Gå til innhold

Toshiba vs Dell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det så bra som X600? Har lest litt på notebookforums og folk sier at det ikke er så mye bedre enn X300. Hadde vært fint hvis noen kunne vist tester eller resultater.

5803880[/snapback]

Stemmer at X1400 ikke er så mye bedre enn X300, men det er jo ikke X600 heller. Etter hva jeg har funnet ut på futuremark.com så yter 1400 og 600 rundt 1700 poeng i 3DMark05. 300 yter rundt 1400. Det er (var) imidlertid relativt få resultater kommet inn på 1400 enda. Du kan jo evt ta en titt på futuremark selv og se hva du finner ut.

Olav

Edit: 700 yter rundt 3000, altså et realt hopp i ytelse.

Endret av olav1974
Litt OT, men hvilken type rambrikke (fant ikke ut av hvilken de har satt inn fra før) bør man kjøpe til Toshibaen? Prøvde å søke hos komplett, men satellite m70 var ikke der...?

Vil ha en 512 brikke, noen som kan linke, plx plx?

5803559[/snapback]

Her er minnet du trenger til toshibaen. Jeg kjøpte 2x1gb av samme tyope brikke for en stund siden, og fikk dem idag. De fungerer strålende!

Lord^ elsker 2gb ram ;)

Litt OT, men hvilken type rambrikke (fant ikke ut av hvilken de har satt inn fra før) bør man kjøpe til Toshibaen? Prøvde å søke hos komplett, men satellite m70 var ikke der...?

Vil ha en 512 brikke, noen som kan linke, plx plx?

5803559[/snapback]

Her er minnet du trenger til toshibaen. Jeg kjøpte 2x1gb av samme tyope brikke for en stund siden, og fikk dem idag. De fungerer strålende!

Lord^ elsker 2gb ram ;)

5805014[/snapback]

En liten digresjon. Hvordan er keyboard layouten på Toshibaen? Noen Toshibaer jeg har jobbet på har ikke standard layout. Dvs at f.eks windows tasten befinner seg oppe i høyre hjørne av tastaturet. Ellers så er ikke <> tastene plassert normalt heller men rett til høyre for space tasten. Utrolig irriterende om man bruker pc-en til å programmere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...