Gå til innhold

Tråden om DELL 2407WFP : Erfaringer og tips.


R@ge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bestilte skjermen 15:30 på fredag. Når tror dere jeg evt. får den? Bor i Fredrikstad..

8018329[/snapback]

Jeg tror du får den på onsdag.

8022294[/snapback]

Hvis du bestilte på torsdag og fikk den i dag.. hmm  :hmm:  jeg bestilte min på fredag og regner med å få den i morra da :p

Vil gjerne høre hva du har å si om den!

8039708[/snapback]

Dette fortalte jeg deg for lenge siden.

Blir spennende å se om jeg fikk rett ;)

 

Forøvrig: en knall skjerm! Jeg mistenker at venstre hjørnet av skjermen befinner seg en mm lenger opp fra bordplaten enn høyre hjørnet. Men dette er noe jeg ennå ikke synes er plagsomt (har heller ikke foretatt nøye nok målinger). Jeg har rev3, og den har det jo blitt rapportert om skeiv fot på...

 

Uansett: knall skjerm! Bra bilde, lite etterslep, tusenvis av inngangsmuligheter, usb-hub (ikke at jeg trengte det, men), minnekortleser m,m... :D

Lenke til kommentar

Fikk min i dag, RevA04. Det eneste jeg har prøvd hittil her C&C3. Det er lekkert! :cool:

 

EDIT: Har nå testet Day of Defeat: Source og jeg må med hånden på hjertet si at det er vanvittig lekkert! Det er faktisk mindre etterslep (har ikke merket noe enda) på denne her enn den jeg hadde før: Samsung Syncmaster 225BW (5ms GtoG)

 

Skal snart teste den på 360'n :)

Endret av NightWolfie
Lenke til kommentar
Har enda ikke fått min skjerm. (bestilte på fredag) NightWolfie, fikk du den på døra eller måtte du hente den?

8046973[/snapback]

 

Jeg bestilte gjennom en bedrift. Den kom på døra til bedriften ihvertfall. Broren min bestilte seg en Dell laptop på sommeren, den havnet på Linjegods her i fredrikstad og han måtte hente den selv. Han bestilte privat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...