Imsvale Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 (endret) Supreme Commander, spirituell oppfølger til Total Annihilation forøvrig kåret til tidenes RTS av Gamespy, foreløpig release-dato første kvartal 2007. Inntil videre er Total Annihilation et fullgodt alternativ til dagens RTS-spill, til tross for at det begynner å dra på åra. En god del spiller ennå, men antallet minker. Skulle gjerne sett flere spillere, så har du mulighet til å få tak i det, nøl ikke! Stikk innom Phoenix Worx og last ned klientprogrammet der. Men tilbake til Supreme Commander. Skulle gjerne samlet et norsk miljø til dette spillet på forhånd; vi som spiller TA har skyhøye forventninger til SupCom og blir det så bra som vi håper finnes det nesten ikke grenser for hvor stort dette kan bli. Jeg mener det kan bli større enn World of Warcraft. Men da må det være utrolig bra. Det skal mye til for å tilfredsstille spillere av tidenes RTS til fulle. Inntil videre kan vi kose oss med intervjuer med en god del innsikt. CEO / Creative Director hos Gas Powered Games Chris Taylor har blant mye annet ambisjoner om å redefinere hele RTS-sjangeren: Han mener det er for mye taktikk og for lite strategi i RTS-spill som lages i dag - noe jeg er fullstendig enig i. Det er ikke noe man tenker så mye over til vanlig, men det er en vesentlig forskjell. Er det noen som forstår seg på RTS så er det CT - det har han bevist før! Er du ennå ikke overbevist så kan vi altså vente oss slagskip i realistisk skala, atombomber med seriøse sjokkbølger, nådeløse eksperimentelle roboter i episk størrelse, halsbrekkende grafikk og innovasjoner av en annen verden (bokstavelig talt), for å nevne noe. Noen som gleder seg? Dig in: Supreme Commander: Official Website SupCom@Gamespy SupCom@IGN SupCom@Wiki med flere linker SupComUniverse Endret 10. april 2006 av TrondH86
koronag Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Det ser jo ut som Warhammer 40000. Personlig hater jeg scifi-rts, og kunne ikke brydd meg mindre om slike spill. Gi meg konvensjonell warfare! Faces of War!
DaChronix Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Det ser jo ut som Warhammer 40000. Personlig hater jeg scifi-rts, og kunne ikke brydd meg mindre om slike spill. Gi meg konvensjonell warfare! Faces of War! 5761473[/snapback] seriøst? ser/minner da overhodet ikke om WH40k men ja, SupCom håper jeg blir et friskt pust irts sjangeren go chris taylor!
bjovas Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Det spillet der kan vise seg å bli det helt store innen sin sjanger
corge Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Tusen takk for at du gjorde meg oppmerksom på dette spillet med denne tråden. Supreme Commander ser helt sykt fantastisk ut og ja, jeg gleder meg ihvertfall og kommer til å kjøpe og være med å spille. Hadde vært veldig gøy med et norsk miljø for dette ja, men jeg må si jeg forundrer meg ikke om det ikke blir så veldig populært, Total Annihilation fikk jo aldri den oppmerksomheten det burde få av en eller annen merkelig grunn (og det var like sjokkerende bra som dette på sin tid, StarCraft og C&C er ingenting teknisk sett i forhold, og etter min mening heller ikke i gameplay) - men jeg håper selvsagt at det blir populært. Jeg sitter og ser på bilder mens jeg skriver dette og det ser faen så bra ut at jeg nesten ikke tror det er mulig. - At ikke flere har kommentert denne tråden positivt synes jeg er rart.
DaChronix Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 - At ikke flere har kommentert denne tråden positivt synes jeg er rart. 5857755[/snapback] dem vet ikke å sette pris på chris taylor sin genistiske hjerne
Mala Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Eg skal ihvertfall uten tvil teste dette når det kommer en evt. demo! Spillet ser ihvertfall flott ut, likte spesielt vann effektene. Desvere har ikkje slike spill som dette appelert noe til meg etter at Homeworld såg dagens lys, dette skjemte meg totalt bort
Imsvale Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Eneste som bekymrer med angående Supreme Commander er om PC-en min takler det. Eller rettere sagt hvor lave instillinger jeg må bruke for grafikken. Eg skal ihvertfall uten tvil teste dette når det kommer en evt. demo! Spillet ser ihvertfall flott ut, likte spesielt vann effektene. Desvere har ikkje slike spill som dette appelert noe til meg etter at Homeworld såg dagens lys, dette skjemte meg totalt bort 5858824[/snapback] Hvis noe vil overgå Homeworld for deg, er det Supreme Commander. Hvis ikke, da finnes det ikke håp for deg. :!: (Gitt at det blir så bra som vi alle forventer da, men det gjør det jo!)
Mala Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Det er nettopp det, det vil aldri komme noen spill som overgår Homeworld tror eg. er ett eller annet når krigføringa holder til på bakken :!: Men for alldel!
Imsvale Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Det er nettopp det, det vil aldri komme noen spill som overgår Homeworld tror eg. er ett eller annet når krigføringa holder til på bakken :!: Men for alldel! 5859465[/snapback] Du mener bakkenivå i forhold til langt der oppe, mer som i en annen dimensjon? Har spilt Homeworld så vidt, jeg likte det godt.
ashwa Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 jeg hadde en post om dette for noen mnd siden, ble ikke stort oppstyr da heller så jeg har mine tvil om at det overgår wow, mest pga wow ikke er en rts da.. men jeg gleder meg iaff svært mye til dette kommer, men liker ikke så stille det har vert på mediafronten for SC i det siste, store utsettelser er heller ikke noe bra. Er redd gamere flest er kids på rundt 15 år som heller liker rask action eller noe wow aktig enn spill i de tyngre sjangrene som jeg tør å plassere SC i. Håper han leverer slikt han er kjent for
Imsvale Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Nå er det jo omtrent et år igjen til det kommer da. Det første som skjedde så fort CT ga seg til å gi ut noen små detaljer var intervju og førstesideoppslag med stor artikkel i PC Gamer Magazine. Det var tidlig i fjor sommer. Det blir nok mer oppstyr når det begynner å nærme seg. Jeg tror nok også det er en del RTS-ere der ute som ikke har særlig sansen for RPG, og da WoW, inkludert meg. Men så er det også usannsynlig mye å leve opp til hvis SupCom skal overgå WoW. Det er mulig du har rett i at RTS er en litt tyngre sjanger enn RPG generelt sett, men ikke verre enn det å måtte pløye gjennom en haug med magi i et hvilket som helst rollespill. Jeg tror nå likevel at hvis de legger opp til skikkelig multiplayer a la noe i nærheten av MMO, så er det en god mulighet for at SupCom kan overgå WoW - Gitt at det blir så bra som vi håper. Men man skal kanskje ikke sammenligne over sjangre på den måten. Kanskje skal vi heller sammenligne med Age of Empires (2/3), ettersom det er det største RTS online.
Imsvale Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 De offisielle sidene til Supreme Commander er nå oppe og går! Har lyst til å sitere Saul i Ocean's Eleven: "That is the sexiest thing I have ever seen." Supreme Commander Official Website
ashwa Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 http://www.frappr.com/supcom legg dere inn på kartet over fremtidige supreme commander spillere sett norge på kartet!
hugRmunR Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Spilte mye Total Annihilation før... Så kommer nok til å plukke opp denne ^^
Imsvale Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Skrevet 26. mai 2006 Etter det jeg har sett av Supreme Commander på E3, sitter iallfall jeg igjen med bakoversveis angående utsiktene til spillet hvis skjebne er å redefinere RTS-sjangeren. Ut i fra traileren og E3-presentasjonen ser det ut som vi får alt vi noensinne kunne håpe på, og mer! Håper alle har fått med seg disse videoene - hvis ikke finner du dem på Supreme Commander Universe, samt rundt omkring ellers, blant annet: http://www.gamespot.com/pc/strategy/suprem...eme%20commander http://www.gamershell.com/download_13943.shtml
Herr Brun Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Men man skal kanskje ikke sammenligne over sjangre på den måten. Kanskje skal vi heller sammenligne med Age of Empires (2/3), ettersom det er det største RTS online. 5863427[/snapback] Stoerste RTS online er vel StarCraft? Ser ut til at neste aar kan bli et fantastisk spillaar. Bare M2:TW og SupCom er nok til aa gjoere meg mer enn fornoeyd. Naar jeg da enda ikke har proevd AOE3 og HoM5 saa tror jeg det kan bli en morsom hoest
Imsvale Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Skrevet 26. mai 2006 Men man skal kanskje ikke sammenligne over sjangre på den måten. Kanskje skal vi heller sammenligne med Age of Empires (2/3), ettersom det er det største RTS online. 5863427[/snapback] Stoerste RTS online er vel StarCraft? 6182036[/snapback] Personlig har jeg vanskelig for å tro at Starcraft i dag er størst, selv om det kanskje i sin tid var det. Men jeg aner ikke. Et lite tillegg til min forrige post: Sørg for å bla gjennom bildene fra SupCom mens du holder på. Stort sett det samme som man ser i videoene, men i langt bedre oppløsning. Masse godsaker å studere litt grundigere, dessuten ser det hele allerede meget bra ut grafikkmessig, iallfall til å være på et såpass tidlig stadium. Det er nesten så man lurer på hva de skal bruke det siste året på.
Herr Brun Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Men man skal kanskje ikke sammenligne over sjangre på den måten. Kanskje skal vi heller sammenligne med Age of Empires (2/3), ettersom det er det største RTS online. 5863427[/snapback] Stoerste RTS online er vel StarCraft? 6182036[/snapback] Personlig har jeg vanskelig for å tro at Starcraft i dag er størst, selv om det kanskje i sin tid var det. Men jeg aner ikke. 6182097[/snapback] Jeg tror ikke det er AoE2 i alle fall. Og StarCraft er svaert svaert populaert, spesielt i Asia. Der er de som kjent ganske mange
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå