danilovic Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Mulig dette er noe alle og enhver burde vite, men jeg har ikke fulgt med så godt i det siste, og jeg lurte på om det var noen morsomme flysimulatorer å finne (kanskje en som egner seg bra med en fin joystick). Det gjør ingenting om spillet inkluderer litt skyting, og settingen kan godt være satt noen tiår tilbake i tid, selv om moderne fly også hadde vært morro. Daniel
Agg Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Mulig dette er noe alle og enhver burde vite, men jeg har ikke fulgt med så godt i det siste, og jeg lurte på om det var noen morsomme flysimulatorer å finne (kanskje en som egner seg bra med en fin joystick). Det gjør ingenting om spillet inkluderer litt skyting, og settingen kan godt være satt noen tiår tilbake i tid, selv om moderne fly også hadde vært morro. Daniel Moderne jagerfly - Lock on: Modern Air Combat (enda bedre hvis du skaffer deg Flaming Cliffs add-onen) Andre verdenskrig - IL-2 Forgotten Battles, eller Pacific Fighters, disse to kan også "merges'" slik at du kan bruke flyene fra Pacific Fighters i Forgotten Battles og vica verca. Sivile fly, og systemsimulasjon - FS2004 (med endel add-ons blir dette en knall simulator selv om den har noen år på baken), eller X-Plane (går for å være bedre enn FS på å simulere fysiske krefter på flyene.). Håper dette var til litt hjelp...
danilovic Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Skrevet 21. mars 2006 Hei, tusen takk. Hvordan står det til med Combat Flight Simulator, da? Daniel
d0ppler Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Hvordan står det til med Combat Flight Simulator, da? 5787204[/snapback] IL2-Sturmvik og Pacific Fighters er mye bedre
MicroS Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 hei! Combat Flight Simulator 3 synst jeg var drit fett med joystick!! FS2004 var totalt skuffende.. når flyet treffer bakken så kommer det ikke en liten eksplosjon engang, det bare hopper opp igjen til himmelen som om det skulle vere en trampoline!!
OV-103 Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 hei! Combat Flight Simulator 3 synst jeg var drit fett med joystick!! FS2004 var totalt skuffende.. når flyet treffer bakken så kommer det ikke en liten eksplosjon engang, det bare hopper opp igjen til himmelen som om det skulle vere en trampoline!! 5791079[/snapback] Det er fordi du ikke har satt realismen til høy. Uansett så er ikke FS2004 noen bra jagerfly simulator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå