difficulty litt. Det å spille Monk er en ting, men det å være vampyr i tillegg gjør ikke akuratt hverdagen enklere for karakteren min. Men utfordring er gøy.
smy Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 (endret) hvor på map er du finn de? Endret 25. mars 2006 av lordsmygen
mESA Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Hvordan inni huleste har du komt lvl 22? Seriøst, greit nok at man spiller hele tiden. Men Spillet kom ut for ikke så lenge siden:S
Whalecore Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Hvordan inni huleste har du komt lvl 22?Seriøst, greit nok at man spiller hele tiden. Men Spillet kom ut for ikke så lenge siden:S 5811585[/snapback] Spillt siden Onsdag. Spillt hele tiden.
Nitrius Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Jeg har egentlig ikke noe lyst til å bli ufrivillig bitt og bli vampyr, så det jeg lurer på, mener å ha lest at hvis du blir bitt eller har vært i kontakt med vampyrer, så burde du ikke gå å legge deg, gå heller til disse kirkene eller hva det er så kan du gå å be sånn at du blir kurert, noen som vet om dette funker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå