Gå til innhold

Mage eller warlock?


Anbefalte innlegg

Ice block brukes for å fjerne debuffs og barbere 10 sekunder av cooldowns. Poff, bort med MS, curses og poisons, og Blink, Frost nova og Fire blast er klar igjen. Det er ikke bare-bare.

5748705[/snapback]

 

er ikke helt enig der får å si det sånn ^^ altså, de fleste debuffsa til warlock er jo instant, så det er vel 0 prob å få magen debuffa igjen.

 

Meeeeen, jeg har bare en lvl 18 warlock hehe ^^ å jeg hører mager whine om at de ikke klarer å ta shadowpriests eller warlocks, jeg som lvl 18 warlock har enda ikke tapt mot en mage, men vi er så lav lvl å har ikke fått alle skillsa og talentsa enda.

 

For å si det sånn.. jeg synes ikke mager er så veldig gode uten AP og PoM, vis magen har brukt dem, så tar ice block, så tar du som warlock bandage ellerno, tviler på at magen klarer seg asså : /

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder crits så kommer det HELT ann på builden og gear. Mest sansynlig en MD/Ruin med succubus for å få så høye crit. Min største crit på lvl 59 med SB er 866 (har bare 20 poeng på dest), mens mage på lvl 55 har critts på godt over 1000 uten dmg gear.

 

Meg, som en level 48 warlock critter på godt over 800 med SB med CoS på. Mulig du har en annen spec.

 

Jeg er firemancer (7/5/39)

 

Edit: skriveleifs

Endret av msh90
Lenke til kommentar

Velg warlock uansett.. før spilte eg warrior (60) mage (50). men warlock gav tilbake spill gleden, det er rett og slett den diggeste classen og spille. Nærmest umulig og dø. eier lett shamaner 1on1 som er opp til 5 lvler høyere. Ikke mange classer som er vanskelig og ta

Lenke til kommentar

Ville valgt warlock. Er selv mage. Warlock er det mangel på, de er gode i PvP og har mange artige og varierte spells i forhold til en mage (spesielt frost-mage). Frost-mage blir fort det samme om og om igjen. Om man er fire-mage derimot blir det fort litt morsommere, men dessverre er det ikke mange PvE-guilds som tar i mot det. Du blir ikke skuffet over noen av alternativene, men som mange andre mager sier - velg warlock ;)

Lenke til kommentar

Velg lock, spiller selv mage og jeg må si at jeg føler meg gimpa når jeg pvp'er. Er klar over at de fleste har bedre gear en meg atm, har bare en arcanist set del. Men jeg vil si at vi fortjener en buff. Møter jeg en warlock har jeg ikke annet valg en å ta til å springe.

Lenke til kommentar

Var med en 60 WL i instancen inne i SW

Han daua nesten og jeg på lvl 35 måtte redde han med Gouge

Han trakk ikke fler en 3-4 mobs om gangen.

Til sammenligning var jeg der med en kriger på 60 som løp og trakk 10-15 stk og da var det bare å loote i vei.

 

Men nå kan det hende at WL var sykt dårlig, eller at han hadde kjøpt karakteren på nett.

Endret av War
Lenke til kommentar

Vel, warrior har plate (minimalt med skade fra 10-15 mobs), og de viktigste egenskapene (Cleave og Whirlwind) har ikke casting-tid og blir ikke avbrutt/forsinket hvis folk slår på ham/henne.

 

En warlock gjør vemmelig høy skade på enkle mobs, men om det står 4 mobs og slår på ham/henne når f.eks. Hellfire blir channeled (uten poeng i Intensity), blir 15 sekunder gjerne redusert til 4. Skal du knerte mengdevis av lowlevel-mobs, er warrior og mage tingen.

Lenke til kommentar

Ikke glem at warlocks opprinnelig ikke er en DPS-klasse. Ta en titt på Blizzard sine sider og les hva som står etter type. "Debuffer". Om en lock er en DPS eller ikke avhenger stort på builden, så du kan ikke akkurat forvente at en lock skal stå høyt opp i damage-meter-listen. Dessuten, lock vil jeg tørre å si er en mer innviklet klasse å spille. Det er ikke en "straight-forward", som jeg syns det blir for mye av hos warrior, rogue og mage. Dessuten, i teorien ligger du godt an 1vs1 PvP med tanke på seduce, fear, death coil osv.

 

Og forresten, hva spiller crits noen rolle? Ingen vits å sammenligne mage sine crits med locks sine. Ikke glem at en lock ville forhåpentlig vis legge på en del DoTs, som eter livet ditt opp. Ta f.eks. min lock på lvl49, med alle DoTsa mine, vil den ta omtrent 2000HP, om jeg ikke husker helt rett ;) .

Endret av Seian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...