Gå til innhold

DJ Stalins "IV" har blitt sluppet - Last ned


Cuneax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok.

 

1) Gods Fear Me

Pianoet kunne blitt bygget opp til noe bra, men i stedet blir det en monoton, repeterende sak. Teknobeaten er bare fæl. Ensformig. Bassen vrenger seg i høyttalerne her, det kunne dere i det minste unngått. Timeren viser 2:50, og jeg orker ikke mer. Hjernedødt søppel.

 

2) Vengeance

Ti sekunder inn, og ensformigheten tar meg. Pianoinnslaget krydrer jo, men det er ikke forsøkt å lage en bærende melodi, dette er bare fyllstoff. Resultatet er at det blir dørgandes kjedelig. Trommemaskin er dessuten en uting, og hvis det absolutt må brukes så går det an å programmere den litt mer spennende! Når "fuzzgitaren" blander seg inn så veit jeg ikke om jeg skal le eller gråte. Mest det siste, tror jeg. 2:30, og neste spor takk.

 

3) Silece (stavefeil? Silence?)

Ikke er det tekno, ikke er det rock, hva pokker har dere prøvd å lage? Vokalinnslag...jøss... 1:45 ut i låta, og jeg kjeder ræva av meg. Det skjer jo ikkeno her! Du kalte det "deathpop", men dette er så langt unna "pop" du kommer, assa..

Monotont, kjedelig vissvass.

 

Jeg tenkte å sjekke ut alt, men dette er så håpløst at jeg klarer meg med tre spor. Terningkast 1. Og da er jeg snill.

Lenke til kommentar

Hei dere....

 

 

Dette har da vell ikke noe med verken Stalin eller kommunisme å gjøre.. har lest en del om kommunismen og er trance - elsker, men finner heller lite trance i dette og slettes ikke noe kommunisme.... dette syns jeg er noe med det mest patetiske jeg har hørt på lenge.

 

MVH Dougi

Lenke til kommentar

Hei dere....

 

 

Dette har da vell ikke noe med verken Stalin eller kommunisme å gjøre.. har lest en del om kommunismen og er trance - elsker, men finner heller lite trance i dette og slettes ikke noe kommunisme.... dette syns jeg er noe med det mest patetiske jeg har hørt på lenge.

 

MVH Dougi

Lenke til kommentar

Hei dere....

 

 

Dette har da vell ikke noe med verken Stalin eller kommunisme å gjøre.. har lest en del om kommunismen og er trance - elsker, men finner heller lite trance i dette og slettes ikke noe kommunisme.... dette syns jeg er noe med det mest patetiske jeg har hørt på lenge.

 

MVH Dougi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...