Gå til innhold

Ny video og spillemaskin, til maks 15k


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrev over hvorfor CRT skjerm Morten K.  ;)

5779714[/snapback]

Ok. Jeg leste bare første innlegget der det sto "trenger CRT-skjerm også". :)

Personlig hadde jeg ALDRI kjøpt en CRT nå.

Skjerm er en av de viktigste komponentene du kjøper. Det er tross alt den du skal sitte å stirre på i timesvis.

Lenke til kommentar
Hmm.. vel, om jeg kobler til en sekundær CRT skjerm er jeg vel i boks. Take it away og anbefal meg en LCD skjerm fra komplett da.  ;)

5779803[/snapback]

Jeg er ikke akkurat en ekspert på skjermer,men skulle jeg kjøpt skjerm i dag hadde det nok blitt en 20" widescreen tror jeg.

For eksempel Dell 2005FPW. Den er riktignok ikke fra Komplett,men les testen når du har tid.

Les litt også rundt i forumet,så finner du sikkert en LCD-skjerm som passer deg og din lommebok.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Jeg ville heller ikke valgt en CRT-skjerm nå. Utviklingen av disse har vel mer eller mindre stått helt stille i det siste, i motsetning til LCD som har hatt en utrolig framgang, derfor tror jeg ikke forskjellen er så stor lenger (det er en stund siden jeg har satt en CRT og en LCD opp mot hverandre). Dessuten er en LCD-skjerm utrolig mye bedre å se på i lengden, tar mindre plass, og man får dem i widescreen.

Lenke til kommentar
edit:@Morten_K: lær deg å bruke redigeringsknappen wink.gif

 

un0kai: Jeg vet godt hvordan man bruker redigeringsknappen. :)

Problemet er at mange ikke får med seg at postene er redigert og får derfor heller ikke med seg at man har stillt nye spørsmål.

Jeg redigerte en post og spurte Kyrre (GHL) om det var viktig for han å ha en stillegående pc. Det svarte han ikke på. Mulig det er fordi han ikke har sett det.

Dette har sikkert du også opplevd flere ganger?

Lenke til kommentar

Bumper denne opp litt igjen..

 

Siden jeg ikke har så altfor lyst til å sette PC'en sammen selv (no skills) dropper jeg komplett.no til fordel for netshop. Men, jeg finner ikke minne eller skjermkort av typen efikkan satt opp. Finnes det noe like bra inne på netshop eller? Gidder noen finne noe for meg?

 

Takker på forhånd! :)

 

EDIT: Skulle hatt et headset jeg kunne hørt surround lyd i også.. :cool:

Endret av Kyrre (GHL)
Lenke til kommentar
Bumper denne opp litt igjen..

 

Siden jeg ikke har så altfor lyst til å sette PC'en sammen selv (no skills) dropper jeg komplett.no til fordel for netshop. Men, jeg finner ikke minne eller skjermkort av typen efikkan satt opp. Finnes det noe like bra inne på netshop eller? Gidder noen finne noe for meg?

 

Takker på forhånd!  :)

 

EDIT: Skulle hatt et headset jeg kunne hørt surround lyd i også..  :cool:

5788448[/snapback]

Minne:Kingston 2048MB.

Skjermkort:Club3D Geforce 7900 GT (ikke på lager,ubekreftet 24. Mars).

 

Edit:Hvor mye skal du bruke på headsett? Skal det være lukket eller åpent? Skal du ha med mic?

 

Hvis du ønsker surroundlyd i headsettet når du spiller anbefaler jeg på det sterkeste at du kjøper deg et Creative X-Fi lydkort.

Jeg kjøpte meg et X-Fi Platinum for 1 mnd siden. Jeg har spilt Half-Life 2 en gang til etter at jeg fikk X-Fi. Lyden og atmosfæren i spillet er helt sykt mye bedre nå. :)

 

Kan forresten komme med en anbefaling av headsett også. Det er ganske dyrt men uten tvil verdt pengene: Sennheiser HD 280 Pro. Dette headsettet fungerer glimrende til både musikk og spill.

Jeg har hatt en del headsett i billigklassen. Ingen av de kommer i nærheten av Sennheiser HD 280 Pro.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...