Gå til innhold

TES: Liker ikke musikken i Oblivion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillet har ikke kommet enda, så jeg tror ikke du skal utale deg om positive/negative ting med spillet enda..  :no:

5762297[/snapback]

http://gamer.no/nyhet/pc/bethesda_lanserer...on-musikk/24351

5762603[/snapback]

 

Jeg gjentar Spillet har ikke kommet enda, så jeg tror ikke du skal utale deg om positive/negative ting med spillet enda.. DVS. Tråd tittelen: "ENESTE negative med Oblivion er musikken" :tease: Med andre ord, det kan være flere negative ting..

Endret av skille22
Lenke til kommentar
Spillet har ikke kommet enda, så jeg tror ikke du skal utale deg om positive/negative ting med spillet enda..  :no:

5762297[/snapback]

http://gamer.no/nyhet/pc/bethesda_lanserer...on-musikk/24351

5762603[/snapback]

Jeg gjentar Spillet har ikke kommet enda, så jeg tror ikke du skal utale deg om positive/negative ting med spillet enda.. DVS. Tråd tittelen: "ENESTE negative med Oblivion er musikken" :tease: Med andre ord, det kan være flere negative ting..

5762625[/snapback]

Det har du naturligvis rett i. Jeg tok meg den frihet og endre emnefeltet for trådstarter, slik at innholdet i tråden kan få korrekt fokus.

Lenke til kommentar
Er ikke vanskelig å skjønne at du er en Arsenal-fan ihvertfall, for smak har du ikke. Spilllets musikk er episk, som det skal være, det sitrer i kroppen av spenning når jeg nå hører på det. Jeg gleder meg!

5762524[/snapback]

 

javell? Liker han ikke musikken så liker han ikke musikken. Alltid noen som skal "beskytte" :)

 

 

Synes heller ikke musikken var noe særlig futt i.

Endret av KillerX
Lenke til kommentar
Er ikke vanskelig å skjønne at du er en Arsenal-fan ihvertfall, for smak har du ikke. Spilllets musikk er episk, som det skal være, det sitrer i kroppen av spenning når jeg nå hører på det. Jeg gleder meg!

5762524[/snapback]

 

javell? Liker han ikke musikken så liker han ikke musikken. Alltid noen som skal "beskytte" :)

 

 

Synes heller ikke musikken var noe særlig futt i.

5762673[/snapback]

Hæ? Jeg sa ikke noe om at han ikke fikk lov til å mislike musikken jeg. Smaken er som baken, jeg dro bare en logisk sluttning med hans nick og meninger.

 

Det er vel tross alt snakk om forventninger her. Hva forventer man av musikken til et spill av Oblivions karakter? Rap? Hard rock? Metall? Nei, man forventer noe stort, noe episk, noe skikkelig storslagent og klassisk. Og soundtracket leverer som bare det.

Lenke til kommentar

HVA?!!

 

Likte du ikke musikken?

 

Synes den var konge jeg! Har fått tak i den gratis fra internett(med god samvittighet fordi jeg kjøper spillet) og musikken var strålende! 10/10!

 

Mye bedre enn Morrowind-soundtracket, selv om det ikke var dårlig. Du burde sjekke ut denne gameplay-videoen hvor musikken er tatt direkte fra handlingen, ikke lagt på i ettertid.

Endret av Kris R
Lenke til kommentar

Jeg for min del synes musikken er strålende.

Har hørt gjennom soundtracket flere ganger nå, og jeg synes Jeremy Soule har gjort en god jobb.

Jeg har allikevel en underlig, og dyp forkjærlighet for den musikken som er i Morrowind, uten at jeg helt vet hvorfor.

Den er så gripende og talende, at jeg fryder meg like mye hver gang jeg hører den.

Jeg lurer på om det kan ha med at den er knyttet opp med spillets storhet for min del, og at jeg derfor finner den så bra, men hva vet vel jeg.

Uansett, jeg tror at musikken i Oblivion kommer til å få en enda mer utpreget rolle etter hvert som eventyret utfolder seg, og den blir en del av minnene mine fra da jeg spilte TES IV.

Lenke til kommentar
Musikken er helt grei syntes jeg, men alt blekner etter man har hørt musikken i Divine Divinity. Tittelsporet der er av en annen verden...

 

Kan lastes lovlig ned herfra:

http://www.larian.com/Site/english/divinity/music.html

5763790[/snapback]

Synes ikke musikken var noe særlig bra. Mye av musikken var enten for bombastisk eller skrikende. Ingen tracks passer bra til den rolige stemningen man skal få i byer eller i skogen. Ingen gir heller en creepy stemning i dungeons.
Lenke til kommentar
Musikken må nesten settes i sammenheng med spillet..

Omtrent all musikk fra spill er dårlig, men i kombinasjon med selve spillet så gir det atmosfære..

5762633[/snapback]

Omtrent.. *hørepåZelda-musikk*..

 

Zelda er et gyldent motbevis.. :love:

5764077[/snapback]

Det synes jeg også Oblivion-musikken er. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...