Gå til innhold

DJ Stalins "IV" har blitt sluppet - Last ned


Cuneax

Anbefalte innlegg

Vel.. Eg må nesten få meddele, at dette var ein heilt for jævleg oppleving. Eg bladde meg gjennom sangane, og høyrte de jævligaste lyder strøyme ut frå høyttalarane. Precious Little Bitch, virka som eit billig Prodigyplagiat. Sorry, finner ikkje heilt den enorme variasjonen du snakkar om.

Endret av gHETTo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DJ Stalin setter pris på utfyllende tilbakemeldinger. Han setter egentlig pris på alle tilbakemeldinger, til og med de som lyder "dette var bare dritt". Men det oppfordres til å gi begrunnelse for sin mening.

 

Musikken har forøvrig ikke noe med kommunisme å gjøre. I låta "Afraid of the Children" er det Hitlersamples.

 

Albumet er veldig sært og spesielt, og ikke minst amatørmessig, så det vil nok falle en nisjemengde i smak.

 

Folk som ikke karakteriserer f.eks. trance som musikk er hjertelig velkomne til å si sin mening (selv om dette ikke er trance, men når slike meninger ytres, sier indisiene at elektronisk musikk generelt ikke står i høy akt hos vedkommende), men de må gjerne begrunne og ikke bare slenge dritt for å tøffe seg eller tråkke ned på andre.

 

Det lønner seg ikke å bla gjennom låtene. Jeg prøvde det og det hørtes ikke alltid like heldig ut :p

 

Låtene er som regel konteksavhengige i sin gjennomlytting, derfor burde man ikke spole (ja det er sært) :D

 

Ellers takker jeg alle som hittil har ytret sin mening på vegne av vår gode venn DJ Stalin.

Lenke til kommentar
har du hørt det da?..  :hrm:

5780866[/snapback]

Nei, det har jeg ikke. Men selv om det er "den værste møkka" som du sier, kan du vel begrunne hvorfor du synes det er dårlig? Eller...?

5781183[/snapback]

 

Det er bare gørr alt samma.

Dessuten så er det jo ikke musikk :no:

Jeg ikke syns det var noe bra musikk.

kanskje andre liker det, men ikke jeg ..

 

last det ned da, å hør på det. så kan du gi din egen respons ;P Haha!

Lenke til kommentar

Det er jo musikk....men, jeg er ikke noe fan av slik musikk, så jeg vet ikke hva jeg kan si...

synes det er rett og slett forferdelig å høre på, noe rask rett og slett. personer som lager musikk må tåle å høre at musikken dem lager suger ræva, da er det også kansje bedre å høre det av meg, å ikke av en mere betydningsfull person innenfor musikk anmeldelse...

 

Nei fy faen dette her er noe skrap :ermm:

 

Er cun Dj Stalin?...kansje Dj Stalin er cun's alterego :hmm:

 

uansett *Shift+Del

Lenke til kommentar
Hvorfor syns du f.eks. Up in Flames var skrap?

5785427[/snapback]

 

Jeg skal ikke kritisere musikksmaken din, eller andres som liker slik musikk, men, feks Up In Flames, den høres jo bare jævlig ut....

vet ikke hva jeg skal si, kan jo bynne med vokalen, eller stemmen, den høres jo bare dum ut, å beaten som går hele tiden, er kjedelig....Å når låten "tar av" ca 3:25, høres det ut som en ejay produkson, høres ut som når du legger for mang av samme lyd oppå hverandre

Så er det akkurats om "dunkene" blir kappet av og lagt på støy.....

Vet ikke omd et er gitar noen av lydene skal forestille, men har ikke så mye positivt å si om dem heller....

 

Jeg sier bare min mening, som jeg trodde du var ute etter.....

DJ Stalin har sikkert sin fanskare, å di skal han få lov og ha, jeg kommer nokk aldri til å inngå i den "skaren" :p

 

 

 

-Var vanskelig å forklare det jeg ville fram til, å ser at jeg ikke har gjort en god jobb der, og med mange skrivefeil

Endret av kt600
Lenke til kommentar
Jeg skal ikke kritisere musikksmaken din, eller andres som liker slik musikk, men, feks Up In Flames, den høres jo bare jævlig ut....

vet ikke hva jeg skal si, kan jo bynne med vokalen, eller stemmen, den høres jo bare dum ut, å beaten som går hele tiden, er kjedelig....Å når låten "tar av" ca 3:25, høres det ut som en ejay produkson, høres ut som når du legger for mang av samme lyd oppå hverandre

Så er det akkurats om "dunkene" blir kappet av og lagt på støy.....

Vet ikke omd et er gitar noen av lydene skal forestille, men har ikke så mye positivt å si om dem heller....

5785505[/snapback]

 

Dette var meget god tilbakemelding. DJ Stalin takker deg. Men du nevner ikke noe om siste del? :wee:

 

Dere skulle forresten hørt hans første album. DET er jævlig, det. Hmm, hva skal man kalle det? "Musical mind torture". Jeg har foreslått å sende det første albumet til torturistene i USA. Hadde vært meget godt torturmiddel.

Lenke til kommentar
Hadde tenkt til å downe men den har fått så dårlig kritikk her på forumet så føler det ikke er vits en gang.

5791526[/snapback]

 

 

Det skal du, skriver du inne i denne posten må du laste ned musikken ogsåhehe :w00t: !

Så gjør det du ;P

Er vært å høre en gang på i livet ;P hehe!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...