Gå til innhold

Hele MC med raggy og Onyxia på en dag.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det ikke helt superkjedelig å komme inn i et guild som har bossene på lockdown?, hele poenget er jo å jobbe sammen om å downe de...... kanskej dere ikke har tatt bwl ....

5798547[/snapback]

 

Vi har tatt BWl jo, vi har 5 fulle stormrage druids

Lenke til kommentar
er det ikke helt superkjedelig å komme inn i et guild som har bossene på lockdown?, hele poenget er jo å jobbe sammen om å downe de...... kanskej dere ikke har tatt bwl ....

5798547[/snapback]

 

Vi har tatt BWl jo, vi har 5 fulle stormrage druids

5798827[/snapback]

Nei det har dere ikke.

 

Edit:

Ok, kanskje dere har det vet jeg ikke noe om, men dere har ikke equipa dem selv, dere er bare på Broodlord.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
er det ikke helt superkjedelig å komme inn i et guild som har bossene på lockdown?, hele poenget er jo å jobbe sammen om å downe de...... kanskej dere ikke har tatt bwl ....

5798547[/snapback]

 

Vi har tatt BWl jo, vi har 5 fulle stormrage druids

5798827[/snapback]

Nei det har dere ikke.

 

Edit:

Ok, kanskje dere har det vet jeg ikke noe om, men dere har ikke equipa dem selv, dere er bare på Broodlord.

5798949[/snapback]

 

Vi har tatt hele BWL jo

Lenke til kommentar

Personlig så synes jeg mer synd på dere som drar fra skrytetråd til skrytetråd og gjentar "hvem bryr seg" hver gang. Det at du ikke bryr deg er minst like uinteressant, om ikke værre. :dontgetit:

 

Edit: Dessuten er det vel ikke alle som farmer MC og Onyxia på litt under 3 timer; Guilden min bruker fortsatt 2 dager på MC og så Onyxia på dag 3; så for min del er det fortsatt imponerende :) selv om jeg vet at mange andre har gjort det før dem!

Endret av zbegra
Lenke til kommentar
OK, jeg gir meg, var helt sikker på at du var i lamer crew, GAH eide meg selv.

5799223[/snapback]

 

Var med i Lamer Crew for en stund siden, men der så jeg ingen fremgang i Stormrage farming :p

 

EDIT: Nåværende guild er Warriors of Chaos

Endret av Alexanderhagen
Lenke til kommentar

Edit: Dessuten er det vel ikke alle som farmer MC og Onyxia på litt under 3 timer; Guilden min bruker fortsatt 2 dager på MC og så Onyxia på dag 3; så for min del er det fortsatt imponerende  :)  selv om jeg vet at mange andre har gjort det før dem!

5799142[/snapback]

 

Vet følelsen. Vår allianse har endelig kommet til Majordomo og dratt han ned, men har ikke forsøkt Raggy enda. Vi skal trolig ha første forsøk på Onyxia i morgen. De siste tre gangene har vi gått fra 4 MC-bosser på en kveld til 6 på en kveld. Det er morsomt når du får til ting for første gang.

Lenke til kommentar

Jeg tok DM for første gang med alten min i dag!

 

fikk 3 phats:

 

Lavishly Jeweled Ring

Emberstone Staff

Blackened Defias Armor

 

jeg er så leet!! :nei:

 

Men seriøst, dette er vel etter min mening informasjon som du ikke trenger dele med andre..

 

Var med i Lamer Crew for en stund siden, men der så jeg ingen fremgang i Stormrage farming :p

 

Dette viser bare at du er lootwhore...

 

Er mye mer gøy å i det hele tatt ta ned bossene enn looten..

 

Skal poste når vi får world first på C'Thun jeg :roll:

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Jeg tok DM for første gang med alten min i dag!

 

fikk 3 phats:

 

Lavishly Jeweled Ring

Emberstone Staff

Blackened Defias Armor

 

jeg er så leet!!  :nei:

 

Men seriøst, dette er vel etter min mening informasjon som du ikke trenger dele med andre..

 

Var med i Lamer Crew for en stund siden, men der så jeg ingen fremgang i Stormrage farming :p

 

Dette viser bare at du er lootwhore...

 

Er mye mer gøy å i det hele tatt ta ned bossene enn looten..

 

Skal poste når vi får world first på C'Thun jeg :roll:

5799467[/snapback]

 

Det er gøyere å ta dem enn looten ja, men det er jo gøy å få sett å. Men bare i går fikk jeg -118 dkp :p

Lenke til kommentar
Var dette begynnelsen på en blogg eller prøver du bare å si at du har klart noe utrolig mange andre har klart?

 

Personlig klarte jeg å steke pyttipanne på 10 minutter, etter på brukte jeg 1 minutt på å sette meg ned og helle cola i glasset. Fikk ikke no epics :/

5799602[/snapback]

Dårlig dropchance, prøv speilegg

Lenke til kommentar
Var dette begynnelsen på en blogg eller prøver du bare å si at du har klart noe utrolig mange andre har klart?

 

Personlig klarte jeg å steke pyttipanne på 10 minutter, etter på brukte jeg 1 minutt på å sette meg ned og helle cola i glasset. Fikk ikke no epics :/

5799602[/snapback]

Dårlig dropchance, prøv speilegg

5799752[/snapback]

 

På lapskaus er det stor dropchance på det meste. Men nei, jeg ville bare skryte litt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...