jonasdaman Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 de fleste rekker og reagere på den tiden det tar og ambushe+vanish+vente på energy til enda en ambush
MrLee Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 les scenario..TO rogues som doubleteamer en annen... begge kan ambushe samtidig...
Jørgen Sørheim Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Det går jo an å lese innlegget som ble sitert. Det snakkes om to (2) roguer som går sammen for å ta ut ett (1) mål. Hvis to roguer sitter på Ventrilo og sier 3-2-1 og ambusher samtidig, så dør ting temmelig fort.
brannmannsam Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Etter lvl 40 synes jeg ble kjedelig å være rogue. Ting ble vanskeligere pluss at halve servern er full a rogues. ikke lett å finne grupper
.Marcus Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 2 rogues kan ambushe samtidig, så vanisher den ene, ambusher igjen (tar 2 sek for energytick) så vanisher den andre etter den første har ambushet. 4 ambushes på 4 sec, uten at en mob kommer på evade mode engang. I PvP er det bare å gjøre alt samtidig. 4 Ambushes med noenlunde bra gear skal det bli vanskelig å overleve.
Jørgen Sørheim Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Nå går det 5 minutter mellom hver vanish, men backstab funker jo vel så bra. Med tick-timing får man både ambush og backstab av temmelig fort. Og 5/5 Rapid concealment for virkelig effektiv karnøfling.
.Marcus Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Jeg sikler her, tenk på hvor fort mobhealth vil gå ned med 2 rogues
Gjest Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Kjapp å lvle? Etter Warrior er Rogue den raskeste grinde klassen. Hvordan er de i pvp 1vs1 og i gruppe? Rogue er god 1 vs 1, men siter hart mot to. Da kan de bare forsvinne. hvordan er rogue i endgame, kjedelig eller morro? Morro som mange andre klasser. Farme gull? Samme som første spørsmål. og hvilken klasse er best å spille rogue med Vet ikke, kanskje Hunter. Jeg synes du bør velge Warrior.
different Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Kjapp å lvle? Etter Warrior er Rogue den raskeste grinde klassen. Hvordan er de i pvp 1vs1 og i gruppe? Rogue er god 1 vs 1, men siter hart mot to. Da kan de bare forsvinne. 5806232[/snapback] Rogue > Warrior til grinding. Har levlet både rogue og warrior til 60. Rogue kan lett drepe 2stk, sap\blind ftw. Folk som ikke kan spille rogue kan forsvinne. (Evt. AR, evasion, blade flurry) Håper du har spilt rogue siden du sier noe sånt ?
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 spilt på min rogue 60 siden spillet kom ut rogue ftw. men Rogue er vel den vanskeligste klassen når det gjelder å joine guilds. alle har nok rogues liksom. ofte ser man LFG Scholomance no more rogues i chatten o.s.v. men en kul klasse
John Keats Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 (endret) Til emes: hvordan specca du de to? Om du brukte dualwield på begge og fury på warrior er warrior raskesk. har begge to som i signaturen min. Endret 24. mars 2006 av Smeagoldfish
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Til emes: hvordan specca du de to? Om du brukte dualwield på begge og fury på warrior er warrior raskesk. har begge to som i signaturen min. 5806266[/snapback] vet ihvertfall at de første 2-3 som ble lvl 60 på sylvanas var rogues. han første het "horde"
different Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Til emes: hvordan specca du de to? Om du brukte dualwield på begge og fury på warrior er warrior raskesk. har begge to som i signaturen min. 5806266[/snapback] Likte ikke fury. For og si det sånn, du grinder kanskje fortere med fury warrior og gear til 500g, men når du ikke har de pengene er rogue klart best, imo.
John Keats Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Til emes: hvordan specca du de to? Om du brukte dualwield på begge og fury på warrior er warrior raskesk. har begge to som i signaturen min. 5806266[/snapback] Likte ikke fury. For og si det sånn, du grinder kanskje fortere med fury warrior og gear til 500g, men når du ikke har de pengene er rogue klart best, imo. 5806309[/snapback] Synes warrioren min er raskere og bruker kun ett item fra AH, resten er drops eller quests.
different Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Synes warrioren min er raskere og bruker kun ett item fra AH, resten er drops eller quests. 5806336[/snapback] Jeg likte ikke fury, synst det var helt jævlig tbh, hadde ikke noe dårlig gear heller. Men men
Nstin Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Rogue > warrior når det gjelder grinding. Når det gjelder lvling så er det veldig individuelt. Men de ligger veldig likt, med rogue litt over warrior. Warrior sliter mer mot 2 en det en rogue gjør.... =\
John Keats Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Rogue > warrior når det gjelder grinding. Når det gjelder lvling så er det veldig individuelt. Men de ligger veldig likt, med rogue litt over warrior. Warrior sliter mer mot 2 en det en rogue gjør.... =\ 5806351[/snapback] Ikke for å være pirkete men: Grinding = Drepe for ExP Farming = Drepe for Gold/Loot
different Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 (endret) Ikke for å være pirkete men: Grinding = Drepe for ExP Farming = Drepe for Gold/Loot 5806363[/snapback] Rogue er best på begge, rogues kan stealthe inn og hente chests o.l, men samtidig grinde ekstremt fort pga høy dps. Endret 24. mars 2006 av emes
Nstin Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Rogue > warrior når det gjelder grinding. Når det gjelder lvling så er det veldig individuelt. Men de ligger veldig likt, med rogue litt over warrior. Warrior sliter mer mot 2 en det en rogue gjør.... =\ 5806351[/snapback] Ikke for å være pirkete men: Grinding = Drepe for ExP Farming = Drepe for Gold/Loot 5806363[/snapback] Så ikke vær det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå