Pentium-Power Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg har tilkoblet DV kameraet mitt til pc`n via firewire for å redigere en film men pc`n "merker" ikke at kameraet er tilkoblet Har prøvd Moviemaker, Adobe Premiere, og Scenealyzer men ingen av de programmene finner et kamera tilkoblet. Hjeelp
Polarbastard Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg har tilkoblet DV kameraet mitt til pc`n via firewire for å redigere en film men pc`n "merker" ikke at kameraet er tilkoblet Har prøvd Moviemaker, Adobe Premiere, og Scenealyzer men ingen av de programmene finner et kamera tilkoblet. Hjeelp 5764939[/snapback] Har du lagt inn driveren til kameraet? Uten den er det ikke sikkert maskinen finner kameraet. Du finner den på en av cd'ene som fulgte med kameraet da du kjøpte det, ev. du kan laste den ned fra produsentens hjemmeside
Pentium-Power Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Skrevet 16. mars 2006 Det var ikke noe cd med når jeg kjøpte kameraet, og jeg har lett overtalt på nettet uten å finne noe.
Zeph Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Spørsmålet er då, kva kamera er det snakk om og kor får du i dag kjøpt eit kamera der det ikkje følger med programvare? (med mindre det er kjøpt brukt)
jstrandl Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Har du satt kameraet i avspillingsmodus? Det må til før noe skjer! jstrandl
Pentium-Power Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Skrevet 17. mars 2006 Har du satt kameraet i avspillingsmodus? Det må til før noe skjer! jstrandl 5766187[/snapback] Doh, eh ja igrunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå