Gå til innhold

Selge Mobil Til england noen spørsmål..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I will need the following to proceed with the paymeny via my bank..

 

Name:

address:

city:

zip code:

country:

phone:

 

Bank Name;

Iban/swift code:

Bic:

 

Hva betyr de 2 siste alternativene?

5756164[/snapback]

 

Bic er det samme som SWIFT, dvs bankens unike id nummer som består av tall og nummer. IBAN er din kontos internationale kontonummer.

 

Men hvis du bruker nettbank skal alle detaljer stå oppført der.

Lenke til kommentar

send banken din en epost. evt sjekk ut faq eller hjelp siden på banken din sine hjemmesider. dette skal være grunnleggende info... det er som nevnt bankens "id" nummer om du vil, og din personlige konto sitt internasjonale nummer. ved wire transfers som dette, trenger sender denne infoen for at han skal kunne overføre pengene.

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar

La oss si at du skulle overføre pengene innlands. Da hadde man kun trengt et kontonummer. Men siden det er fra et annet land, så aner ikke banken hans hvilken bank pengene skal til. Et vanlig kontonummer sier ikke dem shit. Derfor må de ha ID for banken og internasjonalt nummer for riktig land.

Lenke til kommentar

Jeg sleit skikkelig med dette for 9 mnd siden..

 

Skulle kjøpe valp fra Sverige, og pengene skulle overføres en tid før valpen var leveringsklar.

 

Dama i Sverige hadde ikke peiling på hvordan hu skulle få tak i de nummrene jeg trengte, og banken min kunne ikke sette inn penger før vi hadde det nummeret.

 

Utrolig plagsomt..

 

Om du har fått kontoutskrift fra banken noengang skal det stå på denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...