Gå til innhold

Trackmaniatråden for alle! Med guide.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Servern jeg satt opp er nede, så slipper dere åpne TMN forgjeves.

Forslag til baner mottas stadig. Vil også vite hvilke av de dere spilte i dag dere ikke likte. Super G er i alle fall tatt bort fra listen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er på vei. Ny skjerm da , så kjører sikkert som et ælghuggu. Var litt uvant :p

5833618[/snapback]

LCD med etterslep?

5834024[/snapback]

Ikke merkbart etterslep igrunn. Bare at det er så fraaakk skjerm at jeg blir helt stressa :p

Skrevet

Hvis jeg skal late som om jeg skal spille TNM men egentlig bare skal ha en port åpen og noen skal åpen den for meg. Hvilken intern adresse skal den nå da?

Trenger svar litt fort :p

Skrevet (endret)

Jeg tok masse screenshots fra min 6 løp lange seriersrekke, men oppdaget til slutt at det jævla spillet bare lagrer bildene med samme navn hele tiden, og lagrer de i samme mappe! :wallbash:

Endret av Skarstad
Skrevet (endret)
Numpad-2 til vanlig kjøring. Skifter til 3 med masse loops og hurra-meg-rundt-tunneler.

5842606[/snapback]

Meg også. Og Numpad 7 (er det ikke) helt i starten når jeg vil ha oversikt.

Men var det noen som hadde erfaring med å legge inn egne biler?

Skal man legge inn egne biler/skins må man ha key, dvs enten kjøpt TMO eller TMS.

5834344[/snapback]

Så det først nå. Men om man åpner HELP når man åpner spillet, kan man legge til .3ds-filer for biler.

Endret av The_Fire
Skrevet
Jeg heter Octavarium og er pr. idag nr 94 i Norge  :thumbup:

sjekk ut www.trackmania.no .. fin side for norske spillere

5847829[/snapback]

Jeg var nede i 50 etter en ukes spilling, men fant fort ut at det tok litt for mye tid om man skulle holde seg høyt oppe. ;)

Skrevet
Trackmania.no er blitt saksøkt av Nadeo for misbruk av merkenavn, og vi ser oss derfor nødt til å stenge nettsidene og gameserverene.

Vi kommer til å få dagsbøter på 10.000 kroner så lenge vi holder oppe siden under navnet trackmania.no fra mandag av. Trackmania.no vil derfor bli nedlagt med umiddelbar virkning, og gjennoppstår under navnet trackbania.no

:!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...