Gå til innhold

Mage eller warlock?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva er egentlig soulstone, buff & DOTs=P skjønte ikke så mye av det :p

 

hva er egentlig tailoryrke? er det et "gather" yrke?

5740705[/snapback]

 

Soulstone er en ting bare warlocks kan gjøre. Altså, du velger hvem du skal putte soulstone på, når den med soulstone dør kan han resse seg igjen. Veldig bra når du er i instance.

 

DoT, det er ``Damage over time``. for eks, 100 dmg iløpet av 10 sec.

 

Tailoring er ikke gathering yrke nei, du lager Cloth items, alt mulig, smoking, brude kjole og andre nyttige ting, vis du skaffer noen bra recipes kan du lage epics, som selger godt, og er gode for deg :) men altså, BARE cloth items, ikke mail, leather eller plate :D

 

håper det var nok svar.

Lenke til kommentar

Som warlock, må jeg si warlock, digg med ss, gratis mount og udødlighet i 1n1 PvP :p også digg med healthstone, et minus er at mange maser om summon, men du for ofte litt penger for dette ;) og warlock death coil ^^, alt under 50% hp, conflagurate(hvis du har), shadowburn(et must), death coil, da BØR han var mye mere en død.

Lenke til kommentar
1. Velg warlock, det er veldig kul class å spille.

ATM er jo Warlock den mest OP classen av alle.

5740609[/snapback]

Ville valgt warlock.... spør du meg, en mye morsommere en mage :p. Warlocks er evig overpowered nå, så start warlock :D

5743539[/snapback]

Warlock er jo så latterlig imba for tida at du bør velge det. Mage duger ikke til stort annet enn vanndispenser når ap, pom, toep og zhc cooldown er oppe.

5743801[/snapback]

 

Feil... Warlock er etter min mening ikke spess overpowerd... Men de få som spiller warlock er folk som veit hvordan warlocken skal spilles rett, og ikke en 12 åring som har lånt VISA kortet til mamma. Dette er fordi det er en vanskelig klasse men mange fosrskjellige spillestiler og det er ikke så "rett frem" som jeg har inntryk av at andre klasser er. (Er horde og har truffet _en del_ Legolas wanabees)

Personlig har jeg en lock lvl 59 som main og har aldri følt meg spess owerpowered mot annet en mages (Felhunter + MD = 59 i ress på alt + spellock).

 

Er locken forberedt til kamp er den en bra klasse. Da har du SS+HS+Demon Armor +Pet og full mana. Om du derimot blir tatt mens du rester elns er situasjonen en helt annen.

 

Når det gjelder crits så kommer det HELT ann på builden og gear. Mest sansynlig en MD/Ruin med succubus for å få så høye crit. Min største crit på lvl 59 med SB er 866 (har bare 20 poeng på dest), mens mage på lvl 55 har critts på godt over 1000 uten dmg gear.

 

 

Men Warlock er etter mitt syn en "Jack of all trades and master of none" (derfor bare folk som gidder å bli god gidder å spille lenge på lock). Warlocken er morsom å spille og utfordrende om du skal bli god. Den har mer liv en Mages, men bruker lenger tid på å gjøre skade.

 

Mage har mye stygg instant magi, mens det eneste Warlock har instant på er Curses. Mages har en del AoE mens lock har bare 2.

 

(Nei jeg har ikke spillt som mage, men en jeg bor sammen med har mage som main.... så no flamming :p )

 

litt rotete og dårlig formulert noen plasser mene det får bare være :tease:

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
1. Velg warlock, det er veldig kul class å spille.

ATM er jo Warlock den mest OP classen av alle.

5740609[/snapback]

Ville valgt warlock.... spør du meg, en mye morsommere en mage :p. Warlocks er evig overpowered nå, så start warlock :D

5743539[/snapback]

Warlock er jo så latterlig imba for tida at du bør velge det. Mage duger ikke til stort annet enn vanndispenser når ap, pom, toep og zhc cooldown er oppe.

5743801[/snapback]

 

Feil... Warlock er etter min mening ikke spess overpowerd... Men de få som spiller warlock er folk som veit hvordan warlocken skal spilles rett, og ikke en 12 åring som har lånt VISA kortet til mamma. Dette er fordi det er en vanskelig klasse men mange fosrskjellige spillestiler og det er ikke så "rett frem" som jeg har inntryk av at andre klasser er. (Er horde og har truffet _en del_ Legolas wanabees)

Personlig har jeg en lock lvl 59 som main og har aldri følt meg spess owerpowered mot annet en mages (Felhunter + MD = 59 i ress på alt + spellock).

 

Er locken forberedt til kamp er den en bra klasse. Da har du SS+HS+Demon Armor +Pet og full mana. Om du derimot blir tatt mens du rester elns er situasjonen en helt annen.

 

Når det gjelder crits så kommer det HELT ann på builden og gear. Mest sansynlig en MD/Ruin med succubus for å få så høye crit. Min største crit på lvl 59 med SB er 866 (har bare 20 poeng på dest), mens mage på lvl 55 har critts på godt over 1000 uten dmg gear.

 

 

Men Warlock er etter mitt syn en "Jack of all trades and master of none" (derfor bare folk som gidder å bli god gidder å spille lenge på lock). Warlocken er morsom å spille og utfordrende om du skal bli god. Den har mer liv en Mages, men bruker lenger tid på å gjøre skade.

 

Mage har mye stygg instant magi, mens det eneste Warlock har instant på er Curses. Mages har en del AoE mens lock har bare 2.

 

(Nei jeg har ikke spillt som mage, men en jeg bor sammen med har mage som main.... så no flamming :p )

 

litt rotete og dårlig formulert noen plasser mene det får bare være :tease:

5744702[/snapback]

 

Jepp, absolutt rett.... Warlock er ikke enkelt i straten, og det er uendelig mange måter å spille warlock. Men om du finner deg en spillestil du liker, så er warlock sjukt imba. Personlig har jeg brydd med fint lite om demonen, og har dermed gått affliction/destruction frem til lvl 60. Brukte kun imp, ettersom imp er god i både grinding og PvP. Jeg brukte klassiske dot, dot, fear taktikken, og ble lvl 60 med 12 dager /played :w00t:

 

BTW, bare 866 med SB i lvl 59? Crittet ofte 1200 fra lvl 57 og opp med SM/Ruin build. Startet med full SM før jeg begynte på ruin ofc ^^

Endret av Tubbytazz
Lenke til kommentar

Pf, jeg har 729@lvl44 uten SM/Ruin.

 

Men, jeg vil si warlock. Ikke fordi man har Soul link og Death coil, men på grunn av fear. Det er ingenting som er så morsomt som å leke med ekle allies. Som i morges, da skulle jeg knerte noen pirater i Tanaris, og hva skuer mine lyseblå? En dwarf priest som stjeler mine pirater.

 

Fear. Rett inn i en klynge pirater, som denger ham gul og blå. Åh, som jeg lo. :D

 

Like før var jeg i STV, og støtte på en dwarf rogue som sloss med en pirat. Fearet piraten, piraten løp inn i en annen pirat, jeg /cheerer. :)

Lenke til kommentar
Pf, jeg har 729@lvl44 uten SM/Ruin.

Fear. Rett inn i en klynge pirater, som denger ham gul og blå. Åh, som jeg lo. :D

 

Like før var jeg i STV, og støtte på en dwarf rogue som sloss med en pirat. Fearet piraten, piraten løp inn i en annen pirat, jeg /cheerer. :)

5746996[/snapback]

 

drittsekk :D.... det er missbruk av fear :p

 

Men Death Coil er :love:. For dere som ikke vet det; Instant cast spell som disorientater (DC er ikke fear :p) i tre sekunder, skader ganske bra (har crittet 1k med den) og healer deg for samme sum som du skader :w00t:. Bare 2 min cooldown, men er ganske dyrt. Koster vel ca 600 mana, men gud så digg å ha når en sleip roguejævel sniker seg innpå :D

Endret av Tubbytazz
Lenke til kommentar
Pf, jeg har 729@lvl44 uten SM/Ruin.

Fear. Rett inn i en klynge pirater, som denger ham gul og blå. Åh, som jeg lo. :D

 

Like før var jeg i STV, og støtte på en dwarf rogue som sloss med en pirat. Fearet piraten, piraten løp inn i en annen pirat, jeg /cheerer. :)

5746996[/snapback]

 

drittsekk :D.... det er missbruk av fear :p

 

Men Death Coil er :love:. For dere som ikke vet det; Instant cast spell som disorientater (DC er ikke fear :p) i tre sekunder, skader ganske bra (har crittet 1k med den) og healer deg for samme sum som du skader :w00t:. Bare 2 min cooldown, men er ganske dyrt. Koster vel ca 600 mana, men gud så digg å ha når en sleip roguejævel sniker seg innpå :D

5747722[/snapback]

nå er det jo det heller det fear er ment for. Nesten alle guider nevner å feare en mob når du skal drepe noe :) . Men hva om roguen vanisher, eller magen ice blocker, eller paladin (om horde) shielder.

Lenke til kommentar
nå er det jo det heller det fear er ment for. Nesten alle guider nevner å feare en mob når du skal drepe noe :) . Men hva om roguen vanisher, eller magen ice blocker, eller paladin (om horde) shielder.

5748041[/snapback]

 

hmm ;)

altså, når du er warlock har du mange DoT`s, du bare mekker på noen DoT`s på roguen, når han vanisher kommer han fort utav stealth igjen pga DoT`s.

 

Når en mage ice blocker? hva så, han kan ikke skade deg, du kan ikke skade han, bare vent til han kommer ut av den ice blocken sin ^^

 

når en pala shielder? hmm, når han shielder betyr d vel at han er nær ved å dø, så han healer seg, så mens han healer seg løper du bare litt bort, så han ikke kan ta deg igjen, så venter du til shieldet hans går vekk å dreper han ^^

Endret av Amaran
Lenke til kommentar
nå er det jo det heller det fear er ment for. Nesten alle guider nevner å feare en mob når du skal drepe noe :) . Men hva om roguen vanisher, eller magen ice blocker, eller paladin (om horde) shielder.

5748041[/snapback]

 

hmm ;)

altså, når du er warlock har du mange DoT`s, du bare mekker på noen DoT`s på roguen, når han vanisher kommer han fort utav stealth igjen pga DoT`s.

 

Når en mage ice blocker? hva så, han kan ikke skade deg, du kan ikke skade han, bare vent til han kommer ut av den ice blocken sin ^^

 

når en pala shielder? hmm, når han shielder betyr d vel at han er nær ved å dø, så han healer seg, så mens han healer seg løper du bare litt bort, så han ikke kan ta deg igjen, så venter du til shieldet hans går vekk å dreper han ^^

5748634[/snapback]

hmm, tenkte mer når det er 4-5 mobs som bytter target siden du er på aggro lista, og vanish fjerner aggro, shield fjerner aggro til det er borte og ice block clearer aggro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...