Gå til innhold

Skamslo datter med metallstang


Anbefalte innlegg

Dra ut neglene på fingrene og bena , kapp av 3fingrer på hver hånd, og gi han 5-8år fengsel.

 

Forbaska dritt.

 

 

ang Krekar, henrettelse. Uten dommstol. Samme som Vidkun quisling.

Han er jo en Norsk Statsborger, da bør ikke han starte opp krigsleire i Afghanistan eller Iraq. Han er en "Quisling".

 

Og det med muhammed kariktaturene eller det, det er jo samma som at jeg skulle trodd på rødhette og ulven, de har ingen bevis for at ting skjedde. Religion suger bigtime. Samme med kristendom, at noen faktisk kan tro på alt som står i den forbaska boka. Tror kristetendommen ble startet for å gi inntekter til ledere, som levde ganske så godt på det.

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva har det med IQ og gjøre at jeg mener det ?

 

Om at han kommer hit , med uskyldig datter, og han slår henne fordi hun blir mer vestlig, og seiler lenger bort fra den forpesta religion, det er bra.

 

Nei, jeg trenger ikke hjelp, og det er ikkenoe galt med Iqen min, er det noe galt med meg, er det mine meninger, imat Norge er et fritt land, skal iallefall være det, så er heller ikke det galt :)

 

Btw, det er heller deg det er noe galt med , gi meg en peke finger på hva som er normalt, så får du Nobels fredspris.

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar

Det er ikkenoe spesielt hat.

 

Er bare trist at noen gjør det mot dattera/sønn sin.

 

Det man gjør mot andre, forventer man jo selv å få tilbake.

 

Du er nok lik stortingsgjengen, fengsel som luksusboliger og 10år for dobbelmord, som du slipper ut om 5år.

 

Altså, du stjeler et liv av en annen, ca 50år igjen, da syns jeg at den person som gjør det , burde faktisk få leve i 50år i et lite betong rom på 2*2m.

 

 

altså , små kriminelle handlinger som denne burde bare straffes i 1år kanskje, men også vold må utøves mot kriminelle.

 

Utenlandske er jo svenske også, så jeg tar ikke rase følge, bare så det er sagt.

 

Og hva kunne jeg fått ut av det såkalte "hatet" mitt ? Jeg er ikke særlig voldelig av meg, aldri skadet noen. Aldri vært i slåsskamp, eller noe annet.

Lenke til kommentar

Er faktisk enig med deg Firstprice, bortsett fra punktet om å utøve vold tilbake, det blir på en måte å skyte seg selv i foten.. Burde vært 10 ganger strafferammene idag enn det det er, men det er nå tydeligvis bare noen få av oss som har såpass ren samvittighet til å uttrykke et slikt ønske skulle en tro..

 

Edit: Må bare legge til at det er da desto større grunn til også å unngå justismord selvfølgelig med da enten hardere bevisføring for alvorlige saker osv osv.

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Tragisk sak :no:

 

Kommer selv fra Irak (er nok kurder, men jeg regnes vel som iraker).

 

Angående Mulla Krekar, han dreper mange uskyldige kvinner og barn fordi de velger å ikke gå med burka og ikke engang vise sine øyne for menn, og han sitter her i Norge og lever på den norske trygden. Når kurdiske myndigheter vil ha han utlevert, finnes det en grunn til det. Norge nekter, og dermed beskytter dere han. Riktignok er det ikke noe dere vil, men fordi deres lover sier det. :)

 

Men det er sant, han kommer til å bli arrestert med en gang og blir henrettet hvis han blir sendt "hjem" til Kurdistan, enten gjør kurdiske myndigheter det, ellers gjør folket det. Kurdere hater Mullaen mer enn vestlige folk gjør. Han dreper våre barn og familier.

 

For å ikke snakke om det dårlige ryktet han gir muslimer i Norge med sine patetiske og fjerne uttalelser. De aller fleste muslimer i Norge elsker dette landet, og jeg er ikke et unntak! Det er tragisk at han skal få tale muslimers saker, for vi holder oss LANGT fra hans uttalelser.

Endret av pavlion
Lenke til kommentar
En av de mest «kriminelle» handlingene som har blitt begått, er dannelsen av fengselet.

5760328[/snapback]

Det er det teiteste utsagnet jeg har hørt(lest).

5760615[/snapback]

Kanskje fordi du ikke har lest en eneste bok, studier osv innen kriminologi og rettssosiologi? Så å si alle med faglig kompetanse innen feltet er enige i at fengsel er en ikkefungerende institusjon. Som første kveldslektyre foreslår jeg Foucault's " Overvåkning og straff : det moderne fengsels historie"

http://produksjon-a.bibsys.no/ask/action/s...8115&kid=biblio

Lenke til kommentar
Er faktisk enig med deg Firstprice, bortsett fra punktet om å utøve vold tilbake, det blir på en måte å skyte seg selv i foten.. Burde vært 10 ganger strafferammene idag enn det det er, men det er nå tydeligvis bare noen få av oss som har såpass ren samvittighet til å uttrykke et slikt ønske skulle en tro..

 

Edit: Må bare legge til at det er da desto større grunn til også å unngå justismord selvfølgelig med da enten hardere bevisføring for alvorlige saker osv osv.

5760516[/snapback]

 

vil økte strafferammer føre til mindre kriminalitet?

Lenke til kommentar

Ville nå tro det ja.. Om man sjanser å bli buret inne i 1 år for å stjele godteri på rema tor jeg de fleste driter i å stjele der. Hvem vil vel sitte i fengsel? Åja, og å gjøre fengslene til noen høl er jo ingen dum idè heller det da. Slik det er nå kommer jo russere til Norge for å bli buret inne og tjene nok dagpenger til å drive familien sin hjemme.. Norske fengsel er jo som hotell i forhold til utlandet..

Lenke til kommentar
Ville nå tro det ja.. Om man sjanser å bli buret inne i 1 år for å stjele godteri på rema tor jeg de fleste driter i å stjele der. Hvem vil vel sitte i fengsel?

Hva med henrettelse for skattefusk og svart arbeid? Hadde gjort seg, det også.

 

Åja, og å gjøre fengslene til noen høl er jo ingen dum idè heller det da. Slik det er nå kommer jo russere til Norge for å bli buret inne og tjene nok dagpenger til å drive familien sin hjemme.. Norske fengsel er jo som hotell i forhold til utlandet..

5764012[/snapback]

Det viktigste effekten på fangen er frihetsfrarøvelse, ikke om det er tapet på veggene eller ikke. En annen ting er at fangene også bør ha krav på verdige forhold i fengslet.
Lenke til kommentar
Ville nå tro det ja.. Om man sjanser å bli buret inne i 1 år for å stjele godteri på rema tor jeg de fleste driter i å stjele der. Hvem vil vel sitte i fengsel?

Hva med henrettelse for skattefusk og svart arbeid? Hadde gjort seg, det også.

5764485[/snapback]

Nei, henrettelse er jo overhodet ikke straff, det er bare å slippe billig unna..

 

Åja, og å gjøre fengslene til noen høl er jo ingen dum idè heller det da. Slik det er nå kommer jo russere til Norge for å bli buret inne og tjene nok dagpenger til å drive familien sin hjemme.. Norske fengsel er jo som hotell i forhold til utlandet..

5764012[/snapback]

Det viktigste effekten på fangen er frihetsfrarøvelse, ikke om det er tapet på veggene eller ikke. En annen ting er at fangene også bør ha krav på verdige forhold i fengslet.

5764485[/snapback]

Hvorfor det?? Har du ærlig talt en god grunn på hvorfor fanger skal ha noen luksus i det hele tatt? Syns at når noen vet konsekvensene av det de gjør skal de faen meg få svi også..
Lenke til kommentar
Nei, henrettelse er jo overhodet ikke straff, det er bare å slippe billig unna..
Vet du hvor mye en fange koster hver dag? Så ikke begynn engang å snakke om billig..
Hvorfor det?? Har du ærlig talt en god grunn på hvorfor fanger skal ha noen luksus i det hele tatt? Syns at når noen vet konsekvensene av det de gjør skal de faen meg få svi også..
Når ble grunnleggende verdige forhold luksus? Og du leste kanskje ikke hva jeg skrev? Det er frihetsberøvelsen som er straffen, ikke å ligge på gulvet i f.eks. 10år. Vet du hvilke intensjoner staten har med fengselsstraff? Endret av modellmakt
Lenke til kommentar
Nei, henrettelse er jo overhodet ikke straff, det er bare å slippe billig unna..
Vet du hvor mye en fange koster hver dag? Så ikke begynn engang å snakke om billig..

5764946[/snapback]

Så riktig så riktig ;) .

 

Hvorfor det?? Har du ærlig talt en god grunn på hvorfor fanger skal ha noen luksus i det hele tatt? Syns at når noen vet konsekvensene av det de gjør skal de faen meg få svi også..
Når ble grunnleggende verdige forhold luksus? Og du leste kanskje ikke hva jeg skrev? Det er frihetsberøvelsen som er straffen, ikke å ligge på gulvet i f.eks. 10år. Vet du hvilke intensjoner staten har med fengselsstraff?

5764946[/snapback]

Jo, men mente vel heller ikke at de skulle ligge på gulvet o.l. da. Var vel mer å ta vekk dagpenger, ikke gi helgerabatt på straffen deres osv osv. At man skal få slike goder idag er meg et under, de er tross alt noen som vet i alle tilfeller at de har gjort noe galt! (LES: snakker ikke om justismord her..) Hvorfor skal man "belønne" folk som ikke eier moral med slike ting?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...